-
August 13th, 2011, 18:08
#1
نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
با سلام
این تاپیک رو زدم به خاطر اینکه یه تاپیک جامع برای این مورد بزنیم.
چون دوستان زیادی در این سایت این مورد رو سوال میکنند.
از دوستان خواهش میکنم نظرات خودشون رو در این تاپیک اعلام کنند.
یک خدمات دهنده ی هاستینگ باید چه خصوصیاتی داشته از همه نظر؟
با تشکر
-
-
August 13th, 2011 18:08
# ADS
-
August 13th, 2011, 18:27
#2
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
پشتیبانی 24 ساعته و کار آزموده
Abancloud.ir|Colocation | IaaS |Cloud | provider in Shiraz | Mashhad | Tabriz | Qom | Hamedan
contact:sales[at]Abancloud[dot]ir | 071 9102 6149
since 2009
-
تعداد تشکر ها از saeed25 به دلیل پست مفید
-
August 13th, 2011, 18:33
#3
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ

نوشته اصلی توسط
saeed25
پشتیبانی 24 ساعته و کار آزموده
24 ساعته حرفه و دروغه هیچ کجا پشتیبانی 24 ساعته نداره
--------------
سرور های خوب تیم خوب کیفیت خوب سرعت خوب آپتایم خوب پاسخ گویی خوب راضی نگه داشتن مشتری ها و مهمتر از همه اینه که مرتب بک آپ بگیه از سرور ها
-
تعداد تشکر ها ازnimapendar به دلیل پست مفید
-
August 13th, 2011, 19:02
#4
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ

نوشته اصلی توسط
nimapendar
24 ساعته حرفه و دروغه هیچ کجا پشتیبانی 24 ساعته نداره
با سلام.
شما احتمالا با یک شرکت تابحال کار نفرمودید. از چه جهاتی میفرماید که ۲۴ ساءت دروغ است ؟
-
-
August 13th, 2011, 19:08
#5
عضو انجمن
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
صداقت ، احترام به مشتری ، استفاده از سرویس ها مطمئن ، بک آپ گیری منظم ، پشتیبانی قوی
[●] شرکت توسعه سامان نـیماد [●]
ارائه دهنده خدمات هاستینگ، طراحی سایت، پیام کوتاه
نیماد
-
-
August 13th, 2011, 19:34
#6
عضو انجمن
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
بکاپ منظم و آپتایم بالا و نیروی متخصص
-
-
August 13th, 2011, 20:10
#7
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
با nimapendar عزیز موافقم ! ( بنده دقیقا لنگه همین تاپیک رو تو یه انجمن دیگه زدم 2 سال پیش )
ببینید پشتیبانی 24 ساعته 100% دروغه ! به هیچ وجه پشتیبانی 24 ساعته وجود نداره ! بارها و بارها هم ثابت شده ! وقتی کله گنده های هاستینگ تو همین انجمن سره این جریان رفتن زیر سوال ! دیگه به نظرتون 24 ساعته معنا داره ؟!
دلیل دروغ بودن : ببینید هاستینگ چقدر درآمد داره که یه نفر 24 ساعت وقت خودش رو برای این کار بزاره ؟! یا یه نفر رو استخدام کنه برای پشتیبانی ؟!؟!؟
در ضمن شرکت های اصولی هاستینگ هم به هیچ وجه این دروغ رو نمیگن ! من دیدم اکثر شرکت های درست کار زدن پشتیبانی از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر ! همین ! رک و رو راست !
حالا تو همین انجمن یک سری دوستان هستن میگن ما پشتیبانی 24 ساعته میدیم ! نه تنها شب ساعت 10 به بعد تلفن رو جواب نمیدن ! بلکه تو همون ساعات اداری هم پاسخگو نیستن !؟
بهترین هاستینگ : صداقت با مشتری ، رفع اشکالات مشتری ، ( اگر سرور رو بلوک کردن جا نزنه و سریع یه سرور دیگه بگیره و انتقال بده ) ، بک آپ منظم روی یک سرور دیگه
پی نوشت : خواهشا 20 تا پست ندید که ما پشتیبانی 24 ساعته میدیم و تست کنید و . . . قبلا تست کردم همش دروغه !
