سلام دوستان عزیز .
نمیدونم محل درستی تاپیک زده شده یا خیر .
در خیلی از گفت و گو ها بین مدیران هاستینگ و سرور میبینم که اکثرا تمایلی به پاسخگویی از طریق تیکت ندارن
و احساس می کنن وقت خودشون و مشتریشون با این روش هدر میره .
این در حالیه که باید خدمتتون عرض کنم توسط همین تیکت رتبه ی سایت شما در الکسا بالا میره چون بازدید داره بالا میره
و همچنین این تیکت یه تاریخچه میشه واسه مشتری و اگر در بعد ها مشکل امروز پیش اومده دوباره به همین تیکت مراجعه می کنه
و مشکل حل میشه و شاید خود شما هم بتونین از پاسخی که در اینجا دادین برای بقیه استفاده کنید .
امیدوارم با نوشتن این مطلب تونسته باشم به دوستان و همکاران عزیز کمک کرده باشم .
در پناه حق .