-
October 9th, 2011, 16:30
#1
کمک کنید
سلام.
شرمنده همتون چون که خیلی عجله داشتم نتونستم دیگه بگردم ببینم درباره این موضوع مطلب هست یا نه خواهشن جواب بدید.
من دامین و هاست گرفتم ا یکی بعدش که خواستم سرویس دهنده هاستم را عوض کنم اون یوزر و پس ورد و پنل دامین من را نداد
فقط یک بار ایمیل کرد که اونم اشتباه بود هرچی هم میگیم میه من ایمیل کردم ولی نکرده چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا جواب بدید
دامین هم .com
است
-
-
October 9th, 2011 16:30
# ADS
-
October 9th, 2011, 16:46
#2
عضو جدید
پاسخ : کمک کنید
میشه بفرمایید از کجا دامنه رو تهیه کردید؟
-
-
October 9th, 2011, 18:06
#3
پاسخ : کمک کنید
این سایت فروشنده است: آرتین هاست - پشتيباني
اینم سایت که ظاهرا! دامین از اینجا خریداری شده: http://www.netfirms.com/controlpanel/
یوزر و پسورد داده اما اشتباه است میزنم نمیرود
کمک
-
-
October 9th, 2011, 22:25
#4
عضو انجمن
پاسخ : کمک کنید
دوست عزیز در این مورد باید با پرسنل ارتین هاست صحبت کنید تا مشکلتون رو حل کنند باید تماس باهاشون بگیرید تا پیگیری کنند
-
-
October 9th, 2011, 22:46
#5
پاسخ : کمک کنید
تقریباً میشه گفت راهی ندارید، جز صحبت تلفنی با مسئولین هاستتون. حتماً فهمیدند میخواهید هاست رو عوض کنید، میخوان به هرقیمتی شما رو پیش خودشون نگه دارند. (حتماً مشتری خوش حسابی بودید!)
-
-
October 9th, 2011, 23:27
#6
پاسخ : کمک کنید

نوشته اصلی توسط
tanhasystem
دوست عزیز در این مورد باید با پرسنل ارتین هاست صحبت کنید تا مشکلتون رو حل کنند باید تماس باهاشون بگیرید تا پیگیری کنند
واقعاً ممنون l:
خواب اینو که خودم هم میدونستم میگم اونا پنل و نام کاربری و همین طور رمز عبور نمیدهند فقط یک بار فرستادن که اونم اشتباه بود
هم به صورت تلفنی هم پیامک و هم تیکت زدم اما نمیدهند
-
-
October 10th, 2011, 00:00
#7
عضو انجمن
پاسخ : کمک کنید
سلام
من مدیر ارتین هاست هستم
دوست ما پسورد به اینجوری که میگن اشتباه وارد می کردن و اشتباه ارسال شده بوده و ما حدودا 50 تا ایمیل در مورد پسورد برایشان زدیم مثل اینکه بدستشون نرسیده بوده و
پنل ایمیل شده بود اما به علت تغییر نام ما متوجه نشدیم
که جای عذر خواهی است از ایشان
اما پسورد را از طریق تلفن برای ایشان ذکر کردیم باز نمی توانستند وارد بشوند بخاطر توجه نکردن در حروف بزرگ بوده است و طریق نرم افزار team حل شد مشکلشان و پنل در اختیار ایشان قرار گرفت
شرکت ارتین هاست بخاطر این مشکل عذر خواهی داشته و مشکل این مشتری گرامی حل شد
موفقیت روز افزون برای این دوست و مشتری گرامی داریم داریم
خدانگهدارمدیریت آرتین هاست
مرتضی اعلم الهدی
-
تعداد تشکر ها از mortezaaalam به دلیل پست مفید
-
October 10th, 2011, 00:00
#8
پاسخ : کمک کنید
دوستان ممنون مشکل حل شده است.
از همه عزیزان عضر میخواهیم همین طور ارتین هاست.
پنل ایمیل شده بود اما به علت تغییر نام ما متوجه نشدیم d: شرمنده همگی
-
تعداد تشکر ها از AHF-victory به دلیل پست مفید
-
October 10th, 2011, 00:06
#9
عضو انجمن
پاسخ : کمک کنید
موفق باشید دوست من این مشکل ازطرف ارتین هاست نبوده باز هم ما عذر خواهی می کنیم
آرتین هاست با پشتیانی 24 ساعته در خدمت شماست دوستان
اما پشتیبانی فعال بوده اما دوستما و ما در ارسال مشکل تایپی داشتیم که با تماس گرفتن با مشتری حل شد
-