
نوشته اصلی توسط
Aria
سلام.
این واقعاً مشکلی هست که کاربران باید اول با خودشون حل کنند و پاسخ دادن به سوال شما هم بسیار ساده هست:
1. اگر شما کارتون رو بلد هستید، پس میدونید که در هر شرایط سرور Unmanaged یا همون Self Managed خریداری کردن به نفع شما هست ولی در این حالت مشخصاً ***باید*** سرویس های remote reboot و KVM/IPMI رو هم همراه با سرویستون بخرید تا اگر هم مشکلی پیش اومد نیازی به پشتیبانی دیتاسنتر نباشه و خودتون به راحتی مشکل رو برطرف کنید.
2. اگر میدونید که کارتون رو بلد نیستید (بهتر هست به خودتون دروغ نگید، بدونید که از این دروغ شما هیچ کس جز شخص شما ضرر نخواهد کرد) باید سرویس مدیریت شده بگیرید و این یک **باید** هست که در صورت بروز مشکل، مدیریت سرور شما بتونه مشکلات رو حل کنه و دیگه شما نیازی به نگران شدن برای حل مشکل نداشته باشید.
درضمن، ما چند کاربر قدیمی داریم که از روز اول سالانه پرداخت کردند و تا به امروز مشکلی نداشتند و هر سال هم به تمدید سالانه سرویس خودشون ادامه میدن. همینطور همکاران دیگر ما که از موقعیت مشابه برخوردار هستند و کاربرانشون که ماهیانه، شش ماه، یک ساله پرداخت کردند، مشکلی با سرویسشون ندارند.
حقیقت این هست که شما قیمت رو انتخاب می کنید یا کیفیت رو ؟! آیا اطلاع دارید که اگر کمی تحقیق کنید، میتونید قیمت و کیفیت رو در سطح متناسب دریافت کنید ؟!
با هر حال موفق باشید.
با تشکر.