چند درصد از کاربرانتان سرویس هاست خود را تمدید می کنند ؟
زیر25% تمدید می کنند
زیر50% تمدید می کنند
زیر75% تمدید می کنند
زیر100% تمدید می کنند
بالای 100% تمدید می کنند
چند درصد از کاربرانتان سرویس هاست خود را تمدید می کنند ؟
بستگی به شرایط داره عزیز ما همیشه 100 درصد بودیم
ولی بعد از قطعی سرورهای شماره 1 و 2 به خاطر مشکلاتی که هتزنر و آقای .... برا برخی از دوستان ایجاد کرد یکی از نماینده ها و سه سایت رو از دست دادیم
در کل خروجی نداریم
حالا این نظر سنجی برای چیه؟
چون باز میگم بستگی داره
گاهی وقتا میبینید یه نفر سرورش قویه و امنیتش بالاست و آپتایم عالی داره ولی میاد گرون میکنه و برخی از افراد هم به دلیل گرون شدن میرن
بعضی وقتا هم میبینید که سایتی اصلا هاست ماهیانه نمیفروشه مثل ما که فقط ریسلری ماهیانه داریم و به برخی از دوستان که از لحاظ مالی مشکل داشتند ماهیانه دادیم
پس ملاک خوبی نیست
مشکل داشت خروجی نیست. ما مشتریانی داریم که هاست ماهانه می خرند و تمدید نمی کنند. دلیلش هم نارضایتی از سرویس نیست! بلکه طرف دیگه اصلا نمی خواد سایت داشته باشه و براش مهم نیست و دامین میره رو هوا! همه هاستینگ ها از این مشتریان دارند.
اون .... نقطه رو من حل میکنم براتون.ولی بعد از قطعی سرورهای شماره 1 و 2 به خاطر مشکلاتی که هتزنر و آقای .... برا برخی از دوستان ایجاد کرد یکی از نماینده ها و سه سایت رو از دست دادیم
خسروی![]()
با تمام مشکلاتی که بود و با تمام ضرر مالی که خودمون دادیم و با تمام فشارهایی که وارد میشد و حتی جریمه 4200 یورویی که بعدش شدیم و کلی مشکلات دیگه که شاید شما حتی ازش خبر داشته باشید کاری رو انجام دادیم که شاید اگر خیلی های دیگه جای ما بود فرار میکرد و یا ناپدید میشد. از 238 تا سروری که داشتیم هر چی رو تونستیم نجات دادیم.
هر کس آیپی لاک شده داشت نشستیم دونه دونه آیپی های لاک شده یوزرها رو با فرم و امضا پر کردیم تا بتونیم انتقال بدیم سرورها رو. فکر میکنید چند تا آیپی لاک شده بود ؟ حتی اگر هر نفر 1 آیپی لاک شده می داشت فکر میکنین چند تا آیپی میشد ؟ سیستم Abuse رو مارو کدوم یکی از دوستانی که هتزنر کار میکنن داشتند ؟ اصلا کاربری بود که Abuse قبل از بسته شدن آیپی بهش نرسه ؟
بعد از اینکه آیپی هارو باز کردیم میدونید شکایت رسمی شد ما ؟ میدونید 4200 یورو سر همین آیپی های یوزرها جریمه شدیم ؟ مسئولیت قبول کردم و تا جایی که توانش رو داشتم خودم رو نگه داشتم که حتی دیتایی از بین نره !!!
از این همه یوزر فقط چند مورد رو واقعا خودشون دیدند که تلاش رو کردیم ولی نشد منتقل بشند. شما میدونی سرورهایی که ماه آخر براشون گرفته بودیم رو مجدد هزینه های ستاپ هاشون رو باید پرداخت میکردیم و مجدد سفارش میدادیم ؟
اشکان کمانگر عزیز.
خدا نکنه ولی کاش توی موقعیتی که بودم قرار میگرفتی تا من هم میدیدم شما چی کار میکردی و با این همه مشکل چه جوری کنار میومدی.
یک یوزر پیدا کن که قبل این مشکلاتی که داشتیم از سرویسی که بهش میدادیم ناراضی باشه ! ببین اصلا کسی رو پیدا میکنی که توی این انجمن که کارش رو انجام نداده باشم یا راه نیومده باشم واسش !
