همکاران بانک ملت شما هم قطعه ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
همکاران بانک ملت شما هم قطعه ؟
ظاهرا برای یکی از همکاران هم قطع شده یا قطع کردند یوزر tizparvaz در انجمن هستش
چند روزی هستش م هم مداوم با مشکل
Error
HTTP Error: cURL ERROR: 28: connect() timed out!
url: https://pgws.bpm.bankmellat.ir:443/pgwchannel/services/pgw?wsdl
content_type:
http_code: 0
header_size: 0
request_size: 0
filetime: -1
ssl_verify_result: 0
redirect_count: 0
total_time: 30.007252
namelookup_time: 0.011
connect_time: 0
pretransfer_time: 0
size_upload: 0
size_download: 0
speed_download: 0
speed_upload: 0
download_content_length: -1
upload_content_length: -1
starttransfer_time: 0
redirect_time: 0
روبرو هستیم
در ساعات زیادی این ارورو میده !!
بله از ما و چند نفر دیگه از همکاران هم قطع شده
برای درگاه بانک ملت شاتل هم مشکل به وجود اومده ...
نتونستم ترافیک بخرم !
برای ما هم قطع هست
21 روز هست قطعی داریم :|
از امریکا روت نمیشه! البته جایی که ما هستیم.
کسی از دوستان تونسته دلیل قطعی را متوجه بشه ؟
مال ما هم قطع شده
وقتایی که سرورشون دان میشه این ارور میاد تست کنید وقتی این ارور رو میده
https://pgws.bpm.bankmellat.ir:443
این آدرس رو مستقیم وارد کنید هم چیزی باز نمیشه
سرور های ما آلمان هستش و CURL time out میده ... من فکر کنم فقط با آیپی ایران روت میشه این چند روزها... البته اینو هم بگم بگیر نگیر داره.. اما در کل مشکل داره این چند روز پدر مشتری رو در میاره یا ستل نمیشه یا کلا وصل نمیشه
کیفیت این روزهاشون افتضاحه
پیشنهاد میدم همگی یک ایمیل اعتزاض به
ارسال کنیمکد:customer_care@behpardakht.com
من که ارسال کردم
س
دوستان هیچ مشکلی ندارد فقط بنده طی صحبتی که با اقای نوری داشتم چند ماه قبل گفتند سرور های پذیرنده هایی که در ایران نیست این مشکلات رو دارند ما سرور اوردیم ایران الان هیچ مشکلی نداریم خدارشکر
بهتر است سرور سایت هاستینگتون در ایران باشد
موفق باشید
رفقا یک اسکریپت درست حساب برای واریز مستقیم وجه برای ملت دارید؟ یک اسکریپت داریم از نت گرفتیم چنگی به دل نمیزنه...
ممنون میشم اگر یاری کنید
من لاگهای میهن پالو نگاه کردم ، بانک ملت فقط قطعی داره اما خب صبحا هست و وقتایی که ترافیکشون بالاست . اما در کل نبوده بیشتر ا 5 دقیقه قطع باشه .(هاست ایرانه)
دوستانی که الزاما باید از هاست ایران استفاده کنن پیشنهاد میکنم از اسکریپت پرداخت واسط بنده استفاده کنید و روی یک هاست معمولی نصب کنید ، و وصلش کنید به بانک ملت .
سایر سایتهاتون رو میتونید به این وبسرویس وصل کنید برای پردخت تا مستقیم بره به بانک ملت .(ماژول whmcs موجوده)
کارگاه رضا » وبسرویس پرداخت واسط شخصی
30 درصد تخفیف برای کسائیکه درخواست میدن لحاظ میشه ، فقط قبلش هماهنگ کنید .
موفق باشید
یک کار زورکیه دیگه ، عادتمون دادن همش کارایی که مجبورمون میکنن انجام بدیم ، یعنی چی درگاه باید رو سرور ایران نصب بشه ! خیلی بی معنیه با ارسال ایمیل اعتراضی موافقم اگر جواب نداد درگاه ملت رو کنار میذاریم ما اگر همه اینکارو بکنن مطمئنا تجدید نظر میکنن
الان می خواستم به جایی پول واریز کنم درگاه ملتش باز شد، اما از کارت بانک ملی که استفاده می کنم پیغام می دهد: پاسخی از صادر کننده کارت دریافت نشد.
از درگاه بانک پارسیان هم خواستم واریز کنم و دوباره همان پیام را داد.
فکر کنم مشکل عمومی هست!
بانک ملت یک هفته گذشته دچار مشکلاتی بوده که مهمترین اونها عدم ستل شدن وجه پرداختی بوده و حتما باید دستی ستل بشه البته 3 مورد در هفته گذشته از این مشکل رو بیشتر نداشتیم. تماس گرفتیم گفتند در حال پیگیری موضوع هستند اما درگاه قطع نشده و وارد درگاه میشه اما در پرداخت در برخی موارد ستل نمی کنه.
بانک ملت از از 10 بهمن مشکل داره گاهی خیلی شدید !!
