درود خدمت شما همکاران محترم
فکر کنم جای همچین تاپیکی در انجمن تخصصی هاستینگ ها که اکثر کاربرانش رو مدیران هاستینگ ها تشکیل میدن واقعا خالی باشه
همونطور که از عنوان تاپیک پیداست در این تاپیک قصد داریم تجربیات خودمون در زمینه کاری خودمون که حالا میتونه درباره مشتریان باشه یا پشتیبانی ، شیوه ارائه سرویس ها یا مسائل تخصصی تر...
در کل هدف این هست که فعالین در این حوزه بتونن از تجربیات هم دیگه استفاده کنن و باعث پیشرفت بشه
بار ها شده که هر کدوم از ما تجربیاتی رو بدست اوردیم که بدست اوردن اون ها به قیمت ضرر ها و ضربه های بسیار بدی تموم شده ، خب طبیعیه که با اشتراک گذاری این تجربیات از ضرر برای همکاران دیگه جلوگیری میشه
تجربه ای که الان به ذهنم میرسه :
1. هیچ وقت سرویس بسیار ارزان و بدتر از اون رایگان به مشتری ندید !!
علاوه بر اینکه بازار رو خراب میکنه بعدا باعث دردسر های زیادی برای خودتون میشه که بعضا جبران ناپذیره و بدجوری پشیمونتون میکنه یه مشتری خوب که ارزش سرویس و پشتیبانی که بهش میدید رو میدونه می ارزد به هزار تا مشتری پرتوقع و بی درک...
2. به مشتری دروغ نگید و صادق باشید ، همینکه درستکار باشید و همون 10 تا مشتری که دارید شما رو قبول داشته باشن خیلی به اعتبار و اینده برند شما کمک میکنه...
امیدوارم همکاری کنید که تاپیک پرباری بشه