نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    85
    تشکر تشکر کرده 
    86
    تشکر تشکر شده 
    219
    تشکر شده در
    168 پست

    پیش فرض سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps

    سلام
    من حدود ۴ ماه پیش از ارناوب یک vps داشتم ، یک شب دیدیم سرور قطع شد و بعد از ۱ روز در جواب تیکتی که داده بودم گفتن که هارد سوخته ، و دیتاسنتر هارد رو تحویل میده و ما بک اپ رو منتقل می کنیم، بعد از ۳ روز که ما رو به بهانه های مختلف سرگردوندن گفتند که نتونستیم اطلاعات رو برگردونیم، ما گفتیم خسارت بدید، گفتند به ما رطبی نداره ، حدود ۲۰۰ گیگ نرم افزار تست شده روی سرور بود،
    اون زمان با یک نفر مشورت کردم گفتند باید بیخیال بشی و نمیشه پیگیری کرد و از این حرفا، اما الان دیدم که میشه از طریق فتا پیگیری کرد، اما متاسفانه رفتم الان در پنل که از تیکت ها عکس بگیرم دیدم قسمت آخر تیکت هامون رو پاک کردند.
    دوستان نظری دارند در مورد پیگیری؟؟
    ویرایش توسط ilight : August 14th, 2013 در ساعت 18:07


  2. تعداد تشکر ها از ilight به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: March 24th, 2016, 15:08
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 28th, 2014, 16:36
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: July 26th, 2012, 14:16
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 13th, 2011, 20:11

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •