سلام از این شرکت هاست گرفتم کلا سایت و همه چیشون دان شده
کسی شماره تماسی چیزی داره
ایدی یاهو ازشون دارم که آن نمیشن
www.wareztm.com
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام از این شرکت هاست گرفتم کلا سایت و همه چیشون دان شده
کسی شماره تماسی چیزی داره
ایدی یاهو ازشون دارم که آن نمیشن
www.wareztm.com
WarezTM | دامین | هاست میزبانی | هاست دانلود راپیدلیچ پرسرعت ویژه | نمایندگی | سرور مجازی | سرور اختصاصی
پشتیبانی 24/7 07117410002 - 09176156062
yahoo: ir.wareztm1
https://de.zarinpal.com/webservice/T...go/wareztm.com
نام دامنهwareztm.com
نام وبسايتوارز دیتا
توضيحات وبسايتارائه سرویس های ویژه هاست
تاریخ ابطال1392/1/31
نام طرف قراردادپزمان معصومی
شماره حساب زرين پالzp.44744
سطح کاربریتاييد نقره ای
تلفن پشتيبانی09176156062
https://de.zarinpal.com/webservice/T...go/wareztm.com
نام دامنهwareztm.com
نام وبسايتوارز دیتا
توضيحات وبسايتارائه سرویس های ویژه هاست
تاریخ ابطال1392/1/31
نام طرف قراردادپزمان معصومی
شماره حساب زرين پالzp.44744
سطح کاربریتاييد نقره ای
تلفن پشتيبانی09176156062
واقعا ایرانی های ادم های جالبی هستند تا وقتی سرور و سرویس ها شون در بهترین وضع هست
24 ساعت انلاین هستن
به محض اینکه سرور مشکل پیدا می کنه
دیگه به هیچ طریقی نمیشه با ها شون تماس بر قرار کرد
دوستان چی کار کنم 24 ساعته دان شدن !!!
با سلام دوست عزیز
شماره هارو دوست عزیزمون دادن در بالا ولی این براتون بشه درس عبرت که هرکی ارزونتر داد دلیل بر خوب بودن کارشون نیست شما اول تحقیق باید میکردید بعد خرید
موفق باشید
فکر کنم قبلا هم تاپیک زدید شما
http://www.webhostingtalk.ir/f41/51240/
فکر نمیکنید کمی هم خودتون مقصر باشید بعد از اون موضوع میتونستید سرویس دهندتون رو عوض کنید که نکردید
مگر اینکه مشکل مالی باشه وگرنه دیتاسنترهای حرفه ای و بزرگ مشکلاتشون توی یک سال انگشت شمار هست .کد:
Nord-pas-de-calais - Roubaix - Ovh Systems
مشکل از دیتاسنتر نیست چون بسیاری توی همین انجمن هستند که از OVH سرور میگیرند .
میتونه از رک و یا روتر حتی سخت افزار سرور باشه که در صورتی که 4هفته پیش همین مشکل بوده فکر نمیکنم دیتاسنتر به صورت سر سری کار رو انجام داده باشه که اینطوری دوباره به مشکل بخوره اعتبار خودش و کارمنداش زیر سوال بره
دوستان این شرکت ثبت شده بوده ؟
اصلا شرکت بوده؟
3 روزه هیچ خبری ازشون نیست
یکی بگه من چی کار کنم؟
:(
آقای
hack2hacker
ببینید شما در سیستم ما شمارتون رو صحیح وارد نکردید که ما باهاتون تماس بگیریم
ما به شما ایمیل زدیم که انتقال بدید.20 گیگ هاست داشتیید و 6 ترابایت در عرض 3 هفته ترافیک مصرف کردید
دان شدن سرور ما هم به دلیل این بود که با دیتاسنتر اختلافاتی پیدا کردیم و بعد از 4 روز حل شد
دوستان هم قبل از اینکه قضاوت کنن از ایشون بپرسن که آیا اصلا ایشون با ما تماس گرفتن؟
خودشون هم میدونن تخصیر کار خودشون بودن
موفق باشید
دوستان از نظر من هم ایشون باید در پرروفایلشون شماره تماسشون رو درست وارد میکردن نه اینه شمارشونو اشتباه وارد کنن بعد توقع داشته باشن آقای معصومی باهاشون تماس بگیره.
من خودم سرویس دارم ازشون.الان 1 ساله هنوز مشکل در پشتیبانی و قطعی نداشتم اما تایید میکنم که وارزدیتاپرداز 3 روز سایت اصلیش دان بود اما خداییش شبانه روز آنلاین بودن و پشتیبانی میدادن
به هر حال حتما ایشون هم درست رفتار نکرده بودن که عکس العمل اینجوری دیدن از این شرکت
یا حق