دوستان راهی هست که هنگامی که مشتری مبلغ سرویس رو پرداخت نمیکنه برای مشتری علاوه بر اعلام ایمیل ، تو سیستم هم تیکت باز بشه و اعلام کنه ؟
دوستان راهی هست که هنگامی که مشتری مبلغ سرویس رو پرداخت نمیکنه برای مشتری علاوه بر اعلام ایمیل ، تو سیستم هم تیکت باز بشه و اعلام کنه ؟
عزیز باید خودتون تیکت بدید
ولی جدا نیازیم نمیشه اگر مشتری ایمیلشو ببینه میاد پرداخت می کنه!
سلام
این امکان وجود نداره و باید دستی خودتون تیکت باز کنید
این امکلانش هست ولی برنامه نویسی نیاز داره. من راهنماییتون می کنم و شما یک برنامه نویس پیدا کن که این کار رو بکنه. شما بایذ از Hook توی WHMCS استفاده کنید. از هوک InvoicePaymentReminder
Hooks:Invoicing - WHMCS Documentation
این هوک دقیقا بعد از اینکه Overdue یا Payment Reminder فرستاده شد اجرا میشه. برنامه نویس شما باید با استفاده از اطلاعاتی که هوک به شما میده اطلاعات یوزر و اینویشو از دیتابیس در بیارید و چک کنید که همچین تیکتی قبلا باز نشده و یه تیکت جدید برای این یوزر ایجاد بشه. البته قبلش باید چک بشه که تیکتی مشابه قبلا ایجاد نشده باشه. چون این هوک هر روز اجرا میشه و اگر چک نکید هر روز تیکت ایجاد میکنه.
در کل این راهشه و لی فکر نکنم تاثیر زیادی داشته باشه. مشتری که حواسش باشه هزینه رو پرداخت میکنه و اگر هم یادش بره با دیدن صفحه ساسپند یادش می افته.
سلام
این طوری بیخودی تعداد تیکت ها بالامیره و حجم دیتابیس شما زیاد میشه وقتی مشتری دیر پرداخت میکنه ایمیل براش ارسال میشه وقتی هم تیکت باز میکنید یک ایمیل ارسال میشه .... هیچ فرقی نداره
بهترین کار این هست که 24 ساعت بعد از عدم پرداخت سرویس را مسدود کنید ! اگر نیاز داشته باشه پرداخت میکنه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)