با سلام
بنده غلامرضا پهلوان
از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم
بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم
حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
و اینو زدن
ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی
ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم