-
واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
با سلام خدمت کاربران محترم نتورک پلاس از این به بعد کلیه سرور های اختصاصی پشتیبانی و مدیریت کامل سرور های اختصاصی خریداری شده توسط رضا کوهی به جناب اقای دانیال جلودار واگزار شد و جهت هماهنگی کامل با ایشان از طریق شماره تماس 09171230739 در تماس باشد بنده رضا کوهی برای مدت یک هفته کلیه سوالات و پرسش های شما را پاسخ خواهم داد و بعد از این به اقای دانیال جلود ار کلیه خدمات را واگراز میکنم این کار به خاطر صلاح دید در اعمال کارهای شما صورت گرفت با تشکر
از مدیران عزیز میخواهم این را به بخش انتقاد و پیشنهاد انتقال دهند
تماس با اقای دانیال جلو دار 09171230739
ایدی zcj
نام کاربری zcj
با تشکر رضا کوهی
کلیه دوستان عزیزخواهش میکنم تاپیک را به صورت کامل بخوانید کاملا توضیح داده شده در ادامه صفحه دوم و سوم
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
سلام
از این به بعد کار تمدید سرور ها با بنده هستش .
با تشکر از جناب کوهی
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
یعنی کلا شما دیگه سرور اختصاصی ارائه نمیدید و برای تمدید سرورها هم باید با آقای دانیال صحبت بشه ؟
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
scary-x2
یعنی کلا شما دیگه سرور اختصاصی ارائه نمیدید و برای تمدید سرورها هم باید با آقای دانیال صحبت بشه ؟
با اقای جلو دار صحبت کنید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
rezahd
پشتیبانی داخل سایت هست و مسولیت بر عهده اقای جلو دار خواهد بود
متوجه نمیشم . ! یعنی شما داخل سایت خودتون پشتیبانی میکنید و مسئولیت با آقای جلودار . ... مسئولیت چی با آقای جلودار است ؟
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
scary-x2
متوجه نمیشم . ! یعنی شما داخل سایت خودتون پشتیبانی میکنید و مسئولیت با آقای جلودار . ... مسئولیت چی با آقای جلودار است ؟
با اقای جلو دار صحبت کنید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
rezahd
با اقای جلو دار صحبت کنید
فقط سرورهای کیم سوفی منتقل شدن دست ایشون یا سرور هتزنر هم همینطور؟
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
با سلام
بذارید یه چیزی رو توضیح بدم .
بنده فقط پرداخت هارو انجام میدم پشتیبانی هم تا اونجایی که دستم میاد براتون به دیتاسنتر تیکت می کنم .
با تشکر
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
کل برداشتی که میشه از این بحث کرد اینه
با اقای جلو دار صحبت کنید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
کلا هم برای خرید و هم برای تمدید باید با اقای جبودار صحبت بشه
چه تمدید داشته باشین و چه خرید
برای پشتیبانی هم بیشتر آقای جلودار خواهند بود اما آقای کوهی هم کمک خواهند کرد
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
ممکنه دلیل اینکار را هم بگید مشکل چی بوده که منتقل شدن
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
در نهایت بگم
کار درستی نکردید!
البته فکر کنم خواستید فشاری که روتون بود رو منتقل کنید و فقط لفظی سرور ها رو منتقل کردید
و این تغییر هم برای کاربرها زیاد صورت خوش آیندی نداره
و 2 سوال پیش میاد!
- تجربه کاری ایشون چقدره؟!
- اطلاعات کافی در زمینه سرور های کیمسوفی و ovh رو دارند؟!
به هر حال باید این رو قبول کرد گرچه تجربه خوبی با فرانتورک نداشتیم ولی دانش فنی و تجربه بیشتری در این زمینه دارند
به هر حال امیدوارم به مشکلی بر نخورند
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vp_server
در نهایت بگم
کار درستی نکردید!
