-
September 30th, 2017, 20:56
#1
عضو انجمن
نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!
با عرض سلام و تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا.
چند روز پیش وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامشون گلایه داشتن از نظرات رکیکی که میذارن، واقعا بجا بود چون این نظرات صرفا توسط یک سری افراد گذاشته میشود که در دنیای واقعی حرفی برای گفتن ندارند و عقده های خودشون رو در فضای مجازی خالی می کنند!
بنده هم چند بار در سایت هایی که مشاور و پشتیبانشان هستم دیدم که بدون هیچ دلیل مواجهی افرادی به رکیک ترین شکل ممکن به فحاشی می پردازند!
کاملا مشخصه از روی جهالت هست وگرنه انسانی که فرضا از مطلبی خوشش نمیاد یا از محصولی ناراضی هست با ارائه دلایلش میاد اونچه که حقش هست رو مطالبه میکنه نه با فحاشی!
چون این موردی هست که میدونم اکثرا باهاش برخورد داشتید، حالا ما به اینستاگرام که خارج از دسترسمان هست کاری نداریم، اما بنظرم مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با تعامل پلیس فتا باید قسمتی را برای شکایت وبمستران و صاحبان فروشگاه ها بذارند که مدیران بتوانند با ارائه مستندات و ای پی (جالبه که اغلب با ای پی واقعی خودشون به فحاشی می پردازن! حتی می توان رنج ای پی ***** شکن ها را کامل مسدود کرد) پیگیر کوچکترین حق خودشون باشن چون بی احترامی برای هیچ فردی پذیرفته نیست، حتی گیریم که طرف خدمات خوبی ارائه نداده باشه، اما به قول وزیر محترم ارتباطات ادبیات مطالبه نقش مهمی در پیگیری داره..
بنظرم یا با تلاش بسیار زیاد برای فرهنگسازی یا با استفاده از همین شیوه ها باید جلوی افرادی که مشکل روانی دارند رو گرفت تا نه نام کشور بدنام شود در وب که مثل یک دهکده جهانی شده و نه اینقدر فضای وب جایی شود برای تخلیه روانی بعضی از افراد که این سرایت کند به سایرین. امیدوارم همگی این پیشنهاد را به مراکز مربوطه ارائه دهید.
-
تعداد تشکر ها از saeed.mihan به دلیل پست مفید
-
September 30th, 2017 20:56
# ADS
-
October 1st, 2017, 13:22
#2
عضو انجمن
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!
وبمستر هارو دستگیر نکنند، پیگیری حقوق اخلاقی پیشکش!
-
تعداد تشکر ها ازJeyServer به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2017, 15:36
#3
عضو انجمن
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!
نه خب وقتی شما دارین در چهارچوپ قوانین پیش میرین و کارتون هم درسته طبیعتا این موارد براتون اهمیت پیدا میکنه!
فرهنگ در همه ی محیط ها خیلی مهمه
-
-
October 1st, 2017, 15:40
#4
عضو انجمن
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!
ای نماد هیچ قدرتی حتی در زمینه هایی که در سایتش اعلام کرده هم ندارد .
چه برسد در موردی که شما می فرمایید .
شما اگر کسی هتاکی و فحاشی کرده بهتون و آی پی لاگ و مستندات دارید باید در دادسرا شکایت مطرح کنید و دنبال حقتون باشید
-
تعداد تشکر ها ازmizbanwebhost به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2017, 16:11
#5
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!
من وقتی دیدم توی پیج رونالدو هم بهش فحش دادن دیگه بیخیال این موضوع ها شدم
شما هر کسی باشه فحش میخوری
فحش هارو باد میبره داداش بیخیال پیگیری
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
تعداد تشکر ها ازSantourio به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2017, 16:15
#6
عضو انجمن
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!

نوشته اصلی توسط
Santourio
من وقتی دیدم توی پیج رونالدو هم بهش فحش دادن دیگه بیخیال این موضوع ها شدم
شما هر کسی باشه فحش میخوری
فحش هارو باد میبره داداش بیخیال پیگیری
دقیقا موضوعی که برای پیج رونالدو پیش آمد، کاملا در جهان ایرانیان شناخته شدن که بعد اینستاگرام قابلیت قفل و ***** کامنت گذاشت!
