-
September 30th, 2016, 20:27
#1
عضو انجمن
راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
با سلام خدمت شما دوستان
قصد راه اندازی سیستم سانترال و تلفن گویا داریم از دوستانی که در این زمینه تجربه دارن میخوام که لطف کنن و بنده رو راهنمایی کنن
هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم متاسفانه و چیز زیادی با سرچ دستگیرم نشد نمیخوام وقتی برای خرید میرم زیاد پرت باشم از داستان
چیزی که بنده مد نظرم هست با تماس به خطوط ما 4 بخش برای تماس گیرنده معرفی بشه و با شماره گیری عدد بخش مورد نظر به اون بخش رفته باز هم با سه گزینه قابل انتخاب مواجه بشه
به طور مثال هنگام تماس گوینده بخش های 1 و 2 و 3 و4 رو معرفی کنه ، تماس گیرنده بخش 3 رو انتخاب میکنه و در اون قسمت هم به طور مثال بخش های مالی ،پشتیبانی و تماس با اپراتور رو معرفی کنه که کاربر انتخاب کنه و با انتخاب به داخلی های ما متصل بشه
ولی در این بین واحد مالی در تمامی بخش ها یکی میباشد و باید به یک اپراتور متصل بشه و یا پشتیبانی دو بخش یک اپراتور میباشد
چه نوع دستگاه هایی پیشنهاد میکنید ؟ تعداد خطوط فعلی ما 3 خط میباشد که البته امکان کم و زیاد شدنش هم موجوده .
امکان نصب و راه اندازی توسط خودمون هست یا حتما باید برای نصب کمک گرفت ؟
به نظر شما به طور حدودی چقدر هزینه میبره ؟ تا چه میزان آمادگی داشته باشم ؟
بنده تهران هستم اگه جای مناسبی هم میشناسید ممنون میشم معرفی کنید
{ Live in the moment }
...
-
-
September 30th, 2016 20:27
# ADS
-
October 1st, 2016, 11:27
#2
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
دوستان اگه لطف کنن راهنمایی کنن ممنون میشم
{ Live in the moment }
...
-
-
October 1st, 2016, 11:31
#3
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
فکر کنم هم یه نرم افزار داره هم یه سخت افزار
-
تعداد تشکر ها از kiava به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2016, 12:07
#4
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
این چیزی که میخواید را باید پاناسونیک سری kx بگیرید
البته باید تلفنش رو هم بگیرد یکی کافیه . فقط برای منشی از اون تلفنها نیاز هست . البته میتونید به بقیه هم بدید
خودشون کارت دیزا دارن
اگه بخواید شماره ها موقعه تماس روی گوشی نمایش داده بشه باید کارت کالر آیدی بگیرد
در حالت نرمال 3 ورودی و 8 خروجی داردی اگه بخواید بیشتر بشه باید کارت اظافه براش بخردی . حداکثر میتونه 8 ورودی و 24 خروجی داشته باشید
برای این چیزی که گفتید میتونید از دیزا سه مرحله ای استفاده کنید
خودتون هم میتونید نصب کنید اما دردسر داره .
تنظیماتش یکم سخته اما هروقت شروع کردید به تنظیم بگید راتون توضیح کامل بدم !
-
تعداد تشکر ها از k-pax به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2016, 14:54
#5
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)

