-
April 3rd, 2016, 16:05
#1
مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
سلام
از whmcs نسخه 6.1.1 استفاده می کنم.
زمانی که کاربر از پنل خودش ارتقای سرویس هاست رو انجام میده ، whmcs مبلغ رو به صورت خیلی ریز حساب می کنه. مثلا 16721.25
که این توی پرداخت آنلاین بعدش مشکل پیدا می کنه چون مبلغ ممیز میخوره.
چطوری به whmcs بفهمونم که اینو رند کنه ؟ :دی
مرسی
-
تعداد تشکر ها از mihanservice به دلیل پست مفید
-
April 3rd, 2016 16:05
# ADS
-
April 3rd, 2016, 16:25
#2
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
میتونید به صورت دستی مبلغ تمدید سرویس رو بر روی فاکتور تغییر بدید .
-
-
April 3rd, 2016, 16:30
#3
عضو انجمن
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
درود.
قسمت Setup > Payment settings > Currencies برید, واحد پول ایران رو که انتخاب کردید ادیت کنید و Format رو بزارید رو 1,234
ورژن 6.1.2 هست . اگر باز هم باگ داشت پچ 6.1.2 رو بریزید. مشکلی هم با لایسنس ایجاد نمیکنه. خود من که مشکلی ندارم
https://www.whmcs.com/members/dl.php?type=d&id=802
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از sadecohost به دلیل پست مفید
-
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
با آپدیت به 6.3.1 هم مشکل حل نشد!
-
-
عضو انجمن
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
توصیه من دو مورد هستش
قسمت Setup > Payment settings > Currencies برید, واحد پول ایران رو که انتخاب کردید ادیت کنید و Format رو بزارید رو 1,234
اگر شما مبالغ خودتون رو رند بزارین چنین خطایی ایجاد نمی شود
مورد دوم اینکه گزینه ارتقاء توسط کاربر را بردارید و از طریق تیکت بصورت دستی خودتون انجام بدید.
موفق باشید
من صاحب استعداد خودم نیستم؛ من مدیر آن هستم! - محسن رجبی طراح و توسعه دهنده وب
-
-
عضو انجمن
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
نکته ای که هست بخاطره اینکه تعداد روزهارو حساب می کنه مبلغ رو فاکتور می کنه مثلا اگه از سرویس 20 روز مونده 10 روز کم می کنه و عدد اینجوری میشه
-
-
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس

نوشته اصلی توسط
planday
توصیه من دو مورد هستش
قسمت Setup > Payment settings > Currencies برید, واحد پول ایران رو که انتخاب کردید ادیت کنید و Format رو بزارید رو 1,234
اگر شما مبالغ خودتون رو رند بزارین چنین خطایی ایجاد نمی شود
مورد دوم اینکه گزینه ارتقاء توسط کاربر را بردارید و از طریق تیکت بصورت دستی خودتون انجام بدید.
موفق باشید
این کارهایی که فرمودید رو انجام دادم ولی حل نشده.
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
negarnovin
نکته ای که هست بخاطره اینکه تعداد روزهارو حساب می کنه مبلغ رو فاکتور می کنه مثلا اگه از سرویس 20 روز مونده 10 روز کم می کنه و عدد اینجوری میشه
بله دقیقا همینطوره.
-
-
عضو انجمن
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
بهترین کار این می باشد که فایل هارو به حالت قبلی برگردونید اگر کسی ارتقا پین خواست شما فاکتور invoice دستی صادر کنید بعد از پرداخت بزنید سرویسش upgraide بشه ارتقا پیدا کنه و فاکتور صادر شده ارتقا پلن رو دستی اکتیو کنید
ماام این کارو می کنیم دستی می کنیم
-
تعداد تشکر ها از negarnovin به دلیل پست مفید
-
عضو دائم
پاسخ : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس
این مشکل رو ما هم داریم متاسفانه ... کسی راه حلی داره ؟ (ب جز کپی / پیست های بالا)
-