کجان اون یوزرهایی که میگفتند پول نداریم و دو ماه بعدش میدادند ؟ کجان اون یوزرهایی که خودم شخصا زیر دست و بالش رو گرفتم که بیان بالا.
خیلی دوست دارم نام ببرم ولی وجدانم اجازه نمیده.
خیلی غمناک شد دیگه، کاش این احمدی نژاد میدید واسه چند نفر کار آفرینی کردم و کسی که هیچی نداشت رو به سود و بازدهی رسوندم. اونم نه یکی و نه دو تا.تلخی زمونه اس دیگه
در هر صورت من که صفر رسیدم ولی امیدوارم شماها موفق باشید.
نه عزیز منظور من اصلا این نبود
اون .... هم برا این بود که فهمیدم مشکل از شما هم نبود
دیگه ماها که همه ایرانی هستیم و درد همو میفهمیم
من بارها هم گفتم که شما هم بی تقصیر بودی ولی همین طور که مشتری من رو مقصر میدونه و به من در سایتش توهین کرده و منو بی مسئولیت دونسته
مشتری که من دامنشو از چنگ یه *** در آوردم
سایتشو چند ماه رایگان سرویس دادم چون گفته بود پول نداره فعلا
کلی براش مشکلاتشو حل کرده بودم
8 ماه آپتایم 100 بهش داده بودم
این مطلبو از من در سایتش گذاشت
ولی ما حرفی از شما زدیم؟با سلام خدمت دوستان عزیز با عرض پوزش به دلیل قطعی چند روزه سایت. متاسفانه میزبان سایت ما به دلیل بی مسئولیتی و عدم پرداخت به موقع هزینه ها به دیتا سنتر اصلی در آلمان باعث قطعی چند روزه کلیه سایت های این میزبان شده بود .که ما از اینجا از کلیه کاربران باز هم پوزش میطلبیم. امیدوارم شاهد چنین مشکلاتی دیگر نباشیم . با تشکر از صبر و حوصله شما دوستان عزیز
فقط مجبوریم وقتی چیزی دست ما نبود بگیم آقای .... و شمام که تقصیرتون نبود بگید دلیل ... بود
کسی هم دنبال این .... ها نمیره
من همین جا اعلام میکنم که پیگیریهاتون عالی بود
بازم اگه کارتون رو شروع کنید ازتون سرویس میخرم به خیلی ها هم گفتم این مشکلات برا همه هست حداقل شما الان تجربه کافی در این مورد کسب کردید
فکر کردید یادم میره حتی وقتی مشتریتون نبودم تو پیام خصوصی ج میدادین به سوالاتم؟
فکر کردید یادم میره وقتی این مشکل پیش اومده بود
24 ساعته بیدار بودین و آنلاین؟
نه عزیز قسم میخورم اگه الان آفر بدین خود من اولین مشتریتونم
الان مارو منتقل کردید دست کسی که دیشب تیکت دادم ایشالا هفته دیگه ج میده تیکت مهمی هم ندادما قیمت یه سرور دیگه رو گرفتم(حالا بماند)
مگه هاست دی ال نخورد زمین؟
خود مشتریهاش کشیدنش بالا
شما مشکلات حسابتون حل شد آفر بده باور کن همه دوباره میان سمت خودتون
ویرایش توسط Ashkankamangar.ir : April 15th, 2012 در ساعت 12:59
shidserver.com
@shidserver
حرف این دوستمون تایید میشه من خودمم گفته بودم در پستم
حالا این بحث بمونه بریم سر بحث اصلی
این قضییه چیه دوست من داخل بخش نظر سنجی گذاشتید/؟
الان یعنی کسی هست که 110 درصد از مشتریهاش تمدید کنند؟بالای 100% تمدید می کنند![]()
گزینه "بالای 100% تمدید می کنند" یکی به من توضیج بده
مرکز میزبانی وب نیک سرور NikServer.COM | شماره تماس : 9109.9713-021
هاست و نمایندگی هاست لینوکس | هاست و نمایندگی هاست دانلود | سرور مجازی ایران و اروپا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)