-
February 18th, 2010, 22:35
#1
عضو جدید
-
تعداد تشکر ها ازas87 به دلیل پست مفید
1Mizban, abbas_majan, AfraWeb.net, AmirHosein, amiri113, Aria, GOD, hostgozar, HugeServer, IFACO.Net, iranwebbase, M-Soltani.ir, mehrank, P-CO, PersianDOT, Sepahrad, tmfar, usefee
-
February 18th, 2010 22:35
# ADS
-
February 18th, 2010, 22:45
#2
عضو انجمن
پاسخ : تجربه خريد هاست 65000 تومني
-
-
February 18th, 2010, 22:59
#3
پاسخ : تجربه خريد هاست 65000 تومني
سلام.
فکر کنم دارم خواب میبینم (تاپیک توهم نیست ؟)
خوب منطق هر کس (که بهش رجوع کنه) اینو میگه که:
هزینه ماهیانه سرور ها + هزینه دفتر کار + هزینه کارمندان (حداقل 4 تا) + هزینه های جانبی + یکم سود = پول هاست !
اگر دقت کنید، 65 هزار تومان، *** اصلاً *** زیاد نیست !
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید
-
February 18th, 2010, 23:19
#4
پاسخ : تجربه خريد هاست 65000 تومني
فکر کنم بدونم چه شرکتی هست l-)
کیفیت رو فدای قیمت نکنید
-
-
February 18th, 2010, 23:21
#5
عضو انجمن
پاسخ : تجربه خريد هاست 65000 تومني
منم فهميدم چه شركتيه
-
-
February 18th, 2010, 23:38
#6
عضو انجمن
پاسخ : تجربه خريد هاست 65000 تومني
دوست عزیز همین که جواب شما رو میدن و ساپورت میکنند ارزش زیادی داره .
مشکل برای همه پیش میاد حتی دیتا سنتر های بزرگ پس همیشه تلورانس وجود دارد . و نمیشه همه چی در حد ایده ال باشه خودتون هم گفتید چند وقت مشکل نداشتید و مشکلی پیش اومد و تیکت زدید و تلفن زدید و براتون درست کردن
خیلی ها بودن هاست ارزون فروختن تا به مشکلی پیش اومده دیگه جواب مشتری هاشون رو ندادن و .... ..........
نکته بسیار مهم :
پشتییانی و تعهدات شركت میزبان
باور كنید موفقترین شركتهای میزبان در دنیا، نه به خاطر قیمتها، بلكه به خاطر پشتیبانی و انجام تعهدات خود در برابر مشتریان به چنین درجهای رسیدهاند. خلاصه این كه سرویس میزبانی سایت بدون پشتیبانی، ارزشی ندارد.
طبیعتاً منطقی نیست كه به شركتهایی كه تلفن و یا آدرس مشخصی ندارند و تمام پشتیبانی آنها تنها براساس ایمیل است و یا حاضر نیستند مشكلات و یا سؤالات فنی مشتریان خود را به صورت حضوری و یا تلفنی پاسخگو باشند اعتماد كنید.
همچنین بسیار خوب است كه از تعهدات شركت سرویسدهنده نیز مطلع شوید. یكی از مهمترین آنها تعهد به قابل دسترس بودن سایت در اكثر زمانهاست كه اصلاحاً به آن uptime میگویند. البته ذكر این گونه تعهدات تنها در آگهیهای تبلیغاتی كافی نیست و این موارد میبایست در قرارداد نیز ذكر شود. شركتهایی كه از اطلاعات مشتریان خود نسخه پشتیبان تهیه میكنند و در برابر امنیت و مشكلات فنی سایتها، خود را مسئول میدانند، بهترین انتخابها هستند.
ویرایش توسط AfraWeb.net : February 18th, 2010 در ساعت 23:41
[LEFT]AfraWeb, Since December 18 2007
Managed & Unmanaged VPS and Dedicated Servers in Canada
Netelligent Hosting Services Inc
Iran office : 98-21-66841497
-
-
February 19th, 2010, 00:27
#7
-
تعداد تشکر ها ازHugeServer به دلیل پست مفید
-
February 19th, 2010, 00:36
#8
عضو انجمن
پاسخ : تجربه خريد هاست 65000 تومني
به نظر من که خيلی دير هم کارتون رو راه انداختند!
ولی همين که تو اولين ساعات اداری مشکلتون رو حل کردند جای تقدير داره!
خیلی ها بودن هاست ارزون فروختن تا به مشکلی پیش اومده دیگه جواب مشتری هاشون رو ندادن و .... ..........
دقيقا! و نمونه هاش رو هم تو همين تالار ها جستجو کنيد پيدا ميکنيد!
زمانی که مشتری به يک شماره موبايل غير دائمی و موقت اعتماد ميکنه بايد پی همه چيز رو به تنش بماله!
بايد فرض کنه اطلاعاتش رو تو يک سی دی سر خيابون گزاشته و به کسی گفته مراقبش باش که فقط ازش يک شماره موبايل داره! پس بايد در همين حد به اطلاعات اون cd چشم داشته باشه!
باور كنید موفقترین شركتهای میزبان در دنیا، نه به خاطر قیمتها، بلكه به خاطر پشتیبانی و انجام تعهدات خود در برابر مشتریان به چنین درجهای رسیدهاند. خلاصه این كه سرویس میزبانی سایت بدون پشتیبانی، ارزشی ندارد.

اگر دقت کنید، 65 هزار تومان، *** اصلاً *** زیاد نیست !

با تشکر
علی امیری
-
تعداد تشکر ها ازamiri113 به دلیل پست مفید
-
February 19th, 2010, 01:40
#9
عضو دائم
-
-
February 19th, 2010, 02:01
#10
پاسخ : تجربه خريد هاست 65000 تومني
خوب شد یکی درک کرد که هاستینگ ارزون = بدون پشتیبانی + پر از مشکل
-
تعداد تشکر ها از M-Soltani.ir به دلیل پست مفید