جدیدا وقتی با لپ تاپم کار میکنم یهو صفحه ابی رنگ میشه و کلی نوشته داخل صفحه میبینم بعدم restart میشه. بعد از boot شدن یه پنجره با این شکل باز میشه:
windows has recovered from an unexpected shutdownفایل پیوست 7713
ممکنه لطفا راهنماییم کنید؟؟
جدیدا وقتی با لپ تاپم کار میکنم یهو صفحه ابی رنگ میشه و کلی نوشته داخل صفحه میبینم بعدم restart میشه. بعد از boot شدن یه پنجره با این شکل باز میشه:
windows has recovered from an unexpected shutdownفایل پیوست 7713
ممکنه لطفا راهنماییم کنید؟؟
سلام بنده حقیر احتمال میدم یک سخت افزار شما مشکل دارد و مجدد راه انداز سخت افزار را نصب کنید چون مربوط به سخت افزار ممکنه باشد
با تشکر
ویرایش توسط rezahd : August 11th, 2012 در ساعت 00:57
سلام کلیه کاربرانی که از بنده سرور اختصی خریداری کردن لطفا طبق اطلاع رسانی قبلی خواستارم از سرور های خود بک اپ بگیرید و هر چه سریع تر تماس بگیرید در اولین فرصت با من تماس بگیرید با تشکر
ممنون از راهنمایی شما.
راه انداز سخت افزار منظورتون چیه؟![]()
MagicVps با بیش از 8 سال کارنامه درخشان و رضایتمندی مشتریان شما هم میتوانید تجربه کنید و مشتری همیشگی ما شوید وی پی اس های با کیفیت و اپتایم بالا را با ما تجربه کنید
از device manager میتونید چک کنید درست نصب شدن درایور ها را
کلیک راست رو ی my computer بعد device manager ببنید کدام سخت افزار به درستی نصب نشد ه معمولا علامت زرد رنگ میباشد
بازه م میگم باید ببیند مشکل شاید چیز دیگری باشد
سلام کلیه کاربرانی که از بنده سرور اختصی خریداری کردن لطفا طبق اطلاع رسانی قبلی خواستارم از سرور های خود بک اپ بگیرید و هر چه سریع تر تماس بگیرید در اولین فرصت با من تماس بگیرید با تشکر
تنها علامت زرد رنگ اینه:
فایل پیوست 7736
درد هاتو "دورت" نچین تا دیوار بشن ...
زیر ِ پات بذار تا "پلّه" بشن ...
گروه فناوری اطلاعات آرتین
شماره همراه : 09135248944- E-mail:morteza.aalam@gmail.com
با سلام...
پیامی که میگید مشهور به Blue Screen هست ...
نصب نبودن درایورهایی که در تصویر مسخص کردین هیچ ارتباطی نداره ...
معمولا Blue Screen به دلیل مشکل درایورها هست یا اینکه رم و هارد مشکل دارند.
پیشنهاد می کنم یک بار یک ویندور بدون هیچگونه دست کاری نسخه اصلی MSDN با RTM یا Retail نصب کنید و بدون هیچگونه درایوری پک کنید باز هم این مشکل هست یا خیر...
اگر همچنان مشکل بود به یک مرکز معتیر تعمیر لپ تاپ (ترجیحا فروشگاه یا شرکت گارانتی کننده) مراجعه کنید.
موفق باشید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)