البته فکر کنم خواستید فشاری که روتون بود رو منتقل کنید و فقط لفظی سرور ها رو منتقل کردید
و این تغییر هم برای کاربرها زیاد صورت خوش آیندی نداره
و 2 سوال پیش میاد!
- تجربه کاری ایشون چقدره؟!
- اطلاعات کافی در زمینه سرور های کیمسوفی و ovh رو دارند؟!
به هر حال باید این رو قبول کرد گرچه تجربه خوبی با فرانتورک نداشتیم ولی دانش فنی و تجربه بیشتری در این زمینه دارند
به هر حال امیدوارم به مشکلی بر نخورند
شما ازنتورک پلاس سرویس دارین؟
اطلاعات فنی شون خوبه در رابطه با کیمسوفی و ovh
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
majidisaloo1
شما ازنتورک پلاس سرویس دارین؟
اطلاعات فنی شون خوبه در رابطه با کیمسوفی و ovh
شما آقای کوهی یا آقای جلودار هستین؟!
خودشون تایپ کردن بلدن
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
لطفا تاپیک رو به حاشیه نکشید
جناب آقای جلودار سایتی ندارن که بخوایم تیکت کنیم . تو یاهو هم زیاد جواب نمیدن . الان مدت 20 مین هست که ازشون یه سوال پرسیدم هنوز جواب ندادند . حدود 1.5 سال هست که آقای جلودار رو میشناسم . و فکر نمیکنم بشه همکاری خوبی داشت . آقای کوهی دلیل این انتقال چیه ؟
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
درسته بنده ازشون سرور ندارم
دلیل نمیشه که بعدا قصد خرید نداشته باشم!
و اینکه همش میگید
با اقای جلو دار صحبت کنید
بچه بازی محسوب میشه!
به هر حال منظورم رو رسوندم
موفق باشید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
با سلام
جناب کوهی اصلا کار جالبی نکردید
امیدوارم زود بییاد و همه رو روشن کنید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
این واگزاری برای چه مدته؟ برای پرداخت سرویس باید به کی مراجعه کنیم؟
*قیمت رو چه کسی تایین میکند؟*
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vp_server
شما آقای کوهی یا آقای جلودار هستین؟!
خودشون تایپ کردن بلدن
دوست عزیز من آنلاین سرور هستم
من باهاشون طی صحبت هایی که داشتم حرفشون رو فهمیدم و گفتم
وقتی کسی میپرسه اطلاعات فنی شون خوبه اگه خودشون جواب بدن چیز معقولی نیست باید کس هایی که باهاش کار میکنند جواب بدن نه خودشون
فکر میکنم من بیشترین تجربه کار رو داشته باشم باهاشون
البته فکر میکنم
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vp_server
شما آقای کوهی یا آقای جلودار هستین؟!
خودشون تایپ کردن بلدن
سلام دوست عزیز من اینجا دقیقا اعلام میکنم تمدید بر عهده اقای جلو دار هست و نرخ را ایشان تعیین میکنند و بنده هم اولیل قدم که گذاشتم اطلاع رسانی کردم
باز هم سوالی بود رد خدمتم 0917893562
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
rezahd
سلام دوست عزیز من اینجا دقیقا اعلام میکنم تمدید بر عهده اقای جلو دار هست و نرخ را ایشان تعیین میکنند و بنده هم اولیل قدم که گذاشتم اطلاع رسانی کردم
باز هم سوالی بود رد خدمتم 0917893562
از اول تایپیک مشخص بود که ایشون تمدید میکنن
نرخ تعیین میکنن
و ...
