سلام دوستان، میخواستم بدونم که کسی در این فروم تا بحال تجربهای با این دیتا سنتر داشته، اگر که داشته لطفا تجربه خودشو اینجا ذکر کنه. ممنون میشم. :)
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان، میخواستم بدونم که کسی در این فروم تا بحال تجربهای با این دیتا سنتر داشته، اگر که داشته لطفا تجربه خودشو اینجا ذکر کنه. ممنون میشم. :)
من خودم داشتم
همه چیز اوکی به غیر از قیمت !
ممنون که جواب دادی وحید جان، به آفر زیر نگاه کن، یعنی با در نظر گرفتن ساپورت و شبکه، قیمت زیر میصرفه؟
روی سرورهای زیر که در لینک زیر اومده، آپگریدهای زیر به صورت مجانی انجام میشه، باز هم قیمتش به نظرت گرونه؟
کد PHP:
- 1 Month Free
- Free Upgrade to 6GB RAM!
- Free Control Panel ( Plesk 30 or cPanel )
- Free dotDefender Web Application Firewall
- Free Upgrade to 6.000GB Premium Bandwidth!
- Free 100mbps Dedicated Switch Port!
باز هم گرونه !
---------- Post added at 12:17 PM ---------- Previous post was at 11:51 AM ----------
ولی ساپورت خوبی داره
حتی بهشون بگی بک آپ بگیر میگیره
کلا از بلوف زدن خوشم نمیاد...
100% Uptime Guarantee
قیمت سرور هاش بالا هست ولی هزینه ساپورت و آپگرید و لوازم جانبیش مناسب و خوب بود
در کل خیلی کارش درست هست
باب کار هاستینگ share هست
اگه طرف حرفه ایی باشه میتونه آپتایم 99.99 از توش در بیاره
دلیل گرون بودنشم همین ساپورت و کیفیتشونه
من استفاده کردم واقعا کیفیتش عالی بود به نظرم از کارو چندین برابر سر تره
با سلام ،
ما در حال حاظر چندین سرور در اونجا داریم ( با نام شرکت ثبتی خودمان در مالزی)
به ایران سرور نمیده!
بهترین ساپورت رو داره که فکرش رو بکنید!
برای ثبت نام در سایتش باید در خارج از کشور یک تلفن ثابت داشته باشید چون Phone Verification داره !
اما از ساپورت هرچی بگم کم گفتم!
سرعت جواب دادن به تیکت ها : کمتر از 5 دقیقه است و ادمین های بسیار حرفه ای دارد!
اما یک قانون مسخره داره :
برای اینکه بتونین سرور رو کنسل کنید یاید از 30 روز قبل بهخ دیتا سنتر اطلاع بدید و گرنه باید پول ماه بعد رو بدید!
سلام
من تجربه اصلا خوبی از DedicatedNow ندارم. تقریبا 4 سال پیش قبل از اینکه ما نماینده Caro بشویم نماینده این دیتا سنتر بودیم . اشکالاتی که آن زمان ما داشتیم تعداد خیلی زیاد اشکال در سخت افزارهای سرور ها بود به طوری شاید باور نکنید در طی ماه های آخر در طول هر ماه تقریبا 4 یا 5 اشکال دیده می شد . نکته بعدی موضوع ساپورت ویندوز این دیتا سنتر بود که جالب بود که مسئول قسمت پشتیبانی ویندوز همان مسئول Abuse بود تقریبا بهتر است ساپورت برای سرورهای ویندوز را کلا فراموش کنید چون بهترین جوابی که داده می شود فقط نصب مجدد ویندوز است و برای آن هم هزینه دریافت می شود. البته آن زمان سیستم مدیریت سرورهای آنها به این صورت که الان در سایت است نبود برای هر پنل مدیریت سرور زمان خاصی ادمین تعریف داشتند و اگر زمان تمام می شد از شما هزینه دریافت می کردند یا از شما درخواست می کردند که صبر کنید تا ماه بعد ( البته گویا الان تغییر پیدا کرده است )
اشکال اصلی مالی را هم که دوستان توضیح دادند این است که برای کنسل شدن سفارش بایستی یک ماه قبل اعلام کنید .
البته حسن های این دیتا سنتر هم باید عرض کنم که ساپورت لینوکس خوبی دارند و تا زمانی که ما در آنجا سرور داشتیم به ایرانی بودن یا نبودن کاری نداشتند .
با تشکر
ولی فکر نکنم لازم بود بگید چون ماه به ماه همه چیز تغییر می کنه چه برسه به 4 سال پیش !نقل قول:
تقریبا 4 سال پیش
حالا چرا میزنید آقای میرزاخانی آخه تجربه شما دیگه خیلی تجربه بوود.
راستی چرا در یاهو پی ام میدم جواب نمیدید من همونم که در الکامپ.....
mohebali چرا پست بی ربط میزنی ؟؟
وقتی هم بنتون میکنیم تهدید هک و دیدداس میکنید
تکرار نشه
ممنون از همگی دوستان.
یه بار دیگه دقیق تر به امکاناتش نگاه انداختم. متوجه شدم که :
کد PHP:
100% Uptime Guarantee
Free DDoS Protection
Full Management
24/7 Proactive Monitoring
Full System Security Lock Down
50GB Offsite R1Soft Backup
DOTDEFENDER Firewall
SSL VPN
Redundant HSRP
KVM Over IP