نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    29
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    65
    تشکر شده در
    44 پست

    پیش فرض روش برخورد با مشتریان

    سلام
    همیشه تاپیک باز میکنیم و از این و ان سرویس دهنده انتقاد میکنیم
    یکبار هم بزارید برعکس سرویس دهنده مظلوم صحبت کنه


    ماشاالله مردم ما برای خوراکی از خیار گرفته تا پیتزا و اسنک و ساندویچ و.... حسابی پول میدن
    برای شکم هیچ کم نمیزارن
    سر مغازه های خوراکی و... که هم که ماشالله میبینید چه خبره و چه بازار داغی ارند


    حالا یه سرویس دهنده هاست که با هزار بدبختی و قرض و کلی هزینه های سگین سرور
    و 24 ساعت از تفریح و زندگیش خدایی زده
    از سلامتی چشم و کمر و گردنش گذشته میایم یه هاست 5000 تومنی می خریم


    اولا که توقع داریم کل این هاست را برامون اموزش بده
    اصلا انگار فرق اموزشگاه و خدمات هاست را نمی دونیم


    حالا اینها به کنار کاش حواسمون نباشه بگیم خدای نکرده یکم لحنمون عوض بشه بگیم مشتری عزیز بالای چشمت ابرو هست


    انواع و اقسام توهین و ناسزا و پر رو بازی مشتری را تحمل کنیم
    به خاطر ضعف اطلاعات مشتری میاد میگه اقا این سرویسی که به من دادید به دردم نمیخوره پول منو پس بده!!!
    تو قانون هست چون هفت روز نگذشته باید پول منو پس بدی




    خدایی کدوم قانون از من سرویس دهنده حمایت میکنه؟

  2. تعداد تشکر ها ازvps247 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •