نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2017
    نوشته ها
    65
    تشکر تشکر کرده 
    167
    تشکر تشکر شده 
    74
    تشکر شده در
    65 پست

    Exclamation دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

    درود
    از دیجی کالا یکی از دوستان خرید کرده. می گوید در سایت دیجی کالا زده بود گارانتی سام سرویس.
    کالا را خریده و تحویل گرفته دیده یک کاغذ کوچک مثل بروشور تا شده و نوشته کارت ضمانت. همچنین نوشته بی هلوگرام فاقد اعتبار است.
    متاسفانه این برگه فاقد هلوگرام است و در برگه کارانتی مشخصات محصول خالی گذاشته شده و هیچ چیزی در 4 تا خانه جدول کارت گارانتی نوشته نشده.

    تماس گرفته اوپراتور دیجی کالا گفته سام سرویس در صورت عیب پیدا کردن اگر برگ گارانتی فاقد هولوگرام را با فاکتور خرید ببرد قبول میکند.

    سیستم دیجی کالا بصورت پیش فرض فاکتور خرید به منزل نمی فرستد بلکه یک گوشه خارج دید هنگام خرید از خریدار پرسش می کند فاکتور میخواهید یا نه.
    دوست من این گزینه را ندیده و خرید کرده.

    با دیجی کالا تماس گرفته خواستار فاکتور شده.پاسخ دادند که به ایمیل ارسال خواهند کرد. چند روزی ارسال نکردند در سایت کامنت گذاشته بازهم ارسال نکرده اند.

    دو سوال دارم:
    1- آیا این حقیقت دارد که سام سرویس کارت ضمانت فاقد هلو گرام و فاقد مشخصات را همراه با فاکتور دیجی کالا قبول میکند؟
    2- آیا برای شما هم مشکلات مشابه رخ داده؟
    ویرایش توسط M2T : October 15th, 2018 در ساعت 18:41

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    ParaServer.net
    نوشته ها
    753
    تشکر تشکر کرده 
    636
    تشکر تشکر شده 
    2,318
    تشکر شده در
    1,830 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

    نقل قول نوشته اصلی توسط M2T نمایش پست ها
    درود
    از دیجی کالا یکی از دوستان خرید کرده. می گوید در سایت دیجی کالا زده بود گارانتی سام سرویس.
    کالا را خریده و تحویل گرفته دیده یک کاغذ کوچک مثل بروشور تا شده و نوشته کارت ضمانت. همچنین نوشته بی هلوگرام فاقد اعتبار است.
    متاسفانه این برگه فاقد هلوگرام است و در برگه کارانتی مشخصات محصول خالی گذاشته شده و هیچ چیزی در 4 تا خانه جدول کارت گارانتی نوشته نشده.

    تماس گرفته اوپراتور دیجی کالا گفته سام سرویس در صورت عیب پیدا کردن اگر برگ گارانتی فاقد هولوگرام را با فاکتور خرید ببرد قبول میکند.

    سیستم دیجی کالا بصورت پیش فرض فاکتور خرید به منزل نمی فرستد بلکه یک گوشه خارج دید هنگام خرید از خریدار پرسش می کند فاکتور میخواهید یا نه.
    دوست من این گزینه را ندیده و خرید کرده.

    با دیجی کالا تماس گرفته خواستار فاکتور شده.پاسخ دادند که به ایمیل ارسال خواهند کرد. چند روزی ارسال نکردند در سایت کامنت گذاشته بازهم ارسال نکرده اند.

