-
December 28th, 2014, 21:03
#1
عضو انجمن
شرکت کارت اعتباری ایران کیش
درگاههای پرداخت بانک صادرات ، تجارت ، سپه ، توصعه صادرات ، رفاه ، سرمایه و..... مستقیم زیر نظر شرکت ایران کیش هستش و دوستانی که از بانکهای ذکر شده حساب دارند و تمایل دارن که برای وب سایت خودشون درگاه پرداخت از بانکهای ذکر شده بگیرن ، میتونن از طریق وب سایت شرکت به آدرس : شرکت کارت اعتباری ایران کیش یا از طریق شماره تماس : ۸۵۹۴۰۰۰۲ - ۰۲۱ با آقای خداکرمی صحبت کنن .
شرکت مذکور به اشخاص حقیقی و حقوقی درگاه واگذار میکنه و برای دریافت حتما باید نماد اعتماد داشته باشید .
-
-
December 28th, 2014 21:03
# ADS
-
December 28th, 2014, 23:42
#2
عضو انجمن
پاسخ : شرکت کارت اعتباری ایران کیش
درود
درگاه بانکی از کدام بانک ارائه میدهند ؟
کاکوهاست -کیفیت هدف ماست 07132319174/با 11 سال سابقه در زمینه هاستینگ
فروش سرور مجازی از کشورهای هلند،انگلستان،لهستان،سوئد ،امارات ،ایران
-
-
December 28th, 2014, 23:54
#3
عضو انجمن
شرکت کارت اعتباری ایران کیش
از همه بانكهايي كه تو پست اول ذكر شد .
براي هر مرچنت ، پنل مشاهده ريز تراكنش هم در اختيار كاربران قرار ميدن .
بنده در حال حاضر از درگاه صادرات استفاده ميكنم و نسبت به درگاه قبلي ( دامون ) بسيار استيبل تره .
شرايط گرفتن درگاه هم بسيار راحته
دوستاني كه مشكل دارن ميتونن با بنده در تماس باشن
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
December 28th, 2014, 23:56
#4
پاسخ : شرکت کارت اعتباری ایران کیش
در مورد کارمزد و تسويه آنی هم توضيح ميديد ؟
-
-
December 29th, 2014, 00:07
#5
عضو انجمن
شرکت کارت اعتباری ایران کیش
كارمز كه نداره فعلا ، تصويه حساب هم ٧ صبح روز بعد هستش
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
December 29th, 2014, 00:09
#6
پاسخ : شرکت کارت اعتباری ایران کیش

نوشته اصلی توسط
Ahmad110
كارمز كه نداره فعلا ، تصويه حساب هم ٧ صبح روز بعد هستش
تسويه ها منظم هست ؟
متاسفانه از زمانی که تسويه آنی از بين رفته سرويس بانک ها از جذابيت کافی برخوردار نيست.
-
-
December 29th, 2014, 00:11
#7
عضو انجمن
شرکت کارت اعتباری ایران کیش
در حال حاضر بله ، اما زماني كه دامون تعطيل شد و با سامان همكاري ميكردن ، يه مقدار مشكلات بود
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
December 29th, 2014, 00:13
#8
پاسخ : شرکت کارت اعتباری ایران کیش

نوشته اصلی توسط
Ahmad110
در حال حاضر بله ، اما زماني كه دامون تعطيل شد و با سامان همكاري ميكردن ، يه مقدار مشكلات بود
خود سامان هم به تنهائی تسويه آنی نميده.
چی بودن مشکلات سامان برای شما ؟
-
-
December 29th, 2014, 00:16
#9
عضو انجمن
شرکت کارت اعتباری ایران کیش
مشكل تصويه حساب داشتن اما اين مشكل با درگاه مستقل شركت كارت اعتباري ايران كيش براي هر بانكي برطرف شده ، علاوه بر اون ريز تراكنش ها + وضعيت تراكنشها و جستجوي تراكنش خاص از طريق پنل كاربري قابل مشاهده هستش
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
December 29th, 2014, 00:19
#10
پاسخ : شرکت کارت اعتباری ایران کیش

نوشته اصلی توسط
Ahmad110
مشكل تصويه حساب داشتن اما اين مشكل با درگاه مستقل شركت كارت اعتباري ايران كيش براي هر بانكي برطرف شده ، علاوه بر اون ريز تراكنش ها + وضعيت تراكنشها و جستجوي تراكنش خاص از طريق پنل كاربري قابل مشاهده هستش
بله درگاه های مستقيم از ساير بانک ها در حال حاضر مشکل تسويه دارن و اگر بخواد کسی مستقيم با بانک ها کار کنه حتما بايد يک حسابدار برای اينکار داشته باشه.
مگر اينکه از سرويس هایی استفاده بشه که پنل های قوی ارائه بدن و در تسويه حساب هم شفافت داشته باشن.
به اين صورت که مطمئن باشيد هر تراکنشی در پنل مشاهده شد و ايميل و پيامکش اومد تسويه ميشه.
-