-
November 30th, 2010, 10:16
#1
DirectI مشکل پیدا کرده ؟
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی همکاران عزیز و گرامی ،
DirectI مشکل پیدا کرده ؟
ما نمیتونیم به پنل هامون وارد بشیم !
با پیغام زیر مواجه میشیم :
[r3] Error Message: Invalid Password/Username, or your User account maybe Inactive or Suspended
از اونجایی که ریسلر دارم ، باهاشون تماس گرفتم ، میگن دایرکت آی در حال تعمیر یرخی بخشهاست !
آیا برای همه این مشکل وجد داره ؟
-
-
November 30th, 2010 10:16
# ADS
-
November 30th, 2010, 11:03
#2
عضو انجمن
پاسخ : DirectI مشکل پیدا کرده ؟
من با يک يوزر ريسلر زير ريسلر اصلی خودمون وارد شدم و بدون مشکل وارد شد.
-
-
November 30th, 2010, 11:21
#3
پاسخ : DirectI مشکل پیدا کرده ؟

نوشته اصلی توسط
amiri113
من با يک يوزر ريسلر زير ريسلر اصلی خودمون وارد شدم و بدون مشکل وارد شد.
بله ، مثل این که فقط پنل ما مشکل داره !
---------- Post added at 12:21 PM ---------- Previous post was at 12:17 PM ----------
دوستان گرامی ، ما با کدوم ایمیل دایرکت آی باید مکاتبه کنیم ؟
-
-
November 30th, 2010, 11:27
#4
عضو انجمن
پاسخ : DirectI مشکل پیدا کرده ؟
تيکت باز کنيد:
Support Center | ResellerClub
ولی دير جواب ميدن احتمالا!
-
-
November 30th, 2010, 11:42
#5
پاسخ : DirectI مشکل پیدا کرده ؟
دوستان گرامی ، معمولا این پیغام چه مواقعی پیش میاد ؟
-
-
November 30th, 2010, 12:02
#6
پاسخ : DirectI مشکل پیدا کرده ؟
با دروود
گويا پنل نمايندگي جناب نيما(آفق هاستينگ)نيز دچار مشكل شده است و از اين رو همه زير نمايندگان ايشان نيز با اين دشواري روربرو هستند!
اگذ شما هم از ايشان سرويس داريد بايد به گفته ايشان،چند روزي صبر كنيد.
-
-
November 30th, 2010, 12:18
#7
پاسخ : DirectI مشکل پیدا کرده ؟
آخه تا کی ؟
نه گوشیشون رو جواب میدن ! نه تیکت رو جواب میدن ! الان 3 روزه اینجوری شده !
http://www.webhostingtalk.ir/f23/140...tml#post170908
باز هم باید صبر کنیم ؟
---------- Post added at 01:18 PM ---------- Previous post was at 01:05 PM ----------
اگر خدایی نکرده ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده پنا ایشون باز نشه ! تکلیف ما چیه ؟
پولی که از ما رفته به درک !
ما چطور میتونیم دامین مشتری ها رو به پنل دیگه ای انتقال بدیم ؟
-
-
December 9th, 2010, 00:34
#8
عضو دائم
پاسخ : DirectI مشکل پیدا کرده ؟
سلام
من در مسفارت بودم. تیکت های شما عزیزان هم در حالت نگه داشته قرار میگرفت. نگران نباشید. ما 3 سال هست پیوسته با ریسلر کلاب کار میکنیم.
مشکلی برای سیستم ایجاد شده بود که درخواست ها به ایمیل من ارسال میشد که متاسفانه مسافرت بودم و با وجود مکاتبه و تلاش زیاد پرسنل برای ارتباط با من این مشکل تا برگشت من به درازا کشید
مشکل برطر شده و من مجدد از عزیزان عذرخواهی میکنم.
البته در تاپیک مربوطه هم اعلام کردم
با تشکر
● مدیر فنی سرور - کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin / نزدیک به 10 سال تجربه
-
تعداد تشکر ها از nimafire به دلیل پست مفید