سلام خوبین
دوستان متاسفانه نمیدونم یا به چیزی دست زدم یا خود به خود قاطی کرد !
داشتم تیکت ها رو تست میکردم و تیکت اراسل میکردم .
ارسال میکنم اصلاً تو whmcs به نمایش در نمیاد ( مثلاً تیکت هایی در ناحیه کاربری هست که باز هست و بسته هست و بی پاسخ هست ولی هیچ کدوم در whmcs به نمایش در نمیاد انگار کلاً نیست !
تو حساب کاربری خودم هم تو مدیریت whmcs تیک همه گزینه های دپارتمان ها زده شده !
به نظرتون مشکل از کجا میتونه باشه ؟
در قسمت پشتیبانی > بررسی پشتیبانی ها ----------------< تعداد تیکت ها نوشته شده و اونجا درست هست !!!!!
به نظرتون چطوری حل کنم ؟