سلام
همیشه تاپیک باز میکنیم و از این و ان سرویس دهنده انتقاد میکنیم
یکبار هم بزارید برعکس سرویس دهنده مظلوم صحبت کنه
ماشاالله مردم ما برای خوراکی از خیار گرفته تا پیتزا و اسنک و ساندویچ و.... حسابی پول میدن
برای شکم هیچ کم نمیزارن
سر مغازه های خوراکی و... که هم که ماشالله میبینید چه خبره و چه بازار داغی ارند
حالا یه سرویس دهنده هاست که با هزار بدبختی و قرض و کلی هزینه های سگین سرور
و 24 ساعت از تفریح و زندگیش خدایی زده
از سلامتی چشم و کمر و گردنش گذشته میایم یه هاست 5000 تومنی می خریم
اولا که توقع داریم کل این هاست را برامون اموزش بده
اصلا انگار فرق اموزشگاه و خدمات هاست را نمی دونیم
حالا اینها به کنار کاش حواسمون نباشه بگیم خدای نکرده یکم لحنمون عوض بشه بگیم مشتری عزیز بالای چشمت ابرو هست
انواع و اقسام توهین و ناسزا و پر رو بازی مشتری را تحمل کنیم
به خاطر ضعف اطلاعات مشتری میاد میگه اقا این سرویسی که به من دادید به دردم نمیخوره پول منو پس بده!!!
تو قانون هست چون هفت روز نگذشته باید پول منو پس بدی
خدایی کدوم قانون از من سرویس دهنده حمایت میکنه؟