-
October 21st, 2014, 21:29
#1
عضو جدید
ثابت بودن عنوان Staff برای مدیران در پساخگویی به تیکت ها
سلام دوستان عزیز 
خیلی جستجو/تلاش گردم تا بتونم راه حل پیدا کنم ولی چیزی متوجه نشدم.
من توی Administrator Roles ، چند Roles ساختم.
مدیر جدید رو با این Role جدید تنظیم کردم.
Roles.png
اما چه full admin چه هر Role دیگه ای رو در پاسخ تیکت ها، Staff نشون میده.
ticket.png
مشکل از کجاست؟
ممنون میشم راهنماییم کنین
-
-
October 21st, 2014 21:29
# ADS
-
October 21st, 2014, 22:02
#2
پاسخ : ثابت بودن عنوان Staff برای مدیران در پساخگویی به تیکت ها
اگر از رول های پاسخ اتوماتیک استفاده میکنید ؛ یا staff زده میشود یا system
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
parvazp
سلام دوستان عزیز
خیلی جستجو/تلاش گردم تا بتونم راه حل پیدا کنم ولی چیزی متوجه نشدم.
من توی Administrator Roles ، چند Roles ساختم.
مدیر جدید رو با این Role جدید تنظیم کردم.

اما چه full admin چه هر Role دیگه ای رو در پاسخ تیکت ها، Staff نشون میده.

مشکل از کجاست؟
ممنون میشم راهنماییم کنین
ببخشید بد منظورتون رو فهمیدم در پاسخ قبلی ؛
شما هر چی بزارید همون staff یا کارمند زده میشه برای مشتری و تنها اسم رو میتونید تغییر بدید .
-
تعداد تشکر ها از h-f به دلیل پست مفید
-
October 21st, 2014, 23:02
#3
عضو جدید
پاسخ : ثابت بودن عنوان Staff برای مدیران در پساخگویی به تیکت ها
ممنون
توی سایت parspack متفاوت هست!
یه administrator داره، یه پرسنل شرکت ، یه مسئول مالی...
بعد برای هر کاربر هم اومده اسم مجزا گذاشته: supporter 3 ...
-