اول فکر میکردم تا 22 بهمن اینترنت آزاد میشه و بانک ملت هم درست میشه !!
علت مشکل هم دقیقا اینه: کند کردن سرعت https توسط مخابرات که نهایتا باعث میشه سرور های خارج کشور به سرور بانک ملت در ایران وصل نشن !!
متاسفانه درگاه ما هم از دیروز قطع شده...
هرچند اخیرا مشکلات زیادی تو عدم ستل شدن و ... داشت...
کاملا غیر مسئولانه دارن کار می کنن.بانک ملت من هم قطع شده
فعلا که دوباره به پارس پال متوسل شدم تا ببینم فردا چی میشه
یه پرداخت داشتیم که با ارور زیر مواجه شدیم
خطا
از مزایای این مشکل ، باقی موندن پول در حساب هست :71:کد:HTTP Error: cURL ERROR: 28: connect() timed out!
url: https://pgws.bpm.bankmellat.ir:443/pgwchannel/services/pgw?wsdl
content_type:
http_code: 0
header_size: 0
request_size: 0
filetime: -1
ssl_verify_result: 0
redirect_count: 0
total_time: 30.028001
namelookup_time: 0.003201
connect_time: 0
pretransfer_time: 0
size_upload: 0
size_download: 0
speed_download: 0
speed_upload: 0
download_content_length: -1
upload_content_length: -1
starttransfer_time: 0
redirect_time: 0
certinfo: Array
redirect_url:
درگاه بانک ملی هم نمیذاره پول خرج کنیم
خطا
اشکال سيستمي وجود دارد . لطفا چند لحظه بعد مجددا سعي نمائيد . در صورت مشاهده مکرر اين خطا با راهبر سيستم تماس حاصل فرمائيد .
با سلام...
با توجه به اینکه دیدم خیلی از دوستان پیام خطایی که میگیرن time out هست....لازم دیدم تا اطلاعاتی رو در اختیار بقیه بزارم.
طبق پیگیری هایی که در ابتدا با به پرداخت داشتیم و بالاخر تونستیم اثبات کنیم که مشکل از سمت ما نیست و مشکل از روتینگ شبکه داخل ایران هست، به صورت مستقیم به NOC بانک ملت تماس گرفتیم و موضوع رو 1 هفته ای درگیرش بودیم.
موضوع تا جایی پیش رفت که بر روی روترهاشون Policyهای جداگانه ای برای روتینگ ما تعریف کردند و مشکل موقتی درست شد.
دوستان این کامند رو در سرورهای لینوکس اجار کنند و نتیجه رو اینجا بزارن":
کد PHP:
tcptraceroute pgws.bpm.bankmellat.ir 443
کاری که این دستور میکنه اینه که وب سرویس بانک ملت رو hope به hope بر روی TCP مسیریابی یا اصطلاحا trace میکنه.
به صورت عادی باید hopeهای آخر به صورت زیر باشه و trace کامل بشه
اون یه علامت سوال time out هست که درسته.کد PHP:
217.218.188.26
217.218.45.1
176.56.156.3
176.56.156.3
???
176.56.158.134
اگر غیر این باشه مشکل از این هست که آی پی شما نمیتونه وب سرویس بانک ملت رو روت کنه.
همچنین اگر آدرس وب سرویس رو داخل مرورگر همون رنج آی پی بزنید در حالت عادی باید صفحه ای حاوی کد های XML باز کنه.
روز 4 شنبه نیز مسیر روتینگ ما که از سمت flagtel و جنوب ایران بود و مشکل داشتیم بر روی tinet انداختند و اوکی شد. اما از دیروز عصر دوباره با حالت قبل بازگشته.
در نهایت چیزی که معلوم شد مشکل از پهنای باندی هست که شرکت ارتباطات زیر ساخت در اختیار بانک ملت گذاشته شده هست و طی جلستات زیادی در حال پیگیری مشکل هستند.
به پرداخت نیز در ابتدا به ما پیشنهاد کردن که سرور رو بیارید ایران!!! اما خوشبختانه این جمله از دهن NOC در نیومد و با عذرخواهی گفتند که به جد پیگیر حل مشکل هستند.
با تشکر
به نظرتون چه خبر؟
کد:
Tracing the path to pgws.bpm.bankmellat.ir (176.56.158.134) on TCP port 443 (htt ps), 30 hops max
1 static.78-47-80-65.clients.your-server.de (78.47.80.65) 4.917 ms 4.094 ms 0.699 ms
2 hos-tr2.juniper1.rz19.hetzner.de (213.239.242.161) 0.180 ms 0.142 ms 0.17 2 ms
3 hos-bb1.juniper1.ffm.hetzner.de (213.239.240.224) 4.816 ms 4.804 ms 4.818 ms
4 static.213-133-113-254.clients.your-server.de (213.133.113.254) 5.450 ms 5 .099 ms 5.211 ms
5 95.167.92.186 73.353 ms 73.015 ms 72.962 ms
6 * * *
7 * * *
8 * * *
9 * * *
10 * * *
11 * * *
12 * * *
13 * * *
14 * * *
15 * * *
16 * * *
17 * * *
18 * * *
19 * * *
20 * * *
21 * * *
22 * * *
23 * * *
24 * * *
25 * * *
26 * * *
27 * * *
28 * * *
29 * * *
30 * * *
Destination not reached
با سلام...
