-
November 25th, 2014, 09:43
#1
درخواست راهنمایی
درود دوستان , من دیروز 10000 ارسال BTS ایرانسل ثبت کردم
و گزارش ارسال به من این بوده !!
میگه که ارسال کردیم اما نه برای من نه دوستانی که در منطقه بودن هیچ پیامی دریافت نشد !!!!!!!!
هیچ پیامی هم برای بنده ارسال نشده که 10000 تا ارسال شد .

مشکل از کجاست ؟؟
-
-
November 25th, 2014 09:43
# ADS
-
November 25th, 2014, 10:43
#2
پاسخ : درخواست راهنمایی
با سلام
می بایست شرکت ارسال کننده برای شما ارسال کند.
کلا دکل bts بسیار از لحاظ ارسال بدون اطمینان می باشد و اصلا به هیچ وجه توصیه نمی شود. شما می توانید برای ارسال ایرانسل از بانک کد پستی ایرانسل استفاده نمایید و این مورد اطمینان بیشتری دارد.
امکان دارد اصلا ارسالی صورت نگرفته باشد.
این پنلی است که شرکت ایرانسل به ما برای ارسال ارائه می نماید و این صفحه فقط به منزله ثبت ارسال می باشد و اصلا به منزله ارسال پیامک نمی باشد.
یک قسمت دیگر داخل پنل ایرانسل قرار دارد که وضعیت ارسال را مشخص می نماید که آن اصلی می باشد.
این صفحه به منزله فقط ثبت است و می بایست در قسمتی دیگر ارسال شود.
امیدوارم توضیحاتمان مورد فایده قرار گیرد.
موفق باشید
-
-
November 25th, 2014, 10:52
#3
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی
سلام.
خب اینکه نوشته ارسال هنوز شروع نشده!
job is not yet started!
-
تعداد تشکر ها از hamid.soltani92 به دلیل پست مفید
-
November 25th, 2014, 12:01
#4
پاسخ : درخواست راهنمایی

نوشته اصلی توسط
hamid.soltani92
سلام.
خب اینکه نوشته ارسال هنوز شروع نشده!
job is not yet started!
دوست من به این نوشته ها نمی شود اعتماد کرد ، ارسالهایی داریم که انجام شده ولی همین متن در آنجا وجود دارد. پنل اصلا حرفه ایی نیست و کلا باید زنگ بزنی و پیگیری کنی...
موفق باشید.
-