سلام و خسته نباشید
وقتی مشتری در whmcs تیکت پشتیبانی ارسال میکنه در بالا مینویسه که 1 تیکت منتظر پاسخ اما وقتی روش کلیک میکنم در بخش پشتیبانی هیچ چیزی نشون نمیده.
آیا جای دیگه ای باید برم؟
مشکل از کجاست ؟
من از نسخه لایسنس دار استفاده میکنم .
سلام و خسته نباشید
وقتی مشتری در whmcs تیکت پشتیبانی ارسال میکنه در بالا مینویسه که 1 تیکت منتظر پاسخ اما وقتی روش کلیک میکنم در بخش پشتیبانی هیچ چیزی نشون نمیده.
آیا جای دیگه ای باید برم؟
مشکل از کجاست ؟
من از نسخه لایسنس دار استفاده میکنم .
همه کاشتند و ما خوردیم ما میکاریم دیگران بخورند
تیکت احتمالا In Progress هست . به بخش In Progress ها برید تیکت اونجاست
----------------------------------------------
میزبانی وب سرورپارس
به قسمتی که مدیران رو تعریف میکنید برید و در برای هر مدیر که تمایل دارید دپارتمانهای پشتیبانی رو اضافه کنید.
مشکل اینجاست که دپارتمانی به شما اختصاص داده نشده.
شرکت پرتو فرا رایان ، ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب ، ثبت دامنه ، نمایندگی هاست و دامنه ، طراحی وب و...
PartoData.com [+]
,Services : WebHosting , Domain Registration , Reseller , FileHosting [+]
Server Locations : Iran , UK [+]
دوست عزیز این کا رو تست کن احتمالا جواب میگیرید . البته اگه روی کنترل پنل خودتون فارسی ساز نصب کردید.
فارسی ساز رو غیر فعال کنید . ( بنده برای یکی از دوستان نصب کردم و به همین مشکل خوردم . فارسی ساز رو هر موقع غیر فعال میکردم دسترسی به تیکت ها بود . اما وقتی فعال بود اجازه نمیداد )
اخرش هم نفهمیدم چرا این جوری بود .
از دوستان اگه میدونه این مشکل هم کجاست لطفا راهنمایی کنه .
سلام. خسته نباشید
میشه به من بگید ارور 404 رو که در ارسال تیکت جدید میاد باید چطوری درستش کنم ؟
ورژن whmcs من 5.3.7 میباشد ...
نال(کرک) شده و همه مراحل نصب که شما گفتید رو انجام دادم ...
نسخه های دیگه هم تست کردم ولی بازم این مشکل بود
میتونید برای مشاهده تو سایت تیکت بدید ببینید چی میاد :
http://shop.p-ircs.ir
لطفا راهنمایی کنید
در قسمتی که مدیران را تعریف نموده اید چک بفرمایید که تمامی موضوع های تیکت علامت دار باشد.
در قسمتی که حالات درخواست ها را تعیین نموده اید (مانند در حال بررسی؛ فعال و ...) چک بفرمایید که برای حالت هایی که نیاز دارید آن وضعیت را به صورت فعال انتخاب نمایید تا به شما نشان دهد.
یکبار فایل های مربوط به تیکتینگ whmcs را پاک بفرمایید و مجدداً جایگزین نمایید و نتیجه را اعلام کنید.
ویرایش توسط a.e : June 29th, 2014 در ساعت 03:08
اُکسين سرور ارائه دهنده خدمات ميزباني وب|شماره ثبت 4587|یـ11ـازده سال سابقه درخشان|شماره تماس 42254600-061
فروش سرور اختصاصی از ديتاسنتر OVH همراه با کنترل پنل مدیریت و بدون هزینه ستاپ!
یوزر مورد نظر دسترسی برای باز کردن تیکت نداره وارد قسمت ادمین ها بشین از اونجا دسترسی ها رو باز کنید
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)