چیزی که معلوم نبود دلیل کارتون هست
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
rezahd
سلام دوست عزیز من اینجا دقیقا اعلام میکنم تمدید بر عهده اقای جلو دار هست و نرخ را ایشان تعیین میکنند و بنده هم اولیل قدم که گذاشتم اطلاع رسانی کردم
باز هم سوالی بود رد خدمتم 0917893562
پس جریان تخفیف های 20 درصدی از بین رفت ؟
از این ماه باید هزینه بدون تخفیف رو بدیم ؟
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
scary-x2
پس جریان تخفیف های 20 درصدی از بین رفت ؟
از این ماه باید هزینه بدون تخفیف رو بدیم ؟
جریان تخفیف 20 درصدی هنوز مشخص نشده
چون هنوز تو تایپیک انتقاد جواب درستی ندادن و هنوز این مسئله مبهم باقی مونده
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vp_server
در نهایت بگم
کار درستی نکردید!
البته فکر کنم خواستید فشاری که روتون بود رو منتقل کنید و فقط لفظی سرور ها رو منتقل کردید
و این تغییر هم برای کاربرها زیاد صورت خوش آیندی نداره
و 2 سوال پیش میاد!
- تجربه کاری ایشون چقدره؟!
- اطلاعات کافی در زمینه سرور های کیمسوفی و ovh رو دارند؟!
به هر حال باید این رو قبول کرد گرچه تجربه خوبی با فرانتورک نداشتیم ولی دانش فنی و تجربه بیشتری در این زمینه دارند
به هر حال امیدوارم به مشکلی بر نخورند
سلام وقت بخیر من خواهش میکنم بنا به دلایلی مجبور شدم انتقال بدهم که با ایشان کار کردم انجام دهده است و بعد ازاین بر عهده ایشان خواهد بود من از تمامی دوستا عذر خواهی میکنم
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
scary-x2
پس جریان تخفیف های 20 درصدی از بین رفت ؟
از این ماه باید هزینه بدون تخفیف رو بدیم ؟
سلام از اول هم اعلام شد تخفیف برای ماه اول هستش و بعد تخفیف نداریم و کسانکی که میخواهند تمدید نزد ما انجام بدهند و برای یک بار صورت خواد گرفت
با تشکر
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vp_server
جریان تخفیف 20 درصدی هنوز مشخص نشده
چون هنوز تو تایپیک انتقاد جواب درستی ندادن و هنوز این مسئله مبهم باقی مونده
خود آقای جلو دار در حال ارائه سرور با اختلاف قیمت کمی هستند. کمی روشن میشه بکنید؟
فرانسه Kimsufi | Takdns
لینک فروش سرور از سایت اقای جلو دار
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
بنا به دلایلی مجبور شدم انتقال بدهم
ممکنه این دلیل بگید چرا که بعدا این شخص جدید هم ممکنه به همین مشکل و دلیل بربخوره یوزرها که نمیتونند هر ساعت از این طرف به اون طرف هی بچرخن
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
alireza.076
خود آقای جلو دار در حال ارائه سرور با اختلاف قیمت کمی هستند. کمی روشن میشه بکنید؟
فرانسه Kimsufi | Takdns
لینک فروش سرور از سایت اقای جلو دار
سلام من کلیه مشخصات را ارسال کردم و از تمامی دوستان هم عذر میخواهم واقعا این کار صلاح دونستم انجام بدم
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
rezahd
سلام من کلیه مشخصات را ارسال کردم و از تمامی دوستان هم عذر میخواهم واقعا این کار صلاح دونستم انجام بدم
اما در این حالت آقای جلو دار سرویس با 20% تخفیف دائم در حال ارائه هستند اما شما 1 ماهه ارائه میداید!!
دیگه کاریه که شده. امید واریم موفق باشید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
alireza.076
اما در این حالت آقای جلو دار سرویس با 20% تخفیف دائم در حال ارائه هستند اما شما 1 ماهه ارائه میداید!!
