-
October 29th, 2015, 21:39
#1
عضو انجمن
سوالاتی در مورد kayako
سلام
چند سوال داشتم در مورد کایاکو:
با قسمت های مختلفش کار کردم ولی جواب این سوال ها رو پیدا نکردم - اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنید:
1- عکسی که در زیر گذاشتم پنل کارکنان یا staff هستش :
http://s3.picofile.com/file/8219819850/001kayako.jpg
همونطور که میبینید staff دارن ایمیل یوزر معمولی رو می بینه در زیر پستش .
میخام نتونه ایمیل یوزر ها رو ببینه.
این رو چطور باید انجام داد؟
2- من یک دپارتمان ساختم مثلا به نام کامپیوتر. و یک نفر رو فقط دسترسی دادم که به اون بخش دسترسی داشته باشه و تیکت هاش رو ببینه و پاسخ بده.
وقتی با یوزر معمولی تیکت ارسال میکنم با اینکه یک نفر فقط هست در بخش کامپیوتر که جواب میده ولی در قسمت owner اون تیکت میزنه unassigned و زیرش یوزر اون شخص هست.
3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل, اون تیکت رو تائید کنه و بعد از تائید, staff یا کارکنان اون رو بتونن در پنلشون ببینن. پست های staff هم بعد از ارسال توسط ادمین کل تائید بشه.
در هر مرحله وقتی که یوزر معمولی تیکت میزنه و نیاز به تائید ادمین داره و کارکنان جوابش هم جوابش رو میدن که اونم ادمین باید تائید کنه یک ایمیل برای ادمین ارسال بشه تا مطلع بشه و تائید کنه.
برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق تیکت در ارتباط باشن.
ویرایش توسط P30Amin : October 29th, 2015 در ساعت 23:45
-
-
October 29th, 2015 21:39
# ADS
-
October 29th, 2015, 23:40
#2
عضو انجمن
پاسخ : سوالاتی در مورد kayako
شما دارید از نسخه ی نال شده استفاده میکنید یا نسخه ی اصلی ؟
-
-
October 29th, 2015, 23:58
#3
عضو انجمن
پاسخ : سوالاتی در مورد kayako

نوشته اصلی توسط
sht-design
شما دارید از نسخه ی نال شده استفاده میکنید یا نسخه ی اصلی ؟
برای این مورد میخاستم :
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1421386
که دوستان کایاکو رو پیشنهاد دادن.
بله نال هستش. مشکل خاصی نداشته ایمیل رو به یوزر میزنه ولی به کارکنان نمیزنه.
-
-
October 30th, 2015, 11:40
#4
پاسخ : سوالاتی در مورد kayako
سلام پیشنهاد میدم osticket نصب کنید
رایگان، متن باز و زبان فارسی هم داخل تب Language Packs قرار داره
تا حدودی هم شرایطی که لازم دارید، داره
-