-
عضو جدید
در خواست حل یک مشکل
سلام و خسته نباشید من از شرکتی هاستی خریدم الان هم وقتش تموم شده و الان هم میگه اگر اطلاعاتشو بخوایی باید 20 هزار تومان بدهی تا هت اطلاعات را بهتون بدم
من میخواستم ببینم منظور از اطلاعات تمام مطالب عکس و متنه یا فقط دیتابیس رو میدهد ؟
-
-
June 3rd, 2013 15:31
# ADS
-
عضو انجمن
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
باید در خواست فول بکاپ کنید فول بکاپ شامل تمامی اطلاعات شما میشود. (تصاویر .دیتابیس .ایمیل ها و....)
- سپیدار گیفت : فروش انواع
فلش مموری تبلیغاتی و اختصاصی + فروش انواع پاور بانک تبلیغاتی و اختصاصی
-
تعداد تشکر ها از abbas141 به دلیل پست مفید
-
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
اگر بکاپ تهیه نکرده اید باید هزینه این ماه/سال بدهید تا سرویس شما فعال شود
بعدش می تونید فول بکاپ بگیرید و به جای دیگه منتقل کنید یا تا پایان دوره رو سرور باقی بمونید
ولی اینبار 2 3 روز قبل اتمام درخواست فول بکاپ بده
-
-
عضو دائم
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
fidoman
سلام و خسته نباشید من از شرکتی هاستی خریدم الان هم وقتش تموم شده و الان هم میگه اگر اطلاعاتشو بخوایی باید 20 هزار تومان بدهی تا هت اطلاعات را بهتون بدم
من میخواستم ببینم منظور از اطلاعات تمام مطالب عکس و متنه یا فقط دیتابیس رو میدهد ؟
هر سرویس دهنده ای موظف هست بک آپ ارائه کنه و گرفتن هزینه برای ارائه بک آپ زورگیری محسوب میشه!
-
-
عضو انجمن
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
fidoman
سلام و خسته نباشید من از شرکتی هاستی خریدم الان هم وقتش تموم شده و الان هم میگه اگر اطلاعاتشو بخوایی باید 20 هزار تومان بدهی تا هت اطلاعات را بهتون بدم
من میخواستم ببینم منظور از اطلاعات تمام مطالب عکس و متنه یا فقط دیتابیس رو میدهد ؟
سلام
شاید جز قوانین این شرکت باشه
مگه شما قبل از خرید قوانیین شرکت را نمی خونید
-
-
عضو دائم
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
AvalinHost
هر سرویس دهنده ای موظف هست بک آپ ارائه کنه و گرفتن هزینه برای ارائه بک آپ زورگیری محسوب میشه!
ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟
البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
-
-
عضو دائم
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
shivahost
ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟
البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
انسانیت ایجاب می کند که بعد از اتمام سرویس دهی تا چند روز بک آپ ارائه کنیم بدون هیچ چشم داشتی پس این لطف نیست یه وظیفه انسانی هست.
-
تعداد تشکر ها از AvalinHost به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
بله من هم هم نظر با شیواهاست هستم این وظیفه نیست که بک اپ را بدهند .مشتری خودش می تونه تا قبل از اتمام سرویس بک آپ را تهیه کنه و انتقال بده .
-
-
عضو دائم
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
besthosti.com
بله من هم هم نظر با شیواهاست هستم این وظیفه نیست که بک اپ را بدهند .مشتری خودش می تونه تا قبل از اتمام سرویس بک آپ را تهیه کنه و انتقال بده .
این قسمت زمانی هست که هنوز فرصت باقی باشه ولی قضیه ایشون متفاوت از این موضوع هست.
-
-
June 3rd, 2013, 16:04
#10
عضو انجمن
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
-