نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: سئو روت-مقالات سئو

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    3
    تشکر شده در
    تشکر شده %1$s بار در 1 پست

    پیش فرض سئو روت-مقالات سئو

    چکیده ای از مقالات اموزشی و راهبردی سئو در این تاپیک بصورت روزانه ارسال می شود
    در صورتی که سوالی برای شما در این باره پیش آمد در همین تاپیک اعلام نمایید
    seoroot.org

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو جدید rezakhani آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    محل سکونت
    پارس آباد
    نوشته ها
    70
    تشکر تشکر کرده 
    135
    تشکر تشکر شده 
    58
    تشکر شده در
    42 پست

    پیش فرض پاسخ : سئو روت-مقالات سئو

    نصب افزونه کش چقدر میتونه تو سئو تاثیر بزاره و کدوم رو نصب کنم بهتره ؟
    افزونه مورد نیاز برای سئو چیه ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  4. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    3
    تشکر شده در
    تشکر شده %1$s بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : سئو روت-مقالات سئو

    متا تگ.jpg
    متا تگ چیست؟
    متا تگ ها در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شوند

    یکی از فاکتورهای مهم بهینه سازی متا تگ می باشد

    متاتگ ها راهی برای شناساندن سایت شما به موتورهای جستجو-چکیده ای برای شبکه اجتماعی یا سایر منابع است . متا های که به کار می رود در جهت توضیجات شناختی در مورد یک صفحه یا مطلب می باشد

    دو نوع اصلی متاتگ وجود دارد:

    HTTP-EQUIV: این متاتگ باعث می شود که اطلاعات اضافی ای همراه صفحه وب درخواستی شما در http header به مرور گر ارسال شود . مثلا میتوانید تاریخ انقضای اطلاعات را تعیین کنید یا میتوانید صفحه وب را با یک متاتگ خاص پس از چند ثانیه به صفحه دیگری بفرستید بدون دخالت کاربر

    : NAME این نوع از متاتگ برای تعیین اطلاعات داخل صفحه وب استفاده میشود که باعث میشود صفحه وب شما با راحتی بیشتری برای موتورهای جستجوگر شناخته شود ... مثلا زبان این صفحه ، نام طراح ، کلمات کلیدی این صفحه و...

    متاتگ ها کجای صفحه وب نوشته میشوند ؟

    متاتگ ها را باید داخل تگ head نوشت . در صفحه هایی که از چند فریم درست شده باید در تمام صفحات متاتگ را نوشت.

    به مثال های زیر دقت کنید : content در متاتگ کارش معرفی مقداری هست که متاتگ با یکی از دو صفت name و HTTP-EQUIV در خود دارد



    مثال : <meta name="description" itemprop="description" content="سئو,سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو وردپرس,سئو سایت در گوگل,سئو روت,روت سئو" /

    تگ بالا کارش افزودن توضیحات سایت شما به موتور های جستجوگر است . اگر این تگ را به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید از ماه آینده اگر کسی بصورت تصادفی در گوگل به سایت شما بر بخورد توضیحات داخل این متا تگ را بجای توضیحات میبیند . یعنی گوگل دقیقا از این متاتگ برای ذخیره اطلاعات درباره سایت شما استفاده میکند . پس بکاربردن این متا تگ ها خیلی مهمه !



