-
April 12th, 2014, 09:15
#1
Changed Template Files ارسال ایمیل از whmcs برای حل مشکل پسورد جدید
In WHMCS V5.2 and newer, the password reset process was changed so that rather than sending a password by email, users get to choose the specific password they want after clicking the link sent by email.So this sounds like it's probably just a case of pwreset.tpl and/or pwresetvalidation.tpl template files being out of date in your template folder
.All you should need to do is update your pwresetvalidation.tpl and pwreset.tpl files from the latest version of WHMCS and replace it with your current files
.After that has been completed, that should resolve the issue
.If you have any further questions or concerns, just let us know
سلام
دوستان این ایمیل را که بخونید میگه 2تا فایل tpl رو update کن من از کجا این دو فایل را بگبرم که مطمئن باشه
با تشکر
-
-
April 12th, 2014 09:15
# ADS
-
April 12th, 2014, 11:00
#2
پاسخ : Changed Template Files ارسال ایمیل از whmcs برای حل مشکل پسورد جدید
-
-
April 12th, 2014, 11:28
#3
عضو دائم
پاسخ : Changed Template Files ارسال ایمیل از whmcs برای حل مشکل پسورد جدید
سلام
بهتره راه حل رو برای استفاده سایر کاربرانی که ممکنه مشکل شما رو داشته باشند، معرفی کنید.
موفق باشید.
-
-
April 12th, 2014, 12:00
#4
پاسخ : Changed Template Files ارسال ایمیل از whmcs برای حل مشکل پسورد جدید
بله
pwreset.tpl و pwresetvalidation.tpl
مشکل باید دو فایل tpl را آپدیت کنی و من از defaultتمپلیت خود whmcs استفاده کردم
و این دو tpl را replace کردم برای قالب جدیدم
در واقع روش بازیابی ایمیل تغییر کرده است و دیگر ایمیلی به کاربر فرستاده نمیشود بلکه خود کاربر رمز جدید را وارد میکند
با تشکر
-