سلام علیکم
اخیرا مد شده مشتری زنگ می زنه و میگه با فلان شرایط قیمت سرویس میگیرم با فلان قیمت و ... درواقع مشتری برای شما قیمت مشخص می کنه و مشتری شرایط میزاره و مشتری مشخص می کنه و شما و کل تیم شرکت شما هیچ !
فکر نمی کنید این یه نوع بی احترامی باشه در حق خود شما ؟.
من که به مشتری گفتم می تونه بره از شرکت دیگه ای خرید کنه ! ایشون در جواب گفت که یه مشتری خوب رو از دست دادید ! من هم گفتم هیچ مشکلی نیست و شکر خدا مشتری راضی زیاد داریم :دی
لطفا به خودمون ارزش قائل بشیم به وقتی که میزاریم و به کیفیت کاری خودمون و کیفیت سرویس هامون و به هر قیمتی که شده سرویس دست مشتری ندیم و کمی هم به کیفیت فکر کنیم و ....