    مثال :<META HTTP-EQUIV="Expires" CONTENT="Tue, 04 Dec 1993 21:29:02 GMT">

    تگ بالا تاریخ انقضای این صفحه وب را تعیین میکند . یعنی اگر کسی این صفحه وب را یکبار دیده باشد وقتی این زمان فرا برسد و او دوباره آدرس این سایت را در مرور گرش بزند این صفحه از داخلcache لود نمیشود بلکه از سرور دانلود میشود
    منبع:
    متا تگ چیست؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط rezakhani نمایش پست ها
    نصب افزونه کش چقدر میتونه تو سئو تاثیر بزاره و کدوم رو نصب کنم بهتره ؟
    افزونه مورد نیاز برای سئو چیه ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    بخاطر افزایش سرعت بارگزاری سایت که برای موتورهای جستجو مهم هست
    تا حدودی تاثیر دارد اما نمی توان گفت تاثیر زیاد.
    محبوب ترین پلاگین کش WP Super Cache می باشد
    اما بعد از مدت زیاد کمی فضای هاست را در می گیرد که باید مواظب باشید
    افزینه های زیادی وجود دارد اما آنهای که بیشتر کاربرد دارند 2 افزونه wordpress seo by yoast و all in seo pack می باشد
    wordpress seo by yoast امکانات بهتری دارد
    اگر از wordpress seo by yoast استفاده کردید نیاز نیست سایت مپ بسازید این افزونه سایت مپ بهینه برای سایت شما اماده می کند
    wordpress seo by yoast نیز با ایجاد meta name og برای اشتراک مطالب در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز موثر هست

    - - - Updated - - -

    تبلیغات-هدفمند.jpg
    برای اینکه بتوانید بازدید مناسب از محتوای که تولید کردید نیاز است به نکات تبلیغاتی توجه نماید:

    معمولا بهترینکاربران که میتوان از انان جهت بازدیدکنندگان ثابت استفاده کرد کاربران شبکه های اجتماعی میباشند از این رو اگر قصد تبلیغات برای جذب کاربر ثابت دارید میتوانید بنر های تبلیغاتی سایت خود را در شبکه های اجتماعی معتبر قرار دهید
    سایت هایی که از لحاظ نوع فعالیت نیز شبیه سایت شما باشند نیز می تواند گزینه جالب تری باشد
    همچنین م توانید با سایت های تبلیغات کلیکی همکاری داشته باشید یعنی بجای دریافت درامدی که از این سایت بدست می اورید می توانید همان هزینه را صرف نمایش تبلیغات سایتتان در سایر سایت های عضو مجموعه نمایید


    تبلیغات پاپ اپ
    صرفا به صورتی استفاده شود کاربران ارجاع شده در سایت وقت بگذارند واز مطالب استفاده کنند در الگوریتم مرغ مگس خوار به میزان حضور کاربران توجه بالایی شده است به همین دلیل در سایت ها از این نوع تبلیغات استفاده کنید که نزدیکی موضوعی با سایت شما داشته باشد
    از پاپ اپ هایی که در یک صفحه چند سایت در فاصله زمانی کم باز می شود جلوگیری کنید این نوع تبلیغات معمولا اگر مداوم باشد می تواند تاثیر مثبت داشته باشد اما مقطعی توصیه نمی شود
    تیلیغات متنی
    مفید است اما با شرایط خاص برای استفاده از این نوع تبلیغ نیاز است
    اگر فالو باشد با یک تیر 2 نشان زده اید هم برای موتورهای جستجو می تواند مفید باشد هم برای جذب بازدید کننده
    تبلیغات متنی شما باید دارای توضیحاتی در جعت معرفی سایت شما باشد
    از تبلیغی که سفارش می دهید گزارش تهیه کنید
    در ازای هزینه ای که کردید چقدر فروش داشته اید یا چه مقدار کاربر عضو توانسته اید جذب نمایید
    و با تقسیم تعداد فروش یا کاربران عضو بر کل هزینه مشخص می شود در برابر هر چند تومان چه چیزی دریافت کرده اید
    به عنوان مثال در سال 90 هزینه 2 میلیون تومان برای چت روم avazchat.com صورت گرفت که براسا انلاین 400 کاربری آن مشخص کردیم با هزینه 500 تومان توانسته ایم 1 کابر آنلاین داشته باشیم
    این گزارشات به شما کمک می کند تا بهره تبلیغات را بهتر درک کنید و با برنامه به سمت تبلیغات هدفمند ارجاع داده شوید
    و چه نوع تبلیغات از چه سایت هایی می تواند بیشتر کمک کننده باشد



