-
March 30th, 2010, 03:16
#1
عضو دائم
-
تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید
-
March 30th, 2010 03:16
# ADS
-
March 30th, 2010, 04:15
#2
-
تعداد تشکر ها از 1eng.ir به دلیل پست مفید
-
March 30th, 2010, 04:31
#3
پاسخ : خاطرات 3 روز هاست فروشی!
سلام.
اوه اوه !
چی کشیدی برادر !
کباب شدم تاپیک رو خودندم چون بلاهای مشابه سرم اومده و به همین دلایل الان به ایرانی های داخل ایران هاست نمی فروشم !
به نظرم تنها راه کنترل این موضوع، برخور قاطع با مشتری هست و درخواست محترمانه مبنی بر اسال تیکت به بخش پشتیبانی و صبر و شکیبایی هست ! 
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید
-
March 30th, 2010, 04:36
#4
عضو انجمن
پاسخ : خاطرات 3 روز هاست فروشی!
ما هم چند وقته سرویس هاستینگ ارائه نمیکنیم و اگر هم تقاضای هاستینگ داشته باشیم از شرکت های معتبر خارجی که مطمعن هستیم کیفیت و سرعت خوبی دارند و با مشتریان ایرانی مشکلی ندارند براشون تهیه میکنیم و پرداخت رو براشون انجام میدیم و اگر مشکلی داشته باشند براشون ترجمه میکنیم و به ساپورت شرکت خارجی ارسال میکنیم .
[LEFT]AfraWeb, Since December 18 2007
Managed & Unmanaged VPS and Dedicated Servers in Canada
Netelligent Hosting Services Inc
Iran office : 98-21-66841497
-
تعداد تشکر ها از AfraWeb.net به دلیل پست مفید
-
March 30th, 2010, 04:47
#5
پاسخ : خاطرات 3 روز هاست فروشی!
منم سعی میکنم بکشم کنار
deltaــی بد بخت
-
تعداد تشکر ها از M-Soltani.ir به دلیل پست مفید
-
March 30th, 2010, 04:57
#6
پاسخ : خاطرات 3 روز هاست فروشی!
یک مسئله جالب که دیدم شرکت نگاه روشن اجرا کرده بود اینه که شماره شرکت رو فقط گذاشته و کسی تلفن همراه رو نداره و هرکی کار داشته باشه در ساعات اداری به شرکت زنگ میزنه(چون شرکت هست طبیعتا رعایت حرف زدن هم میکنند) و در ساعات غیر اداری هم تیکت و ایمیل میزنند...
و مدیر شرکت از دست تماسهای مشتریان بیچاره نمیشه و اگر مشتری خاص و قدیمی داشته باشه شماره خودش رو میده
شرکت های هاستینگ خارجی هم همینطور هستند. اکثرا پشتیبانی 24 ساعته بصورت تیکت و ایمیل هست و اگر مشتری در این مواقع جواب نگرفت تماس میگیره ولی اینجا برعکس هست اول تماس میگیرند و شرکت هاستینگ باید بگه تیکت باز کنید یا ایمیل بزنید!
به نظرم باید یک فرهنگ سازی بین نه تنها مشتریان هاستینگ ایرانی بلکه بین همه کاربران ایرانی بشه که ایمیل در دنیای امروز ارزشش بالاتر از تلفن هست و بهترین راه برای ارتباط ایمیل هست.
البته بعضی شرکتهای هاستینگ هم هستند که درخواست با ایمیل میفرستین و یک شماره میدن و میگن تماس بگیرید!
-
تعداد تشکر ها ازgoldstar به دلیل پست مفید
-
March 30th, 2010, 10:15
#7
عضو دائم
پاسخ : خاطرات 3 روز هاست فروشی!
آره به خدا.تازه دلیل اینکه بعضی ها تلفن نمیدن و فط یک شماره ایرانسل میدن رو فهمیدم.. بابا اینم شد شغل.اینهمه شغل تو دنیا ریخته.یک ماژول و یک مد مینویسی آن هم در خیال آرامش و سکوت کلی گیرت میاد.بعد بشینی هاست بفروشی شبا هنگ کنی.شایدم واقعا فقط ایرانی ها همینطورن.یک هاست 200 مگابایتی میخرن به جاش صدها هزار تومان پول تلفنشون میاد برای زنگ زدن به پشتیبانیش! حالا من با 3 تا مشتری اینطوری روانیمون کردن وای به حال دارندگان یوزرهای زیاد..
در مورد این *** ساله هم افرا میدونه کافیه.دیشب با آفر عجیبش یا به اصطلاح تبلیغاتیش کلی مخ ما رو پیچید!
(عدد 17 به علت درخواست سانسور شد)
ویرایش توسط delta : March 30th, 2010 در ساعت 10:18
-
-
March 30th, 2010, 10:18
#8
-
-
March 30th, 2010, 12:52
#9
پاسخ : خاطرات 3 روز هاست فروشی!
وبرنگ سرور ایران راه انداخته ، آپ تایم 100 درصد !
این پسره هم باحاله ! خودش رو وی پی اس هست ، از اون طرف وی پی اس از طرف کسی دیگه می فروشه !
-