نوشته اصلی توسط
k-pax
این چیزی که میخواید را باید پاناسونیک سری kx بگیرید
البته باید تلفنش رو هم بگیرد یکی کافیه . فقط برای منشی از اون تلفنها نیاز هست . البته میتونید به بقیه هم بدید
خودشون کارت دیزا دارن
اگه بخواید شماره ها موقعه تماس روی گوشی نمایش داده بشه باید کارت کالر آیدی بگیرد
در حالت نرمال 3 ورودی و 8 خروجی داردی اگه بخواید بیشتر بشه باید کارت اظافه براش بخردی . حداکثر میتونه 8 ورودی و 24 خروجی داشته باشید
برای این چیزی که گفتید میتونید از دیزا سه مرحله ای استفاده کنید
خودتون هم میتونید نصب کنید اما دردسر داره .
تنظیماتش یکم سخته اما هروقت شروع کردید به تنظیم بگید راتون توضیح کامل بدم !
بله امروز تماس گرفتم با یکی از مراکز فروش و به بنده kx-tes824 رو پیشنهاد کردن با 3 ورودی و 8 خروجی به همراه یک دستگاه تلفن 7730 و باقی از تلفن های ساده (مدل رو خاطرم نیست)
این دستگاه ظاهرا به صورت پیشفرض دارای یک عدد دیزا میباشد ولی نگفتند که امکان اضافه کردن هست یا خیر و چجوری میشه به حالت دلخواه بنده رسید
گفتند میتونم با همین تعداد خروجی کارم رو راه بندازم اما راهنمایی بیشتری نکردند ولی برام سوال شده چجوری میشه با 8 خروجی داخلی به حالتی که مورد نیاز بنده هست رسید
در مورد نصب هم گفتند در صورت خرید ازشون آموزش راه اندازی هم در اختیار بنده قرار میدن و نیاز به یک فرد برای ظبط صدا هم هست(البته در این مورد مشکلی نیست و فرد صدا قشنگ داریم
)
به نظر شما میشه با همین دستگاه کار بنده رو راه انداخت یا نیاز به خرید کارت اضافه هست ؟ چون برخی از داخلی ها به یک نفر متصل میشن مثلا بخش مالی فقط یک نفر هست که باید از سه بخش به ایشون متصل بشن
ویرایش توسط ali-rezam : October 1st, 2016 در ساعت 15:07
{ Live in the moment }
...
-
-
October 1st, 2016, 16:45
#6
عضو دائم
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
پیشنهاد میکنم از فکر سانترال بیرون بیایید، تکنولوژی سانترال چندین سال است که از دور خارج شده و voip جایگزین آن شده است.
ساده ترین راه برای راه اندازی voip استفاده از یک کامپیوتر ساده خانگی به همراه کارت voip هست که بسته به نیاز شما از 1 خط شهری تا بینهایت خط را پشتیبانی خواهد کرد.
برای نرم افزار هم میتوانید از سیستم هایی مثل elastix استفاده کنید که باز متن و رایگان هستند ولی در عین حال پایداری و امکانان بی نظیری در اختیار شما قرار می دهند.
-
تعداد تشکر ها از TukaNet به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2016, 16:58
#7
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
سانترال یه تکنولوژی که رو به فراموشیست
بهتره از voip استفاده کنید که فناوری جدیدتری هست
-
تعداد تشکر ها از 98M!zban به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2016, 17:13
#8
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)

نوشته اصلی توسط
ali-rezam
بله امروز تماس گرفتم با یکی از مراکز فروش و به بنده kx-tes824 رو پیشنهاد کردن با 3 ورودی و 8 خروجی به همراه یک دستگاه تلفن 7730 و باقی از تلفن های ساده (مدل رو خاطرم نیست)
این دستگاه ظاهرا به صورت پیشفرض دارای یک عدد دیزا میباشد ولی نگفتند که امکان اضافه کردن هست یا خیر و چجوری میشه به حالت دلخواه بنده رسید
گفتند میتونم با همین تعداد خروجی کارم رو راه بندازم اما راهنمایی بیشتری نکردند ولی برام سوال شده چجوری میشه با 8 خروجی داخلی به حالتی که مورد نیاز بنده هست رسید
در مورد نصب هم گفتند در صورت خرید ازشون آموزش راه اندازی هم در اختیار بنده قرار میدن و نیاز به یک فرد برای ظبط صدا هم هست(البته در این مورد مشکلی نیست و فرد صدا قشنگ داریم

)
به نظر شما میشه با همین دستگاه کار بنده رو راه انداخت یا نیاز به خرید کارت اضافه هست ؟ چون برخی از داخلی ها به یک نفر متصل میشن مثلا بخش مالی فقط یک نفر هست که باید از سه بخش به ایشون متصل بشن
همانطور که دوستان گفتند بهترین گزینه voip هست
اما با این دستگاه که گفتید نیازهای شما برطرف میشه
-
تعداد تشکر ها از k-pax به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2016, 17:20
#9
عضو جدید
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
2017 اومد
و هنوز هم سانترال ؟
فکر vo باشید ،دردسر کمتر ویژگی بالاتر
-
تعداد تشکر ها از DANG3R به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2016, 23:17
#10
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد راه اندازی تلفن گویا(سانترال)
ممنون از تمامی نظرات ، پیشنهاد یکی از دوستان بود که از سیستم سانترال استفاده کنم و فروشنده هم امروز خیلی مشتاق به فروش بود و اصلا حرفی در مورد سیستم جایگزین نزد
اگه امکان داره در مورد سیستم voip و توضیح بدید و چگونگی راه اندازی و...
{ Live in the moment }
...
-