منظور من قدمی هست در جهت فرهنگسازی در این زمینه وگرنه به قول شما به جایی بر نمیخوره و نیازی به پیگیری نیست!
-
-
October 1st, 2017, 16:18
#7
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!
همین الان شما تشریف ببر پیج علی دایی
عرب های عربستان ریختن و دارن به ایرانیا فحش میدن و ...
بی فرهنگ همه جا هست و شما نمیتونی فرهنگ سازی کنی.
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
تعداد تشکر ها از Santourio به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2017, 16:30
#8
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!

نوشته اصلی توسط
saeed.mihan
با عرض سلام و تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا.
چند روز پیش وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامشون گلایه داشتن از نظرات رکیکی که میذارن، واقعا بجا بود چون این نظرات صرفا توسط یک سری افراد گذاشته میشود که در دنیای واقعی حرفی برای گفتن ندارند و عقده های خودشون رو در فضای مجازی خالی می کنند!
بنده هم چند بار در سایت هایی که مشاور و پشتیبانشان هستم دیدم که بدون هیچ دلیل مواجهی افرادی به رکیک ترین شکل ممکن به فحاشی می پردازند!
کاملا مشخصه از روی جهالت هست وگرنه انسانی که فرضا از مطلبی خوشش نمیاد یا از محصولی ناراضی هست با ارائه دلایلش میاد اونچه که حقش هست رو مطالبه میکنه نه با فحاشی!
چون این موردی هست که میدونم اکثرا باهاش برخورد داشتید، حالا ما به اینستاگرام که خارج از دسترسمان هست کاری نداریم، اما بنظرم مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با تعامل پلیس فتا باید قسمتی را برای شکایت وبمستران و صاحبان فروشگاه ها بذارند که مدیران بتوانند با ارائه مستندات و ای پی (جالبه که اغلب با ای پی واقعی خودشون به فحاشی می پردازن! حتی می توان رنج ای پی ***** شکن ها را کامل مسدود کرد) پیگیر کوچکترین حق خودشون باشن چون بی احترامی برای هیچ فردی پذیرفته نیست، حتی گیریم که طرف خدمات خوبی ارائه نداده باشه، اما به قول وزیر محترم ارتباطات ادبیات مطالبه نقش مهمی در پیگیری داره..
بنظرم یا با تلاش بسیار زیاد برای فرهنگسازی یا با استفاده از همین شیوه ها باید جلوی افرادی که مشکل روانی دارند رو گرفت تا نه نام کشور بدنام شود در وب که مثل یک دهکده جهانی شده و نه اینقدر فضای وب جایی شود برای تخلیه روانی بعضی از افراد که این سرایت کند به سایرین. امیدوارم همگی این پیشنهاد را به مراکز مربوطه ارائه دهید.
دوست عزیز برای فحاشی رو نمیشه کاری کرد ! همه جای دنیا آدم بی شعور هست
اما برای داستان آقای جهرومی ! مدیران بزرگترین و بین المللی ترین و پر بازدید ترین رسانه تاریخ ایران رو گرفتن کم کونده cnn و... #تاینی_موویز رو توی شبکه شون اعلام کنن
واقعا فضای مجازی فقط برای فروشگاه ها مناسبه اما وبسایت های دانلود اصلا امنیت ی نداره براشون
مردم هم این مشکلات رو میبینن و از کوره در میرن
-
تعداد تشکر ها از Jai به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2017, 16:52
#9
پاسخ : نماد اعتماد باید بخشی را برای پیگیری حق صاحبان سایت ها بگذارد!
ای نماد . مزخرفترین مرکز دولتی ایران
اینها خودشان قانون تجارت الکترونیک و .. را رعایت کنند نیازی نیست دیگه کاری انجام دهند . طرف بی دلیل رفته شکایت کرده اون کارشناس ابله ای نماد میبینه حق با ما است ولی باز میگه مشتری را راضی کن مگر نه این میشه و ...
-