-
November 11th, 2014, 15:05
#1
مشکل جدی در مخابرات
سلام دوستان.
بنده امروز اتفاقی به پنل سرویسم در سایت 2030 وارد شدم ولی در کمال ناباوری دیدم که نوشته شده :
حجم باقی مانده : به پایان رسیده است
در صورتی که الان هم دانلود میکند و هم پیج باز میکند !!
این مشکل رو به پشتیانی گزارش بدم ؟ یا خودش حل میشه ؟
سرعت دانلود فوق العاده بالا ، یک جورایی شده نامحدود.
-
-
November 11th, 2014 15:05
# ADS
-
November 11th, 2014, 15:07
#2
عضو انجمن
پاسخ : مشکل جدی در مخابرات

نوشته اصلی توسط
iran.cyber
سلام دوستان.
بنده امروز اتفاقی به پنل سرویسم در سایت 2030 وارد شدم ولی در کمال ناباوری دیدم که نوشته شده :
حجم باقی مانده : به پایان رسیده است
در صورتی که الان هم دانلود میکند و هم پیج باز میکند !!
این مشکل رو به پشتیانی گزارش بدم ؟ یا خودش حل میشه ؟
سرعت دانلود فوق العاده بالا ، یک جورایی شده نامحدود.
اگر میخواهید سرویس ها رو درست کنند که شما نتونید دانلود کنید دیگه اطلاع بدید بهشون!
چه شهری هستید ؟
بعضی مواقع مشکلات وجود دارد یک بار برای یکی از دوستان 256 نامحدود سرویس داشتند سرعت دانلود به مدت 2-3 روز روی 900 کیلوبایت بود!
اگر اطلاع بدید بهتره چون ممکنه بعدا محاسبه کنند و برای صورتحساب بعدیتون محاسبه بشه
-
-
November 11th, 2014, 15:11
#3
پاسخ : مشکل جدی در مخابرات

نوشته اصلی توسط
sht-design
اگر میخواهید سرویس ها رو درست کنند که شما نتونید دانلود کنید دیگه اطلاع بدید بهشون!
چه شهری هستید ؟
بعضی مواقع مشکلات وجود دارد یک بار برای یکی از دوستان 256 نامحدود سرویس داشتند سرعت دانلود به مدت 2-3 روز روی 900 کیلوبایت بود!
اگر اطلاع بدید بهتره چون ممکنه بعدا محاسبه کنند و برای صورتحساب بعدیتون محاسبه بشه
این ماه میخوام پورت رو تخلیه کنم.
یعنی میتونن ماه بعدی هزینه رو محاسبه کنند ؟ مشکل از سیستم اوناست ما باید هزینش رو بپردازیم ؟
خوشحال بودم داشتم دانلود میکردم ولی گفتم بعداً هزینش رو نگیرند. ( در این مورد مطمئن هستید ؟ )
شهر مشهد.
-
-
November 11th, 2014, 15:34
#4
عضو انجمن
پاسخ : مشکل جدی در مخابرات
اگر بررسی کنند و بفهمند شما سرویستون تمام شده بوده و دانلود کردید ممکن هست هزینه اون مدتی که دانلود کردید روی قبض دوره بعدی تلفنتون اعمال بشه
میتونین تماس بگیرید و اعلام کنید ، در اینگونه موارد جرات اظهار نظر نمیکنم چون ممکنه بعدا برعکس حرف من عمل کنند و من شرمنده بشم
اونها مخابرات هستند و قبض تلفن شما هم مربوط به آنها میشه پس اگر بخوان میتونند البته اگر توی سرویستون از قسمت لاگ اتصال و دانلودتون توی سایتشون مشخص بشه
اگر توی سایت هیچ لاگ نزنه اونا هم کاری نمیتونند بکنند !
-
-
November 11th, 2014, 18:05
#5
عضو جدید
Re: مشکل جدی در مخابرات
مال منم اینطوری شده بود
اگه سرویست نقدیه و میخوای ماه بعد تخلیه کنی اینترنتو تا میتونی استفاده کن
ولی اگه خواستی تمدید کنی منفی میزنه واسه من منفی 2.6 گیگ زده بود
ولی یه طرح جدید زدم روش کلا حساب نکرد و پول بیشتر ندادم
من مخابرات اذربایجان غربی هستم
-
-
November 11th, 2014, 22:49
#6
پاسخ : مشکل جدی در مخابرات
نقدی که نیست میاد رو خط منم جرات نکردم و مودم رو ریست کردم و پیغام پایان شارژ اومد.
دوباره الان شارژ کردم هر چی دانلود میکنم هیچی کم نمیکنه.
دیگه مشکل خودشونه.
راستی این سرویس نقدی حساب میشه ؟
-
-
November 11th, 2014, 22:58
#7
عضو انجمن
پاسخ : مشکل جدی در مخابرات
سلام دوست عزیز پیشنهاد میکنم اطلاع بدید هم برای خودتون بهتره هم برای مخابرات چون %100 هزینه رو ازتون میگیرن سر این شرکت ها هیچوقت کلاه نمیره دوست عزیز

--------
کاش --------
-
تعداد تشکر ها از hassan_shahi به دلیل پست مفید
-
November 11th, 2014, 22:58
#8
عضو انجمن
-
تعداد تشکر ها از mahmoodi.1313 به دلیل پست مفید
-
November 11th, 2014, 23:55
#9
پاسخ : مشکل جدی در مخابرات
دارم وسوسه میشم دوباره شارژم رو صفر کنم و شروع کنم به دانلود.
آیا این مشکل ( شانس ) اتفاقی پیش اومده ؟ به عبارتی شانسی اینجوری شده ؟ یا دوباره هم اگر صفر بشه اتفاق میوفته ؟
ولی الان که دوباره شارژ کردم منفی نزده.
-
-
November 12th, 2014, 00:01
#10
عضو انجمن
پاسخ : مشکل جدی در مخابرات
این مشکلات تو خیلی از سیستم ها پیش میاد و معمولا بالای 90% هم متوجه نمیشن و این حق رو هم ندارن که از شما هزینه اضافه بگیرن.
شما تا میتونی استفاده کن و اگر هم اجباری نیست از همین سرویس استفاده کن.
من یه زمانی یه سیم کارت ایرانسل داشتم که کلا برای اینترنت 1 ریال هم از اعتبار کسر نمیکرد ولی بعدا گم شد و همون شماره رو که مجدد تهیه کردم دیدم فری پریده...
-