سلام دوستان.
اگه مشتری شما درخواست لغو کند و شما بخواهید مبلغ رو براشون کارت به کارت کنید و هزینه کارمزد هم 500 تمن باشه این 500تمن کارمزد باید از هزینه مشتری کم کنید یا باید خودتون اون مبلغ رو بپردازید؟
ممنون
سلام دوستان.
اگه مشتری شما درخواست لغو کند و شما بخواهید مبلغ رو براشون کارت به کارت کنید و هزینه کارمزد هم 500 تمن باشه این 500تمن کارمزد باید از هزینه مشتری کم کنید یا باید خودتون اون مبلغ رو بپردازید؟
ممنون
سلام
بستگی به دلیل لغو داره اگر از جانب شما باشه شما و اگر از سمت مشتری باشه باشد کم کنید
ولی در کل توافقی هست
عزیز چون مشتری در خواست لغو داده هزینه کارمزد از ان کم می شود
البته بیشتر همکاران از از طریق حواله پایا انتقال می دهند که کارمزد ندارد ما هم همین کار را می کنیم
پیشگامان آریانت داده پرداز خاورمیانه شماره ثبت 43713 ( شاپینگ سرور ) با 6 سال سابقه،دارای نماد اعتماد
ارسال تیکت به بخش فروش|شماره تماس:42869221-061
ممنون از دوستان.
فقط اگه برای لغو دلیل قانع کننده داشته باشه چی مثلا یه مشکل توی سروری که بهش تحویل دادم باشه.
با درود
به نظر من اگر مشکل از طرف هاستینگ باشه و حق با مشتری باشه شما باید کارمزد رو بدید چون مشکل از طرف شما بوده و مشتری تقصیری نداره ولی اگر مشتری دلش خواست لغو کنه حالا یا از سرویس راضی نبود یا میخواد جای دیگه ای بره باید از مشتری کارمزد کم بشه چون باید قبل از خرید بیشتر دقت میکرد.
برگشت هزینه منوط به قوانین شماست
در قوانین ذکر کرده باشید با کسر هزینه کارمزد و ... از مشتری کم می گردد
اگر شرط شده که کامل برگشت بزنین هزینه کامل باید بدید کارمزد با ایشون نیست
ولی عرف این است با کسر هزینه است
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)