    دو سوال دارم:
    1- آیا این حقیقت دارد که سام سرویس کارت ضمانت فاقد هلو گرام و فاقد مشخصات را همراه با فاکتور دیجی کالا قبول میکند؟
    2- آیا برای شما هم مشکلات مشابه رخ داده؟
    موضوع رو به خوده سام سرویس اطلاع بدین و در این مورد سوال کنید.
    ارائه سرورهای اختصاصی دیتاسنتر هتزنر (Hetzner) بدون هزینه Setup در ایران
    IR Telegram : @Sina_moosavi_a Mobile IR : +989307154848
    www.ParaServer.Net

  4. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2018
    محل سکونت
    تیرازیس
    نوشته ها
    7
    تشکر تشکر کرده 
    32
    تشکر تشکر شده 
    84
    تشکر شده در
    42 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

    این دیجی کالا کلا دیگه نیمشه بهش اعتماد کرد
    یک همچین مشکلی هم برای من پیش اومد 4 ماه پیش
    طراح گرافیست و ناظر چاپ، کارشناس نرم افزار

  5. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    703
    تشکر تشکر کرده 
    189
    تشکر تشکر شده 
    900
    تشکر شده در
    777 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

    دیجی کالا از اول هم از همان سال 88 هم سر مردم بدجوری کلاه گذاشته بود حتی توی همین فروم و فروم های همسایه هم شاکیان زیادی داشته اما با تبلیغات سر مردم بی گناه رو شیره مالید و کلی پول زد به جیب بدون اینکه حتی خیلی از افراد متوجه کلاه.... رداری اونها بشن.
    در حال حاضر هم تا چند ماه اینده دیجی کالا برای همیشه تعطیل میشه
    ---
    دقیقا مثل 5040

  6. #5
    عضو انجمن Kian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    324
    تشکر تشکر کرده 
    672
    تشکر تشکر شده 
    524
    تشکر شده در
    340 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamra نمایش پست ها
    دیجی کالا از اول هم از همان سال 88 هم سر مردم بدجوری کلاه گذاشته بود حتی توی همین فروم و فروم های همسایه هم شاکیان زیادی داشته اما با تبلیغات سر مردم بی گناه رو شیره مالید و کلی پول زد به جیب بدون اینکه حتی خیلی از افراد متوجه کلاه.... رداری اونها بشن.
    در حال حاضر هم تا چند ماه اینده دیجی کالا برای همیشه تعطیل میشه
    ---
    دقیقا مثل 5040
    سال 94 و 95 دو عدد گوشی و تبلت مدل بالا خریدیم، هر سه دستگاه رو با قیمت و کیفیت خوبی دریافت کردیم،هیچ مشکلی هم مشاهده نشد،
    اظاهرا در سال گذشته و بعد از ادغام در یکی از هولدینگ های تجاری، مشکلاتی برای دیجی کالا پیش اومده و کیفیت سابق را نداره.
    باران که می بارد تو می آیی --*-- باران گل، باران نیلوفر
    باران مهر و ماه و آئینه --*-- باران شعر و شبنم و شبدر

  7. #6
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    نوشته ها
    250
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    122
    تشکر شده در
    88 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

    گران فروشه
    هارد گرفتم ازدی جی حداقل 20 تا 30 هزارتومان توی 350 تومان گران تردادند
    از لیون گرفتم زیر قیمت این ها داد همه هم مثل هم بود هیچ فرقی نداشت

  8. #7
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2017
    نوشته ها
    65
    تشکر تشکر کرده 
    167
    تشکر تشکر شده 
    74
    تشکر شده در
    65 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا:گارانتی سام سرویس فاقد هلوگرام

    اینکه به خواسته مشتری توجه نمی کنند و کارت گارنتی فاقد هولوگرام میدن و فاکتور نمیدن همه باعث میه در آینده مشتری از دست بده. داشتم یخچالها را نگاه می کردم دیدم یخچال 55میلیون تومانی دارند فکرشو بکنید مثلا این را بیارند و فاقد گارنتی و فاکتور باشد!!!
    ویرایش توسط M2T : October 20th, 2018 در ساعت 17:14

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به یک بازاریاب اینترنتی و یک کد نویس وب نیازمندیم .
    توسط alializade3 در انجمن به دنبال کارمند هستم
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: January 14th, 2015, 12:26
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: May 22nd, 2014, 02:01
  3. سرویس تماس اینترنتی
    توسط akbari در انجمن مباحث عمومی در مورد سویچ و روتر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: May 30th, 2013, 17:04
  4. امکاناتی که یک سرویس دهنده باید ارائه دهد
    توسط shetab در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: May 4th, 2013, 11:56

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •