-
April 23rd, 2023, 04:43
#1
عضو انجمن
درخواست راهنمایی مشکل با پی پال
سلام
بنده یک اکانت با قبض و شماره امارات و پاسپورت شخصی ایران در امارات وریفای کردم.
با توجه به اینکه درحال حاضر سیم کارتم به دلیل سیم کارت مسافرتی بود غیرفعال شده نمیتوانم لاگین کنم. اما میتوانم سیم کارت جایگزین کنم.
با سرچی که کردم برای امارات سیم کارت مجازی نداریم. چه راه حلی برای شماره تماس جدید بر روی اکانت پیشنهاد میکنید؟
-
-
April 23rd, 2023 04:43
# ADS
-
April 23rd, 2023, 05:06
#2
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی مشکل با پی پال

نوشته اصلی توسط
mahmoodi.1313
سلام
بنده یک اکانت با قبض و شماره امارات و پاسپورت شخصی ایران در امارات وریفای کردم.
با توجه به اینکه درحال حاضر سیم کارتم به دلیل سیم کارت مسافرتی بود غیرفعال شده نمیتوانم لاگین کنم. اما میتوانم سیم کارت جایگزین کنم.
با سرچی که کردم برای امارات سیم کارت مجازی نداریم. چه راه حلی برای شماره تماس جدید بر روی اکانت پیشنهاد میکنید؟
از امارات یه تلفن ابری نمیشه گرفت؟
قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)
-
-
April 23rd, 2023, 16:43
#3
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی مشکل با پی پال

نوشته اصلی توسط
demonvictor
از امارات یه تلفن ابری نمیشه گرفت؟
نه متاسفانه پیدا نکردم یا با هزینه های بالا مثلا ۸۰دلار/ماه
-
-
April 24th, 2023, 11:38
#4
عضو دائم
پاسخ : درخواست راهنمایی مشکل با پی پال

نوشته اصلی توسط
mahmoodi.1313
سلام
بنده یک اکانت با قبض و شماره امارات و پاسپورت شخصی ایران در امارات وریفای کردم.
با توجه به اینکه درحال حاضر سیم کارتم به دلیل سیم کارت مسافرتی بود غیرفعال شده نمیتوانم لاگین کنم. اما میتوانم سیم کارت جایگزین کنم.
با سرچی که کردم برای امارات سیم کارت مجازی نداریم. چه راه حلی برای شماره تماس جدید بر روی اکانت پیشنهاد میکنید؟
سلام .
با پی پال شعبه سنگاپور تماس بگیرید بگین این اتفاق افتاده اونها بهتون میگن بهشون مدارکتون رو ایمیل کنید تا ورود به پیامک رو برای یک بار غیر فعال کنند .
بعد لاگین شماره جدید ادد کنید .
-