-
January 1st, 2014, 16:43
#1
عضو انجمن
کدام گارانتی sla را بیشتر میپسندید
تعریف SLAیا (Service-level agreement) : تضمین سطح کیفی خدمات ارائه شده...
حالا سوال بنده این است کدام گارانتی را بیشتر میپسندید:
1- گارانتی بازگشت وجه(یا Cash) در قبال ساعتهای در دسترس نبودن سرویس
2- گارانتی افزایش تعداد روز برای هر ساعت خاموشی
3- گارانتی بازگشت کامل وجه و ترک سرویس
4- درصورت امکان شما بفرمائید....
-
-
January 1st, 2014 16:43
# ADS
-
January 1st, 2014, 21:27
#2
عضو انجمن
پاسخ : کدام گارانتی sla را بیشتر میپسندید
-
-
January 1st, 2014, 21:51
#3
عضو انجمن
پاسخ : کدام گارانتی sla را بیشتر میپسندید
در شرایط مختلف ممکن هست انتخواب ها متفاوت باشد.
به طور مثال در دیتاسنتر معتبری سرویس با کیفیت و sla سخت افزاری و آپتایم و.. داریم.
در صورتی که سخت افزار سرور دچار مشکل بشه،بهتر است بسته به هزینه سرور بین مورد 1 و 2 یکی رو که مناسبتر هست انتخواب کنیم.
گزینه سوم هم برای جاهایی معمولا استفاده میشود که مشتری به دیتاسنتر اعتماد ندارد (یا کارنکرده با دیتاسنتر و یا مدتی کارکرده اما سرویس دهی دیتاسنتر چشم مشتری را ترسانده است )
تاجایی که بنده دیدم،جایی نمیاد sla به مشتری بده مگه به سرویس دهی خودش از اطمینان چندبرابری سرویس دهیش برخوردار باشد
با تشکر از نظر سنجی
-