به علت تغییر مدیریت ویرایش شد .......
نمایش نسخه قابل چاپ
به علت تغییر مدیریت ویرایش شد .......
فایل کانفیگ را نمی تواند باز کنید ببینید فایل کانفیگ clamd.conf در /etc هست یا نه
ابتدا حذف کنید سپس فایل clamd.conf را نیز همانطور که دوستمان گفت حذف کنید و مجدد آن را نصب کنید.
درود بر شما
لاگ زیر را بررسی بفرمایید
کد:/var/log/clamav/clamav.log
چه انتظاری دارید؟
چند پاسخ داده شده است
کدام را تست کردید و چه نتیجه ای داشت
نتیجه را بدهید تا مشخص شود مشکل از کجاست
در صورتی که مایلید دسترسی بفرستید با هزینه براتون این کار رو انجام میدم.
[قیمت رو پ خ کنیدنقل قول:
در صورتی که مایلید دسترسی بفرستید با هزینه براتون این کار رو انجام میدم.
میشه یه انتی ویروس دیگه نصب کرد اگه میشه معرفی کنید ممنون
clamav روی دایکت ادمین هیچ کاری نمیکنه فقط چندتا ایمیل رو چک میکنه و رمو و سیپیو رو در گیر میکنه برای حذفش هم باید دستی حذف کنیدش بگردید فایلهاشو گیر بیارید روی سرور دونه دونه حذف کنید
دوستان کسی نیست بگه چیکار کنیم فقط من نیستم خیلیا این مشکلو دارن
این کمکتون نکرد ؟
ClamAV - How To
نهنقل قول:
چیکار کنم
با ما در تماس باشید براتون بررسی کنیم
ایا انتی ویروس دیگری هم میشه نصب کردنقل قول:
با ما در تماس باشید براتون بررسی کنیم
دوستان فایلایی که تو ارور نوشته نمیتونه باز کنه سرجاشون هستن ولی اروره سرجاشه
سلام به مسیر زیر بروید :
سپس دستور زیر را بزنید :کد:cd /usr/local/directadmin/custombuild/
کد:./build clean
کد:./build update
کد:./build clamav