کمک کنید
من تازه نصب کردم و بخش دپارتمان ساپورت رو تنظیم کردم
ولی وقتی کاربر تیکت ارسال میکنه تیکت ارسال شده نه تو قسمت ادمین نمایش داده میشه و نه ایمیل داده میشه
هنگامی که مراجعه میکنم به کنترل پنل ادمیم میبینم کاربر چیزی ارسال نکرده
h3.jpg
کمک کنید
من تازه نصب کردم و بخش دپارتمان ساپورت رو تنظیم کردم
ولی وقتی کاربر تیکت ارسال میکنه تیکت ارسال شده نه تو قسمت ادمین نمایش داده میشه و نه ایمیل داده میشه
هنگامی که مراجعه میکنم به کنترل پنل ادمیم میبینم کاربر چیزی ارسال نکرده
h3.jpg
دپارتمان رو درست تنظیم نکردید
مثل اینکه از نسخه نال هم استفاده می کنید
ساران هاستینگ
09382294343 | 02128423379 تماس در ساعات اداری
شرکت ساران داده پردازان ارجان - ثبت 3325 | دارای نماد اعتماد الکترونیکی
سطح دسترسی رو تنظیم نکرده بودم
مشکلم حل شده
سطح دسترسی را از قسمت :
Setup > Administrator Roles
تنظیم کنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)