-
December 15th, 2016, 18:36
#1
در اطلاعات هویز دامنه ، دو ایمیل متفاوت ثبت شده ، چرا ؟
با سلام ، از طریق یکی از شرکت های معروف هاستینگ ، دامنه ی IR ثبت کردم
در اطلاعات whois دامنه در قسمت ایمیل ، 2 ایمیل نوشته شده ، یکی ایمیل من و دیگری ایمیل آن شرکت هاستینگ !
با پشتیبانی تماس گرفتم ، گفتن از سایت نیک باید درست کنم !
در سایت نیک هر کاری میکنم تغییری اعمال نمیشه و در جایی نیز مستقیما به ایمیل این شرکت اشاره نشده تا من آن ایمیل را پاک کنم !
چی کار کنم ؟
آیا معمول هست که دو ایمیل ثبت بشه ؟
-
-
December 15th, 2016 18:36
# ADS
-
December 15th, 2016, 18:44
#2
پاسخ : در اطلاعات هویز دامنه ، دو ایمیل متفاوت ثبت شده ، چرا ؟

نوشته اصلی توسط
-farzin-
با سلام ، از طریق یکی از شرکت های معروف هاستینگ ، دامنه ی IR ثبت کردم
در اطلاعات whois دامنه در قسمت ایمیل ، 2 ایمیل نوشته شده ، یکی ایمیل من و دیگری ایمیل آن شرکت هاستینگ !
با پشتیبانی تماس گرفتم ، گفتن از سایت نیک باید درست کنم !
در سایت نیک هر کاری میکنم تغییری اعمال نمیشه و در جایی نیز مستقیما به ایمیل این شرکت اشاره نشده تا من آن ایمیل را پاک کنم !
چی کار کنم ؟
آیا معمول هست که دو ایمیل ثبت بشه ؟
هر دامنه ی آی ار سه بخش هست در nic . یک مالک دامنه . مسئول فنی و مسئول مالی دامنه
در این سه بخش معمولا مسئول مالی دامنه آی دی ، ان آی سی سایتی که ازش خریدید میخوره . این سه بخش رو میتونید خودتون تعیین کنید تا هر سه قسمت ایمیل خودتون باشه
-
تعداد تشکر ها از hoka به دلیل پست مفید
-
December 15th, 2016, 18:48
#3
مدیر ارشد
پاسخ : در اطلاعات هویز دامنه ، دو ایمیل متفاوت ثبت شده ، چرا ؟
سلام
پس از ورود به پنل خود در nic.ir ، دامین ثبت شده را مشاهده می فرمائید. تیک موجود در سمت راست دامین مورد نظر را فعال نمائید و سپس در زیر جدول فوق بر روی دکمه "تغییر رابط ها " کلیک فرمائید. در صفحه باز شده در قسمت رابط اداری ، فنی و مالی گزینه "خودم" را انتخاب نمائید و سپس بر روی دکمه "اعمال" موجود در پایین صفحه کلیک فرمائید.
-
تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید
-
December 15th, 2016, 20:46
#4
پاسخ : در اطلاعات هویز دامنه ، دو ایمیل متفاوت ثبت شده ، چرا ؟

نوشته اصلی توسط
Ramin
سلام
پس از ورود به پنل خود در nic.ir ، دامین ثبت شده را مشاهده می فرمائید. تیک موجود در سمت راست دامین مورد نظر را فعال نمائید و سپس در زیر جدول فوق بر روی دکمه "تغییر رابط ها " کلیک فرمائید. در صفحه باز شده در قسمت رابط اداری ، فنی و مالی گزینه "خودم" را انتخاب نمائید و سپس بر روی دکمه "اعمال" موجود در پایین صفحه کلیک فرمائید.
این کار ها رو انجام دادم و 18 ساعت گذشته و هوییز تغییری نکرده ! طول میکشه تا تغییرات اعمال بشه ؟ چقدر طول میکشه ؟
حتی چون هویز تغییری نکرد ، یه گزینه ی دیگه هم در سایت نیک هست یه اسم نماینده ، سعی کردم اون رو هم حذف کنم ! که در حال حاظر روی گزینه ی بدون تغییر ( تعریف نشده ) هست
-
-
December 16th, 2016, 01:41
#5
پاسخ : در اطلاعات هویز دامنه ، دو ایمیل متفاوت ثبت شده ، چرا ؟

نوشته اصلی توسط
-farzin-
این کار ها رو انجام دادم و 18 ساعت گذشته و هوییز تغییری نکرده ! طول میکشه تا تغییرات اعمال بشه ؟ چقدر طول میکشه ؟
حتی چون هویز تغییری نکرد ، یه گزینه ی دیگه هم در سایت نیک هست یه اسم نماینده ، سعی کردم اون رو هم حذف کنم ! که در حال حاظر روی گزینه ی بدون تغییر ( تعریف نشده ) هست
نترسید عزیز . مشکلی برای دامنتون پیش نمیاد
میتونید از اینجا مشاهده کنید
www.talahost.com/whois/
-
تعداد تشکر ها از hoka به دلیل پست مفید
-
December 16th, 2016, 02:04
#6
پاسخ : در اطلاعات هویز دامنه ، دو ایمیل متفاوت ثبت شده ، چرا ؟
دوست عزیز هیچ مشکلی ندارد و یک مساله عادی میباشد
-
تعداد تشکر ها از hostorder به دلیل پست مفید