نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: کمک در درست کردن یک ابزار انلاین

کاربر اخراج شده
    تشکر تشکر کرده 
    79
    تشکر تشکر شده 
    18
    تشکر شده در
    12 پست

پیش فرض کمک در درست کردن یک ابزار انلاین

با سلام
    بنده میخام ابزاری مثل لینک زیر را در سایتم پیاده سازی کنم.
    http://ergo-plus.com/wisha-lifting-calculator/
    این ابزار از طریق لینک http://ergoplustools.elasticbeanstalk.com/#/wisha فراخوانی میشه و وقتی به سروس نگا کنی از تعدادی فایل اسکریپت و css ساخته شده است.
    من کلیه این فایل ها (jsوcss) را در هاستم ایجاد کردم و در یک فایل wisha.php در قالب سایتم مسیر دهی کردم به صورت زیر:
    محتویات فایل wisha.php

کد:
    <?php/*
    Template Name: Wisha
    */
    ?>
    <html ng-app="ErgoPlusTools" style="min-height: 100%; position: relative">
    <head lang="en">
    	<!-- Javascript Includes -->
    	<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/ergoplus-angular-lib.min.js"></script>
    	<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/node_modules/angular-touch/angular-touch.js"></script>
    	<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/node_modules/angular-strap/dist/angular-strap.tpl.min.js"></script>
    	<script type="application/javascript"
    			src="tools/wisha/lib/node_modules/angular-file-saver/dist/angular-file-saver.min.js"></script>
    	<script type="application/javascript" src="tools/wisha/lib/FileSaver.min.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/ErgoPlusTools.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/NioshCtrl.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/niosh_calculations.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/push_tables.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/PushCtrl.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/pull_tables.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/PullCtrl.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/carry_tables.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/CarryCtrl.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/lift_lower_tables.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/LiftLowerCtrl.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/directives/SnookTablesAbout.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/services/PdfExportService.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/controllers/WishaCtrl.js"></script>
    	<script type="text/javascript" src="tools/wisha/app/wisha_tables.js"></script>

<!-- CSS Includes -->
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/ng-dialog/css/ngDialog.min.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/ng-dialog/css/ngDialog-theme-default.min.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/ng-dialog/css/ngDialog-theme-plain.min.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/angular-motion/dist/angular-motion.min.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/lib/node_modules/bootstrap/dist/css/bootstrap-theme.min.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/css/niosh.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/css/print.css">
    	<link type="text/css" rel="stylesheet" href="tools/wisha/css/niosh_buttons.css">

<meta charset="UTF-8">
    	<title>ابزار wisha</title>
    </head>
    <body style="margin: 0; height: 100%; background-color: #f7fdfd"></body>

</html>

در مدیریت پیشخوان یک برگه ساختم و در ویژگی های برگه نام برگه را انتخاب و سیو کردم ولی وقتی ادرس برگه را باز میکنم هیچی نیست: https://acgih.ir/wisha
    یک جای کارم ایراد داره . فک کنم باید فایل wisha.php را برای قالب انفولد از طریق فانکشن تعریف کنم. دوستان برنامه نویس لطفا کمک کنند.
    ویرایش توسط sir1 : March 23rd, 2018 در ساعت 15:54

2. # ADS

عضو دائم sazsaz آواتار ها
    تشکر تشکر کرده 
    296
    تشکر تشکر شده 
    1,265
    تشکر شده در
    861 پست

پیش فرض پاسخ : کمک در درست کردن یک ابزار انلاین

سلام
    شما فایل ها را توی پوسته قالب گذاشتید
    آدرس دهی فایل های جاوا و استایل باید اینطور باشه

اینطوره
    کد PHP:
    src="tools/wisa 
    باید اینطور باشه

کد PHP:
    src="<?php bloginfo('stylesheet_directory'); ?>/tools/wisa

4. تعداد تشکر ها از sazsaz به دلیل پست مفید

کاربر اخراج شده
    تشکر تشکر کرده 
    79
    تشکر تشکر شده 
    18
    تشکر شده در
    12 پست

فایل ها داخل روت هاست و در مسیر که تعیین کردم هست. tools/wisha/lib/ergoplus-angular-lib.min.js
    الان چند تا از فایل های اسکریپت و استایل را بی زحمت ادرس دهی کن تاخودم بقیه رو درست و جایگزین کنم.

عضو دائم sazsaz آواتار ها
    تشکر تشکر کرده 
    296
    تشکر تشکر شده 
    1,265
    تشکر شده در
    861 پست

نقل قول نوشته اصلی توسط sir1 نمایش پست ها
    فایل ها داخل روت هاست و در مسیر که تعیین کردم هست. tools/wisha/lib/ergoplus-angular-lib.min.js
    الان چند تا از فایل های اسکریپت و استایل را بی زحمت ادرس دهی کن تاخودم بقیه رو درست و جایگزین کنم.
    ببینید اولا باید از هدر و فوتر قالب اصلی استفاده بشه تا قالب اصلی خودتون بالا بیاد
    دوما اون قسمت ها باید در فایل خودتون جایگزین و استایل و قایل های دیگر نیز فراخوانی بشه
    سوما در زمان فراخوانی فایل های مشابه در js فقط یکی باید فراخوانی بشه
    شما این کارا را انجام دهید من بررسی می کنم

عضو انجمن
    تشکر تشکر کرده 
    899
    تشکر تشکر شده 
    660
    تشکر شده در
    457 پست

بهترین و استانداردترین روش این هست که شما با استفاده از توابع wp_enqueue_style و wp_enqueue_script استایل ها و جاوا اسکریپت ها رو به فایل functions.php اضافه کنید.

بعد با استفاده از get_header و get_footer در یک قالب برگه دلخواه، به وردپرس اجازه بدید که استایل ها و جاوا اسکریپت های مرحله قبل رو در محل صحیح خودش فراخوانی کنه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دو تابع اول، اینجا و جهت آشنایی با نحوه ساخت یک قالب برگه جدید، اینجا کلیک کنید.
    رضا قلعه‌خانی: وردپرس و WHMCS - طراحی و راه‌اندازی انواع وب‌سایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی

تماس: ارسال ایمیل

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)