دیگه کاریه که شده. امید واریم موفق باشید
ممنون از شما
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
جناب آقای کوهی
یه توضیحی راجع به تخفیف 20 % دیتاسنتر میدید؟
چون اعلام کرده بودید واسه ماه دوم هم تخفیف صورت میگیره
ولی اینجا میگید که خبری از تخفیف نیست
این تخفیف ها رو خود دیتاسنتر میده؟ به چه کسایی تخفیف میده؟
احتمالا اگه تخفیف وجود داشته باشه یه سقفی واسه خرید گذاشتن که اگه خرید شما از این میزان بیشتر شد این تخفیف تعلق میگیره
درسته؟
به هر حال من تصمیم داشتم این ماه ازتون سرور بگیرم ولی با وضعی که پیش اومده ...
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vp_server
جناب آقای کوهی
یه توضیحی راجع به تخفیف 20 % دیتاسنتر میدید؟
چون اعلام کرده بودید واسه ماه دوم هم تخفیف صورت میگیره
ولی اینجا میگید که خبری از تخفیف نیست
این تخفیف ها رو خود دیتاسنتر میده؟ به چه کسایی تخفیف میده؟
احتمالا اگه تخفیف وجود داشته باشه یه سقفی واسه خرید گذاشتن که اگه خرید شما از این میزان بیشتر شد این تخفیف تعلق میگیره
درسته؟
به هر حال من تصمیم داشتم این ماه ازتون سرور بگیرم ولی با وضعی که پیش اومده ...
من برای ماه دوم هیچ اعلام نکردم و همون اول هم گفتم 20 درصد تخفیف ماه اول
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
من نمیدونم دقیق کجا این حرفو ازتون شنیدم که تخفیف میدید تو انجمن بود یا ...
چند تا سوال دیگه هم پرسیده بودم
ممنون میشم کامل جواب بدید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vp_server
من نمیدونم دقیق کجا این حرفو ازتون شنیدم که تخفیف میدید تو انجمن بود یا ...
چند تا سوال دیگه هم پرسیده بودم
ممنون میشم کامل جواب بدید
من اعلام کردم عمومی چون جایی بحثی فردا باقی نماند
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
ممنون به خاطر پاسخ
موفق باشید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
با سلام خدمت تمامی یوزر ها و همکاران لازم به ذکر است نکته مهمی هست رو عرض بکنم ...
از اونجایی که همه دوستان سوال کردن در مورد مشکل باید بگم که از اول تمامی پرداخت های ما رو آقای جلودار میزدن که دیروز پنل ما از سمت دیتاسنتر بسته شده و طبق پیگیری های انجام شده مشکل پرداخت بوده و حالا هر لحظه امکان بسته شدن سرور میباشد لطفا تمامی دوستان سریعا از سرورهاشون بک آپ بگیریند تا ببینیم چه کاری میشه کرد
دوستان من در حل این مشکل با آقای پارسیان در ارتباط بودم دوستانی که مشکل دارند یا سوالی با آقای پارسیان تماس بگیریند ...تلفن : 09158093195 پارسیان---
شماره بنده هم : 09178903562 کوهی
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
ببخشید چه زمانی به این کار ها خاتمه داده میشود؟
شما میبایست قبل از عمل، کمی بیشتر فکر میکردید تا این مشکل پیش نیاید.
به حر حال باز هم کاری که شده و نمیشه برگشت به قبل. پس بیشتر لطفا کمی بیشتر به این مسئله دقت نمایید که این مشکلات پیش نیاید(نمیخوام زیاد ...) به خاطر خودتون میگم. یوزر ها ناراضی میشوند
امید واریم مشکلاتتان سریع تر رفع شود
موفق باشید
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
با سلام خدمت همه....خیلی کوتاه صحبت میکنم چون به شدت درگیر هستم...