    - - - Updated - - -

    اگر هم اکنون طراحی سایت شما به پایان رسیده هست شما منتظر بازدید کننده یا مشتری هستید

    باید بدانید روش جذب بازدید کننده و خریدار در دنیا واقعی با آنچه در دنیا مجازی وجود دارد متفاوت هست

    بنابراین شما نیاز دارید تا سایت خود را به موتورهای جستجوگر معرفی نمایید

    یا تبلیغات کنید برای مشاهده ویژیگی های تبلیغات هدفمند به این لینک مراجعه نمایید

    تبلیغات هدفمند برای سایت



    اگر قصد دارید با ما در مراحل بهینه سازی جهت موتروهای جستجو همراه باشید به خواندن ادامه این مقالات ادمه دهید

    برای آنکه دیگران بدانند در سایت شما چه میگذرد مراحل چند گانه ای را باید طی کرد این مراحل استاندارد در نهایت باعث جذب بازدید کنننده از موتورهای جستجو می شود

    طبق آمار جهانی 80% بازدید کنندگان وب از موتورهای جستجو وارد سایت ها می شوند

    60% این امار از گوگل و 20% از سایر موتورهای جستجو

    پیشنهاد ما این هست که فقط به گوگل متکی نباشید و 20% را نیز از دست ندهید

    هم چنین موتورهای جستجو به هم متصل هستند مثل ask به گوگل یا التا ویستا به یاهو

    اولین قدم: استفاده بهینه از متا تگ

    برای این موضوع در پست بعدی توضیحات مفصلی خواهیم داشت

    منبع :
    اولین قدم برای بهینه سازی سایت

    - - - Updated - - -

    روابط موتور جستجو
    بسیاری از ما تصور اشتباهی از موتورهای جستجو داریم و فقط به فکر اتصال سایت و پیشرفت در گوگل داریم
    سئو در موتورهای جستجو.jpg




    سوال مهم که بسیاری از ما به آن جوابی ندادیم و ساده از کنار آن گذشته ایم: آیا موتورهای جستجو از رتبه بندی هایی که دارند در رتبه بندی خود استفاده می کنند؟


    موضوع واضح و جواب این سوال بله هست





    بسیاری از مردم در کامپیوتر خود با اکسپلورر از موتور جستجو بینگ استفاده می کنند تصور کنید حتی اگر از هر 25 نفر 1نفر از این موتورجستجو استفاده کنند می تواند .4% به فروش یا بازدید شما کمک نماید آیا شما می خواهید این موضوع را نادیده بگیرید؟


    تصویر زیر نشان می دهد تعداد کمی از این اتصالات. بدیهی است بسیاری از اتصالات بین موتور های جستجو به خوبی وجود دارد و این ممکن هست دید شمارا به متورهای جستجوگر عوض کند


    سئو موتورجستجو
    سئو موتورجستجو


    بنابر این فقط به گوگل متکی بودن خوب نیست و ما نیاز داریم تا رتبه خوب در سایر موتورهای جستجو داشته باشیم


    در صورتی که شما اطلاعات مفید و شفاف در قالب متا تگ به موتورهای جستجو بدهید این می تواند کمک کند تا سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب کند


    اما توجه کنید فقط متا تگ ها آیتم پیشرفت نیستند بلکه بخشی از فرایند بهینه سازی می باشند


    در مقالات اینده تمامی آیتم ها در مقالات جدا بررسی خواهد شد
    منبع :روابط موتور جستجو

    - - - Updated - - -

    متا عنوان – تایتل – meta title
    متا-تگ.jpg

    این متا به عنوان مهم ترین و اصلی ترین تگ سایت شما به کار می رود

    و به این شکل در هدر سات شما دیده می شود

    <title>سئو|بهینه سازی سایت</title>

    معمولا موتورهای جستجو عنوان صفحه را بین 70 تا 150 کاراکتر را می خوانند ، اما چون بیشتر موتورهای جستجو بزرگ عنوان طولانی را غیر قانونی بر می شمارند ، پیشنهاد ما این است که عنوان صفحه تان بین 60 الی 80 کاراکتر باشد

