با دروود
آيا به راستي مركز هاي داده در برابر خرابي ها و يا دشواري هايي كه براي مشتريان خودشان پيش بياورند خسارتي را پرداخت مي كنند يا خير؟ و آيا سر انجام اين خسارت پرداخت شده،به كاربر نهايي نيز خواهد رسيد يا خير؟
با سپاس
با دروود
آيا به راستي مركز هاي داده در برابر خرابي ها و يا دشواري هايي كه براي مشتريان خودشان پيش بياورند خسارتي را پرداخت مي كنند يا خير؟ و آيا سر انجام اين خسارت پرداخت شده،به كاربر نهايي نيز خواهد رسيد يا خير؟
با سپاس
بستگی به دیتاسنتر شما داره
شما بر روی کدوم دیتا سنتر هستید
برای پیش رفت در علم آسانسوری وجود ندارد پله ها را باید پیاده رفت /./ همیشه این یادتان باشد که دست بالای دست بسیار است.
يادمان باشد براي يك بار ايستادن صد ها بار افتاده ايم /./ بک آپ مهمترین رمز موفقیت هاستینگ /./ امنیت مطلق نیست.ارتباط مستقیم با من :
Admin -{(@)}- WebHostingTalk . ir
بادروود
هم اكنون singelhop
اما خواستم اگر برايتان ميسر است بفرماييد كه آيا مثلا قوانين در آمريكا و اروپا يكسان است و شكرت ها بايد خسارت بدهند؟و يا در خود آمريكا،همه مركز هاي داده اينگونه كار مي كنند؟
تا جایی که من کار کردم از شما خسارت نگیرند شکر باید کرد چه برسه خسارت بگیرید.
به SLA ذکر شده در قراردادهای فروش سرور آن دیتاسنتر بستگی دارد، که معمولا بابت قطعی برق و شبکه خسارت پرداخت می کنند ولی برای مشکلات ناشی از خراب شدن هارد دیسک و ... چیزی پرداخت نمی کنند و به همین خاطر باید همیشه بک هارد دوم با raid-1 و بک آپ جداگانه داشته باشید
شرکت هاستینگ ایفاکو
سایت رسمی : IFACO.NET
هاستینگی تخصصی و مطمئن برای ایرانیان عزیز
...: كسی كه ارزش خود را بشناسد، خويشتن را با امور فناپذير خوار نمیسازد :...
Caro یه بار به خاطر دون تایم خسارت داد.
دروود
من از sla ها هيچ اگاهي ندارم،اگر ممكن است روشن تر بفرماييد،تكليف چيست؟
يك مركز داده مي گويد سرورهاي ما داراي 99.99 دسترس پذيري هستند،حال اگر اين ميزان شد 97 درصد،آيا آن شركت موظف به دادن خسارتي نيست؟و آيا ايا اگر در حسابداري آن مركز داده درباره مشتريان به اشتباهي كه رخ داده سبلب بسته شدن سرويس آنان شود،آن شركت موظف به دادن هيچگونه خسارتي در اين مورد نمي باشد؟
اگر مشکل واقعا از طرف دیتاسنتر باشه مثلا به خاطر نپرداختن جریمه abuse و ... سرور رو نبسته باشند و اشتباها سرور را خاموش کرده باشند، می تونید ادعای خسارت کنید و مثلا طبق sla قطعی شبکه یا موارد دیگر که معمولا دقیقه ای محاسبه می کنند خسارت قطعی سرور دریافت کنید.
شرکت هاستینگ ایفاکو
سایت رسمی : IFACO.NET
هاستینگی تخصصی و مطمئن برای ایرانیان عزیز
...: كسی كه ارزش خود را بشناسد، خويشتن را با امور فناپذير خوار نمیسازد :...
دروود
بگزاريد جور ديگري بيان كنم
شركتي به نمايندگي از يك مركز داده آغاز به كار مي كند،در ميانه كار همه سرور هايي كه اين شركت خريداري كرده است خاموش مي شوند و از سوي مركز داده نيز نپرداختن هزنيه ها را اعلام مي كنند،حل آنكه هزينه ها پرداخت شده اند!
پس از پيگيري به اين نيتجه مي رسند كه هزينه ها پرداخت شده است ،و پشتيبان بازگردانده مي شود،اما هيچ گونه خسارتي داده نمي شود،اين فرايند بيش از چند روز به درازا مي كشد!و پس از آن نيز امتياز هاي Cpanel نيز بردشاته مي شوند تا چند روز آينده نيز بايد براي درست كردن اين مشكل با مركز داده در تماس بود كه س از چند روز دسترسي به سي پانل نيز فراهم مي شود.
حال براي يك اينچنين اشتباهي،خسارتي در نظر گرفته مي شود يا خير؟
يا آنكه همانگنه كه پيشتر هم گفتم،اگر ميزان Down Time ها بالاتر برود،مثلا به جاي 99 به 98 يا 97 برسد،آيا مركز داده بايد خسارتي را بدهد يا خير؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)