-
تعداد تشکر ها ازalisc به دلیل پست مفید
-
August 13th, 2011, 20:32
#8
عضو انجمن
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
دیتاسنتر هم با این عظمت 24 ساعت پشتیبانی نمیده.
-
تعداد تشکر ها ازagarb98 به دلیل پست مفید
-
August 13th, 2011, 20:54
#9
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
عزیزم برو توی IWeb ببین کی جوابت رو نمیدن .
من هر وقت تست کردم در 20 دقیقه اگر عمق فاجعه بود ( مثلاً یک بار سر قضیه هزینه مشکل به وجود اومد که طول کشید 20 دقیقه ) همیشه در کمتر از 10 دقیقه جوابم رو دادن .
اون پشتیبانی 24 ساعت داره .پس دروغ نیست .
اما در جواب استارتر :
پشتبانی کار ازموده :
وقتی میگم کار ازموده یعنی اگر توی ویندوز و سایت طرف مشکلی پیش اومد و خودش نفهمید حداقل تکنیکال ساپورت یه ریزه برنامه نویس باشن تا کمک کنن .
تیمی که من یه هاستینگ ایرانی دیدم داره .
اپ تایم و لینک :
مهم نیست اپ تایم 99.98 باشه یا 100% .
گاهاً من دیدم اون قدر بیشعور تشریف دارن بعضی ها که میان توی اوج مصرف IIS رو Rest میدن و ...
اپ تایم رو کم نکرد اما سایت از دسترس خارج شد ! سشن و اپلیکیشن و کش و همه پرید !
قیمت :
آقا به خدا یعنی چی هاست ویندوز 2 هزار تومن ؟
خجالت بکشید !
اره من بهتون هاست ویندوز میدم گیگی 1500 تومن سالیانه . اما هر اتفاقی افتاد پای خودتون ( اپ تایم 9% :دی )
من خیلی از بچه های همین جا رو دیدم همین قیمت میدن .
برادر من خب مشتری مشتری باشه میفهمه یا شما کرک کار کردی یا پشتیبانی نداره یا یه مشکلی هست . وگرنه SQL ماهی 225$ رو نمیشه دور زد ... با ماهی 2 تومن !
کیفیت :
اور سل کردن و نامحدود دادن و این حرفها بالاخره مشکل ساز میشه . پس یه هاست خوب هاستیه که منطقی فکر کرده باشه و همه جوانب رو سنجیده باشه .
سرویس :
آقا اگر منیج کردی هاست رو ، اگر سرویس SMS و مانیتورینگ دادی درست بده . نه موقعی که باشید سیستم الارم بده سرویس هم دون بشه !
مملکته داریم ؟! :دی
دیگه چیزی فعلاً مد نظرم نیست ! :دی
---------- Post added at 08:54 PM ---------- Previous post was at 08:51 PM ----------
یه نکته :
مشتری رو به گه خوردن نندازید !
یارو سرویس میگیره از بس مزخرفه ، وقتی یه مشکلش حل میشه ( هر چند 1000 تا مشکل دیگه هست ) خدا رو شکر میکنه ، 100 تا تیکت تشکر میده و از این حرفها .
اینم راهی هست که دوستان همین جا هم دارن پیاده میکنن :دی ( اسم نمیبرم )
-
تعداد تشکر ها ازmilade به دلیل پست مفید
-
August 13th, 2011, 20:59
#10
عضو انجمن
پاسخ : نظر سنجی بزرگ در مورد هاستینگ
مشتری رو به
گه خوردن نندازید !
ادب !
بگذریم . پشتیبانی 24 ساعته یک امر عادی هست و خیلیا هستن که الان 24 ساعته ساپورت میدن . وقتی خودتون نمیتونید 24 ساعته ساپورت بدید ، فکر نکنید بقیه هم نمیتونن .
-
تعداد تشکر ها از amirlord به دلیل پست مفید