در مورد مشکل باید بگم مشکل واقعا از سمت آقای کوهی نیست و از سمت پرداخت کننده هست که متاسفانه پرداخت کننده از سادگی ایشان سوء استفاده کرده هست...بگذریم...در مورد مشکل پنل آقای کوهی بسته شده طبق تماس های تلفنی و... مشکل از پرداخت بوده و تمامی پرداخت ها رو هم آقای جلودار براشون انجام داده...و همینطور خیلی از سرورهای به خاطر این مشکل قابل تمدید نیستند و پیغام cant renew میده ...من هر چی با دیتاسنتر صحبت کردم که بزاره ما پرداخت بکنیم برای آقای کوهی به صورت مجدد ولی قبول نکرد..و گفت باید اول تکلیف پرداخت ها معلوم بشه...به همین خاطر لطف کنن دوستان سریعا بک آپ بگیرند هر گونه کمکی هم لازم هست با بنده تماس بگیرین
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
faranetwork
با سلام خدمت همه....خیلی کوتاه صحبت میکنم چون به شدت درگیر هستم...
در مورد مشکل باید بگم مشکل واقعا از سمت آقای کوهی نیست و از سمت پرداخت کننده هست که متاسفانه پرداخت کننده از سادگی ایشان سوء استفاده کرده هست...بگذریم...در مورد مشکل پنل آقای کوهی بسته شده طبق تماس های تلفنی و... مشکل از پرداخت بوده و تمامی پرداخت ها رو هم آقای جلودار براشون انجام داده...و همینطور خیلی از سرورهای به خاطر این مشکل قابل تمدید نیستند و پیغام cant renew میده ...من هر چی با دیتاسنتر صحبت کردم که بزاره ما پرداخت بکنیم برای آقای کوهی به صورت مجدد ولی قبول نکرد..و گفت باید اول تکلیف پرداخت ها معلوم بشه...به همین خاطر لطف کنن دوستان سریعا بک آپ بگیرند هر گونه کمکی هم لازم هست با بنده تماس بگیرین
یمن هیچ وقت نمیخواستم این رو بگم اما حالا میگم
یک سرور من ماه قبل به دلیل پرداخت ایشون اینجوری شد و بسته شد
الآن من 3 تا سرور دارم چه طوری منتقل کنم؟
خدا وکیلی با چه فکری میگین منتقل کنم؟
99 درصد یوزر ها رو ماه قبل منتقل کردم
چرا باید یک همچین کاری بکنید؟
واقعا من نمیدونم چی بگم؟
همون موقع به آقای کوهی تماس گرفتم گفتن که من در جریان کار های پرداخت نیستم و آقای جلودار کار ها رو انجام میده
60 تا سرور دارم کسی میتونه جوابشون رو بده؟
-
پاسخ : واگزاری کلیه سرورهای خریداری شده توسط نتورک پلاس
جناب کوهی من چطوری بک آپ بگیرم؟؟؟؟؟من که وقت ندارم و فعلا امکان بک آپ گرفتن ندارم.اصلا معلوم نیست الان وضع ما چطور هست.من خیلی شنیده بودم از کار و رفتارتون.همه تایید کردند و.....تاریخ کاریتونم دیدم از 2009 بود دیگه اعتماد کردم.الان این طور شده.من الان باید چی کنم با مشتریام؟؟؟؟؟؟؟
حالا الانم میگید.....(خوبه جریان منو خودتون میدونید).
من که نمی تونم شب و روز تو فکر و ترس این باشم که نکنه.....(خدایی نکرده).
در هر صورت در صورت ایجاد مشکل مجبورم..........!!!ادامه شو نمیگم.
من و تمامی مشتریانی که از شما اومدیم گرفتیم این حق و انتظار رو به صورت قانونی داریم که شما از مشتریانتون حمایت کنید نه کنار برید.مثل هاستینگ هایی که تابستونن بعد الان ها دیگه میخوان مشتریانشونو به جایی دیگه منتقل کنند.
کارتون 20بود .یک مشکلی برای پرداخت ما پیش اومد که کمک کردین تا حل بشه اما الان........
دیگه نمیدونم چی بگم!!!!!:68: