نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: بدترین تجربه پشتیبانی من!

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    نوشته ها
    101
    تشکر تشکر کرده 
    136
    تشکر تشکر شده 
    42
    تشکر شده در
    34 پست

    2 بدترین تجربه پشتیبانی من!

    درود
    ما 11 روز پیش در اواخر اسفند سال گذشته اقدام به تمدید و انتقال دامینمون از ریسلو به ریسلر کلاب کردیم از اونجایی که سال قبل از آذرآنلاین دامین رو ثبت کرده بودیم بازم از همین سایت اقدام به تمدید کردیم ، با توجه به صحبتی که باهاشون داشتیم گفتن برای انتقال به ریسلر کلاب باید 1 سال تمدید کنید دامین رو البته دامین هم حدود 1 ماه دیگه اکسپایر میشه بالاخره 35000 تومن بابت تمدید دامنه واریز کردیم و ایمیلی جهت تایید انتقال اومد و همون روز ما اونو تایید کردیم ، بعدش با توجه به صحبتی که با بعضی از دوستان کردیم گفتن ریسلرکلاب خطریه و بهتره روی همین ریسلو تمدید میکردید ما هم درخواست لغو انتقال رو به آذآنلاین دادیم و گفتیم روی همین پنل ریسلو تمدیدش کنید پشتیبانیشون گفت 7 روز طول میکشه تا به امروز که 11 روز گذشته دامین ما همچنان معلق باقی مونده
    تیکت ها از همون روز اول جواب داده نشده 3 تیکت موجوده که در تاریخ های مختلفی ایجاد شده و هنوز هیچ جوابی داده نشده
    تلفن ها همه جواب نمیدن پشتیبانی یاهو خیلی وقته دیگه آنلاین نمیشه و جواب نمیده فقط پشتیبانی سایت روزی 1- 2 ساعت آنلاین میشه و وقتی تماس میگیریم و پیگیر دامین میشیم میگن تیکت بزنید همکاران بررسی میکنن
    دوستان هدفم از ایجاد این تاپیک راهنمایی و کمک شماست هدفم خراب کردن شرکت ، هاستینگ یا کسی نیست و همه گفته ها مختصری از اتفاقاتیست که رخ داده و عین حقیقته
    با توجه به ارزشی که دامین برامون داره به نظرتون چیکار کنیم؟ اون 35 تومن که پول دادیم چی میشه؟ حالا اون به کنار میتونیم از جای دیگه ثبت کنیم؟
    عاجزانه ازتون درخواست کمک دارم خودتون رو جای ما بزارید
    منتظر نظرات گرمتون هستم.
    -------------------------------------
    از دوستان کسی شماره شخصی این آقایون رو نداره؟
    یا یه راه ارتباطی
    ویرایش توسط itech : March 27th, 2014 در ساعت 19:19

  2. تعداد تشکر ها از itech به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن royl آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    258
    تشکر تشکر کرده 
    45
    تشکر تشکر شده 
    615
    تشکر شده در
    454 پست

    پیش فرض پاسخ : بدترین تجربه پشتیبانی من!

    اسم دامنه رو بفرستید بررسی کنم
    رویال دیتا : ثبت دامنه , میزبانی وب , هاست دانلود , سرور مجازی

    تلفن : 34404887-041

  5. تعداد تشکر ها از royl به دلیل پست مفید


  6. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    نوشته ها
    101
    تشکر تشکر کرده 
    136
    تشکر تشکر شده 
    42
    تشکر شده در
    34 پست

    پیش فرض پاسخ : بدترین تجربه پشتیبانی من!

    ارسال شد براتون
    ----------------------------
    دوستان نظری در این باره ندارید ؟ ما چه کنیم با آقایون نصیری و این دامین

  7. تعداد تشکر ها از itech به دلیل پست مفید


  8. #4
    عضو جدید ___.Hrs.___ آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    69
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    151 پست

    پیش فرض پاسخ : بدترین تجربه پشتیبانی من!

    در صورت پاسخگو نبودن شرکت بهترین راه پلیس فتا میباشد

  9. تعداد تشکر ها از ___.Hrs.___ به دلیل پست مفید


  10. #5
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    نوشته ها
    101
    تشکر تشکر کرده 
    136
    تشکر تشکر شده 
    42
    تشکر شده در
    34 پست

    پیش فرض پاسخ : بدترین تجربه پشتیبانی من!

    داداش بخوام کارو به شکایت بکشونم مشکلات خودش رو داره و حداقل یه پروسه چندین ماهه میشه ما الان دامینمون داره اکسپایر میشه باید سریع تمدید بشه
    تا جایی که میشه میخوام مسالمت آمیز حلش کنم
    متاسفانه شماره هایی که زدن به عنوان شماره شرکت هیچ کدوم پاسخ نمیده الان حدود 1 هفته هر روز دارم تماس میگیرم شماره ایرانسلشون هم خاموشه
    یاهو هم نمیان لایو چت هم پاسخ نمیدن دستمون به هیچ جا بند نیست اگرم بخوایم جای دیگه تمدید کنیم باید 40 تومن دوباره پول دامین بدیم و دوباره کلی معطلی
    این بار دومه که این کارو با ما میکنن اشتباه از من بود که از این سایت خرید کردم

  11. تعداد تشکر ها از itech به دلیل پست مفید


  12. #6
    عضو جدید ___.Hrs.___ آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    69
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    151 پست

    پیش فرض پاسخ : بدترین تجربه پشتیبانی من!

    بنده خودم یک تجربه ی خیلی تلخ از این هاستینگ داشتم

    که باعث آفلاین شدن سایت من به مدت 6 ماه شد و دیگه هیچوقت سمتش نرفتم

    کلا به هیچ تیکتی زود تر از 3 روز جواب نمیدن

    بنده راهی بجز تمدید دومین از جای دیگه برای شما پیشنهاد نمیکنم

    و پیشنهاد ام اینه که دومین خودتون رو حتی شده با هزینه زیاد به Name.com منتقل کنید

    و خود شما از طریق پی پال توسط واسطه ها دومین رو تمدید کنید تا هیچوقت نه با مشکل ربوده شدن دومین نه مشکلات فعلی روبه رو بشید

  13. تعداد تشکر ها از___.Hrs.___ به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: March 13th, 2018, 14:57
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 2nd, 2014, 00:13
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: July 25th, 2013, 09:35
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: August 8th, 2011, 19:58

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •