-
March 23rd, 2018, 15:51
کمک در درست کردن یک ابزار انلاین
با سلام
بنده میخام ابزاری مثل لینک زیر را در سایتم پیاده سازی کنم.
http://ergo-plus.com/wisha-lifting-calculator/
این ابزار از طریق لینک http://ergoplustools.elasticbeanstalk.com/#/wisha فراخوانی میشه و وقتی به سروس نگا کنی از تعدادی فایل اسکریپت و css ساخته شده است.
من کلیه این فایل ها (jsوcss) را در هاستم ایجاد کردم و در یک فایل wisha.php در قالب سایتم مسیر دهی کردم به صورت زیر:
محتویات فایل wisha.php
کد:
<?php/*
Template Name: Wisha
*/
?>
<html ng-app="ErgoPlusTools" style="min-height: 100%; position: relative">
<head lang="en">
<!-- Javascript Includes -->
<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/ergoplus-angular-lib.min.js"></script>
<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/node_modules/angular-touch/angular-touch.js"></script>
<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/node_modules/angular-strap/dist/angular-strap.tpl.min.js"></script>
<script type="application/javascript"
src="tools/wisha/lib/node_modules/angular-file-saver/dist/angular-file-saver.min.js"></script>
<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/FileSaver.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/ErgoPlusTools.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/NioshCtrl.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/niosh_calculations.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/push_tables.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/PushCtrl.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/pull_tables.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/PullCtrl.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/carry_tables.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/CarryCtrl.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/lift_lower_tables.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/LiftLowerCtrl.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/directives/SnookTablesAbout.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/services/PdfExportService.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/WishaCtrl.js"></script>
<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/wisha_tables.js"></script>
<!-- CSS Includes -->
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/ng-dialog/css/ngDialog.min.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/ng-dialog/css/ngDialog-theme-default.min.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/ng-dialog/css/ngDialog-theme-plain.min.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/angular-motion/dist/angular-motion.min.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/bootstrap/dist/css/bootstrap-theme.min.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/css/niosh.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/css/print.css">
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/css/niosh_buttons.css">
<meta charset="UTF-8">
<title>ابزار wisha</title>
</head>
<body style="margin: 0; height: 100%; background-color: #f7fdfd"></body>
</html>
در مدیریت پیشخوان یک برگه ساختم و در ویژگی های برگه نام برگه را انتخاب و سیو کردم ولی وقتی ادرس برگه را باز میکنم هیچی نیست: https://acgih.ir/wisha
یک جای کارم ایراد داره . فک کنم باید فایل wisha.php را برای قالب انفولد از طریق فانکشن تعریف کنم. دوستان برنامه نویس لطفا کمک کنند.
ویرایش توسط sir1 : March 23rd, 2018 در ساعت 15:54
-
-
March 23rd, 2018 15:51
# ADS
-
March 23rd, 2018, 16:38
عضو دائم
پاسخ : کمک در درست کردن یک ابزار انلاین
سلام
شما فایل ها را توی پوسته قالب گذاشتید
آدرس دهی فایل های جاوا و استایل باید اینطور باشه
اینطوره
باید اینطور باشه
کد PHP:
src="<?php bloginfo('stylesheet_directory'); ?>/tools/wisa
-
تعداد تشکر ها از sazsaz به دلیل پست مفید
-
March 23rd, 2018, 18:31
فایل ها داخل روت هاست و در مسیر که تعیین کردم هست. tools/wisha/lib/ergoplus-angular-lib.min.js
الان چند تا از فایل های اسکریپت و استایل را بی زحمت ادرس دهی کن تاخودم بقیه رو درست و جایگزین کنم.
-
-
March 23rd, 2018, 20:43
عضو دائم

نوشته اصلی توسط
sir1
فایل ها داخل روت هاست و در مسیر که تعیین کردم هست. tools/wisha/lib/ergoplus-angular-lib.min.js
الان چند تا از فایل های اسکریپت و استایل را بی زحمت ادرس دهی کن تاخودم بقیه رو درست و جایگزین کنم.
ببینید اولا باید از هدر و فوتر قالب اصلی استفاده بشه تا قالب اصلی خودتون بالا بیاد
دوما اون قسمت ها باید در فایل خودتون جایگزین و استایل و قایل های دیگر نیز فراخوانی بشه
سوما در زمان فراخوانی فایل های مشابه در js فقط یکی باید فراخوانی بشه
شما این کارا را انجام دهید من بررسی می کنم
-
-
March 23rd, 2018, 23:04
بهترین و استانداردترین روش این هست که شما با استفاده از توابع wp_enqueue_style و wp_enqueue_script استایل ها و جاوا اسکریپت ها رو به فایل functions.php اضافه کنید.
بعد با استفاده از get_header و get_footer در یک قالب برگه دلخواه، به وردپرس اجازه بدید که استایل ها و جاوا اسکریپت های مرحله قبل رو در محل صحیح خودش فراخوانی کنه.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دو تابع اول، اینجا و جهت آشنایی با نحوه ساخت یک قالب برگه جدید، اینجا کلیک کنید.
رضا قلعهخانی: وردپرس و WHMCS - طراحی و راهاندازی انواع وبسایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی
تماس:
ارسال ایمیل
-