آخرین آی پی مربوط به روس تلکام هست:
95.167.92.186 IP Address WHOIS | DomainTools.com
این دستور هم بزنید و اینجا بزارید:
ظاهرا لینک تامین اینترنت ایران که چند روز پیش مخابرات مدعی شد که مشکلش حل شده همچنان مشکل داره...کد PHP:
mtr pgws.bpm.bankmellat.ir
شما اصلا وارد شبکه ایران نمیشید.
کد:
1. static.78-47-80-65.clients.your-server.de 0.0% 19 3.8 2.2 0.8 4.2 1.3
2. hos-tr3.juniper2.rz19.hetzner.de 0.0% 19 0.2 18.7 0.1 227.7 53.7
3. hos-bb1.juniper1.ffm.hetzner.de 0.0% 19 4.8 5.8 4.8 17.7 3.2
4. static.213-133-113-254.clients.your-server.de 0.0% 19 5.0 6.9 5.0 40.2 8.1
5. 95.167.92.186 0.0% 19 71.5 73.6 71.4 111.2 9.1
6. customer-AS12880.so-5-1-1.elst-rgr1.ug.ip.rostelecom.ru 0.0% 19 129.1 130.0 129.1 141.6 2.8
7. ???
8. ???
9. 78.38.119.221 0.0% 19 129.9 129.9 129.8 130.2 0.1
10. 78.38.119.213 0.0% 19 207.3 207.4 207.2 207.5 0.1
11. 217.218.188.26 0.0% 19 140.1 140.7 139.8 143.6 1.0
12. 217.218.45.1 0.0% 19 105.7 106.0 105.7 106.4 0.2
13. 176.56.156.3 0.0% 19 208.9 208.1 207.5 209.4 0.5
14. 176.56.156.3 0.0% 19 209.4 209.3 207.9 216.1 1.9
15. ???
16. 176.56.158.134 0.0% 19 229.0 229.3 228.0 231.9 1.1
اینم نتیجه تست از کاناداکد:root@server [~]# tracert pgws.bpm.bankmellat.ir 443traceroute to pgws.bpm.bankmellat.ir (176.56.158.134), 30 hops max, 443 byte pac kets
sendto: Operation not permitted
root@server [~]# tcptraceroute pgws.bpm.bankmellat.ir 443
traceroute to pgws.bpm.bankmellat.ir (176.56.158.134), 30 hops max, 443 byte pac kets
1 199.201.121.129 (199.201.121.129) 0.873 ms 1.010 ms 1.260 ms
2 199.201.120.5 (199.201.120.5) 0.358 ms 0.333 ms 0.517 ms
3 gige-g2-6.core1.ymq1.he.net (216.66.65.189) 3.027 ms 3.014 ms 2.987 ms
4 10gigabitethernet11-4.core1.nyc4.he.net (184.105.222.97) 23.329 ms 23.307 ms 23.280 ms
5 10gigabitethernet1-2.core1.lon1.he.net (72.52.92.242) 86.153 ms 80.902 ms 86.102 ms
6 xe-11-0-2.frkt-ar2.intl.ip.rostelecom.ru (195.66.225.81) 100.816 ms 100.63 1 ms 100.586 ms
7 95.167.92.186 (95.167.92.186) 165.790 ms 161.526 ms 154.286 ms
8 customer-AS12880.so-5-1-1.elst-rgr1.ug.ip.rostelecom.ru (94.25.126.150) 234 .837 ms 239.876 ms 242.907 ms
9 * * *
10 10.10.36.118 (10.10.36.118) 241.830 ms 237.720 ms 235.770 ms
11 78.38.119.221 (78.38.119.221) 208.927 ms 211.548 ms 207.110 ms
12 78.38.119.205 (78.38.119.205) 205.202 ms 197.761 ms 195.983 ms
13 217.218.188.26 (217.218.188.26) 225.342 ms 219.145 ms 222.967 ms
14 217.218.45.1 (217.218.45.1) 210.365 ms 204.181 ms 202.352 ms
15 * * *
16 * * *
17 * * *
18 * * *
19 * * *
20 * * *
21 * * *
22 * * *
23 * * *
24 * * *
25 * * *
26 * * *
27 * * *
28 * * *
29 * * *
30 * * *
root@server [~]#
دقیقا مشکل ما هم از دیروز عصر شروع شد...
مشکل مربوط به اینترنت و دیتای ایران هست واصلا مربوط به دیتاسنتر نیست...
متاسفانه همکاران در دیتاسنترها مختلف این مشکل رو پیدا کردند...