    عنوان در واقع یک پیام کوتاه تجاری برای جذب بازدید کننده می باشد:

    در انتخاب این عنوان دقت زیادی داشته باشید-عنوان سایت باید طوری انتخاب شود که هنگامی کاربر سایت شما را در موتورهای جستجو گر دید ترقیب شود تا بر سایت شما کلیک کنید در واقع یک نوع رفتار شناختی را نیز در این مورد در نظر بگیرید



    از تکرار کلمات در عنوان پرهیز کنید از 80 کاراکتر بیشترین استفاده را ببرید از کاراکتر | برای جدا کردن عبارت ها در عنوان استفاده کنید



    در نهایت باید توجه نمایید هر صفحه از سایت شما عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد از اینکه تمامی صفحات سایت شما داری عنوان یکسان باشد خود داری نمایید
    منبع:
    متا عنوان – تایتل – meta title

    خرید بک لینک

    - - - Updated - - -

    متا توضیحات : شرحی درباره سایت شما برای بازدید کننندگان می باشد

    متا تگ دسکریپشن همان است که در زیر عنوان یا تایتل در جستجو ها درج می شود

    <meta name=”description” itemprop=”description” content=”سئو,سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو وردپرس,سئو سایت در گوگل,سئو روت,روت سئو,طراحی سایت,سئو دروپال,سئو جوملا,گرافیک,پلاگین نویسی وردپرس” />



    وجود عبارت کلیدی در تایتل، در دسکریپشن و هم در محتوا، بر ارزش صفحه شما می افزاید و با رتبه بهتری صفحه شما در دایرکتوری مربوطه موتورهای جستجو، ایندکس می گردد.

    تمامی موتورهای جستجو بزرگ مانند گوگل یاهو بینگ التا ویستا از شما می خواهد تا از این متا استفاده کنید

    در این متا از کلماتی که دارای غلط املایی هست استفاده نکنید مثلا از عاشغانه بجای عاشقانه استفاده شود سعی کنید از اسم رقبا خود در این متا استفاده نکنید

    تعداد کاراکتر این تگ بین 150 تا 160 باشد

    و در نهایت دقت کنید از متا تک در تمامی صفحات وب خود استفاده کنید

    سعی کنید متا توضیحات در صفحات مختلف متفاوت باشد


    منبع :
    متا توضیحات - متا دسکریپشن - meta description
    ویرایش توسط seoroot : December 23rd, 2014 در ساعت 21:53

  5. تعداد تشکر ها ازseoroot به دلیل پست مفید


  6. #4
    عضو جدید yoshi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    9
    تشکر تشکر کرده 
    1
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : سئو روت-مقالات سئو

    نقل قول نوشته اصلی توسط khalijbazdid.ir نمایش پست ها
    دوستان اگه ممکنه بفرمایین تعدادکلمات کلیدی ومتاها چه قدربایدباشه
    تعداد کلمت کلیدی حداکثر 10 تا باشه و توضیخات 72 کلمه
    البته اینو بگم تعداد کلمات کلیدی می تواند ......(اینو نمی گم که افکارتون بهم نخوره ) همون 10 تا بزار فقط
    موفق باشید...
    طراحی نما
    ویرایش توسط yoshi : February 1st, 2015 در ساعت 10:19

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: January 15th, 2017, 10:58
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: July 31st, 2016, 17:35
  3. تفاوت آپتایم توسط دو سرویس مونیتورینگ متفاوت
    توسط persiantools در انجمن سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 4th, 2012, 03:03
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 16th, 2011, 12:36
  5. راهنمایی درباره ریموت لینوکس / ریموت دسکتاپ ویندوز
    توسط WebArts در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: March 16th, 2011, 12:39

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •