نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: رپورتاژ آگهی چیست ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    karaj moghds
    نوشته ها
    51
    تشکر تشکر کرده 
    217
    تشکر تشکر شده 
    147
    تشکر شده در
    91 پست

    پیش فرض رپورتاژ آگهی چیست ؟

    رپورتاژ آگهی

    رپورتاژ آگهی چیست,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی زومیت,رپرتاژ آگهی چیست
    از زبان ویکی پدیا:
    رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.اصطلاح رپورتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپورتاژ آگهی‌ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپورتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارتدر قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سال‌های اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برد.از آن گذشته، موارد دیگری از رپورتاژ آگهی در رسانه‌های ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپورتاژ آگهی‌ها شوند.
    رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.
    رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .
    رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک فالو میباشد.
    مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغات اینترنتی وجود دارد ؛
    اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود .
    دوم : رپورتاژ خبری در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .
    سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .
    چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود ؟
    در محتوای رپورتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما .
    بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید
    و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .
    رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌ها باقی میماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو بیشتر خواهد بود .

    تبلیغ رپورتاژی ما به صورت یک پست کامل همراه با عکس و ۵ لینک فالوو به سایت شما است و مسلماً بهترین بازدهی را برای شما خواهد داشت.
    پس اگر میخواهید بجای خرید بک لینک بصورت مستقیم در سایت‌ها ، هدفمندتر تبلیغ کنید ما به شما رپورتاژ را پیشنهاد میکنیم.
    رپورتاژ آگهی
    ویرایش توسط mr.jabbari : September 7th, 2016 در ساعت 16:06
    مجید زنگ بزن


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رپورتاژ آگهی چیست ؟
    توسط abbas141 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 22nd, 2016, 06:53
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: December 22nd, 2013, 17:02
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 14th, 2013, 15:45
  4. پورت چیست و انواع آن
    توسط reeza در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 16th, 2012, 18:51

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •