-
July 18th, 2016, 17:57
#1
مشکل تیکت نشدن ایمیل ها
سلام دوستان
توی کانفیگ WHMCS هر کاری می کنم ایمیل هایی که برایم میاد تیکت نمیشه !
تمامی از اطلاعات POP3 Importing Configuration
دقیقا چیزی هست که توی موبایل زدم ( توی موبایل هم ایمیلی که برام میاد نوتفیکیشن میشه )
و می خوام ایمیل میاد برایم تیکت بشه . ایمیل هم مال سایتم هست.
کرون جاب تیکت هم فعال کردم روی هر ۱ دقیقه
اما ایمیلی که برام میاد متنش اینه :
/usr/local/cpanel/bin/jailshell: -c: line 0: syntax error near unexpected token `|'
/usr/local/cpanel/bin/jailshell: -c: line 0: `| php -q /home/mer58sad/public_html/panel/crons/pipe.php'
-
-
July 18th, 2016 17:57
# ADS
-
July 18th, 2016, 18:44
#2
پاسخ : مشکل تیکت نشدن ایمیل ها

نوشته اصلی توسط
iHSG
سلام
برای POP3 Importing اصلا نیاز به کرون جاب نیست بلکه کدی که WHMCS برای این کار میده رو باید در بخش Email Forwards هاست سی پنل اضافه کنید.
در بخش Email Forward یه گزینه داره Advanced اونو بزنید بعدش یه گزینه داره Piping کد رو اون جا باید بذارید.
بعدش حرف | هم نیاز نیست در سی پنل اول دستور بذاریدش.
کدی که WHMCS میده همین ایناست ؟
*/5 * * * * php -q /home/mer58sad/public_html/panel/crons/pop.php
| php -q /home/mer58sad/public_html/panel/crons/pipe.php
یا چیز دیگری هست ؟
توی هاست سی پنل هم توی قسمت Forwarders
گزینه advanced رو پیدا نکردم که
-
-
July 18th, 2016, 20:19
#3
پاسخ : مشکل تیکت نشدن ایمیل ها

نوشته اصلی توسط
iHSG
شما باید از کد دوم که به فایل pipe.php ختم میشه در بخش Add Forwards سی پنل استفاده کنید مثل عکس زیر:

ممنونم از پاسخگو بودنتون .
فقط در آخر یه سوال داشتم
گزینه Address to Forward: رو میگه حتما پر کنم خالی بزارم خطا میده .
ایمیلی که می خوام به WHMCS وصل بشه رو میزنم اوکی میشه اما هر ایمیلی که به اون ایمیل میزنم ارسال نمیشه و دیلیوری فیلد میده !
ویرایش توسط mersad-mr : July 18th, 2016 در ساعت 20:30
-
-
July 18th, 2016, 21:31
#4
پاسخ : مشکل تیکت نشدن ایمیل ها

نوشته اصلی توسط
ihsg
علاوه بر اینکه address to forward رو باید ایمیل درست پشتیبانی رو بزنید بعدش فکر کنم باید در پنل whmcs در بخش دپارتمان های پشتیبانی برای اون دپارتمان خاص این ویژگی رو فعال کنید.
الان whmcs ندارم دقیق نمی دونم کجا میشد یا تو صفحه دپارتمان ها بود یا تو تنظیمات اصلی بگردید یادمه یه جا باید فعالش میکردیم.
توی بخش تیکت همه و توی تنظیمات اصلی توی جفتش اطلاعات ایمیل رو زدم توی whmcs
اما باز خطا میده و ایمیل دلیوری .... میزنه ! اما ایمیل ارسال میشه و به اکانت ایمیل میرسه اما تیکت نمیشه !
شاید بیخیالش بشم
-
-
July 18th, 2016, 22:36
#5
پاسخ : مشکل تیکت نشدن ایمیل ها
شما توی قسمت تنظیمات دپارتمانهای پشتیبانی، باید اون کد مربوطه (مثل زیر) رو در قسمت ایمیل فورواردر وارد کنید
کد:
| php -q /home/***/crons/pipe.php
اگه نشد با من در تماس باشید تا براتون انجام بدم
رضا قلعهخانی: وردپرس و WHMCS - طراحی و راهاندازی انواع وبسایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی
تماس:
ارسال ایمیل
-