-
گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
با سلام
دوستام دیگه جدی جدی به نظر میرسه باید بریم پلیس فتا یک شکایت جدی از بانک ملت بکنیم!!!
بنده 4روز پیش 100هزار تومان از درگاه بانک ملت خرید کردم
نوشت خرید تکمیل شد در حال انتقال به سایت فروشنده
در سایت فروشنده خطای 423 بانک ملت ظاهر شد و فروش نزد سایت فروشنده تکمیل نشد
تماس گرفتم با فروشنده گفت تا 24 ساعت برمیگرده!
برنگشت و در تماس مجدد گفتن با بانک ملت تماس بگیرم behpardakht
بانک ملت هم جواب نمیده نه ایمیل نه تلفن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا تکلیف ما این وسط چیه؟
فکر می کنم بانک ملت کلاه بردارترین بانک ایران باشه
دوستان چطور می تونم با این شرایط پیگیری کنم و پول رو پس بگیرم؟
در ضمن هیچ اطلاعات پیگیری ترانکش و ... در دست نیست(با خرید از بانک ملت آشنا هستید خودتون)
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
منم 4 شنبه و 5 شنبه زنگ زدم کسی جواب نداد. 10 روزه درخواست درگاه پرداخت رو دادم و مدارک روهم فرستادم ولی خبری نیس
خوب میتونید از طریق صورت حساب اطلاعات پرداختی رو به دست بیارید.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
این مشکلات همیشه پیش میاد بهتره یکم مهندسی تر به مسعله نگاه کنیم
به 1000 دلیل امکان داره این اتفاق بیوفته
بهتره برین بانک پیگیری کنید با تلفن هیچی حل نمیشه
اینجا ایران است تو امریکا که نیستی همینم خدارو شکر کن که هست
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
با سلام دوست عزیز..
باید به بانک شعبه خودتون که اونجا حساب دارین ابتدا مراجعه کنین. سپس موضوع رو به اونا انتقال دهید.
بانک خودتون از شما یه پرینت میخواد مربوط به حساب مقصد و تائید شده از طرف بانک مقصد (مهر خورده) که ثابت میکنه پول به حساب مقصد نرسیده.
سپس یک فرم پر میکنین و امضاء و تقریبا یک ماه طول میکشه که پول به حسابتون برگرده.
موفق باشین.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
داخل سایت به پرداخت یک قسمت هست برای تراکنش های ناموفق انجا رو پر کنید.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
pepour
با سلام دوست عزیز..
باید به بانک شعبه خودتون که اونجا حساب دارین ابتدا مراجعه کنین. سپس موضوع رو به اونا انتقال دهید.
بانک خودتون از شما یه پرینت میخواد مربوط به حساب مقصد و تائید شده از طرف بانک مقصد (مهر خورده) که ثابت میکنه پول به حساب مقصد نرسیده.
سپس یک فرم پر میکنین و امضاء و تقریبا یک ماه طول میکشه که پول به حسابتون برگرده.
موفق باشین.
نه اقا چرا راه دور رو میگید
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iranian-portal
با سلام
دوستام دیگه جدی جدی به نظر میرسه باید بریم پلیس فتا یک شکایت جدی از بانک ملت بکنیم!!!
بنده 4روز پیش 100هزار تومان از درگاه بانک ملت خرید کردم
نوشت خرید تکمیل شد در حال انتقال به سایت فروشنده
در سایت فروشنده خطای 423 بانک ملت ظاهر شد و فروش نزد سایت فروشنده تکمیل نشد
تماس گرفتم با فروشنده گفت تا 24 ساعت برمیگرده!
برنگشت و در تماس مجدد گفتن با بانک ملت تماس بگیرم behpardakht
بانک ملت هم جواب نمیده نه ایمیل نه تلفن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا تکلیف ما این وسط چیه؟
فکر می کنم بانک ملت کلاه بردارترین بانک ایران باشه
دوستان چطور می تونم با این شرایط پیگیری کنم و پول رو پس بگیرم؟
در ضمن هیچ اطلاعات پیگیری ترانکش و ... در دست نیست(با خرید از بانک ملت آشنا هستید خودتون)
شما لطف می کنید فردا با به پرداخت تماس می گیرید
و مشکلتون رو بهشون میگید
اونا از شما مشخصات کارت عابر بانک رو می خوان
بعد بهتون مشخصات پرداختی رو میدن و شما از طریق اون مشخصات به وسیله ستل کردن فروشنده
مبلغ رو به حساب فروشنده واریز می کنید
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vps-baran.ir
نه اقا چرا راه دور رو میگید
این مشکل واسه منم پیش اومده تجربه کردم... البته بانک ملت نبود.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
وقتی به حسابتون برنشت مشکل از فروشنده هست اونا باید ستل کنند و پیگیری نمیکنند
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
اگر به حسابتون برنگشته باید به فروشنده بگید که ستل کنه!
مشخصات رو نیز میتونید از به پرداخت بگیرید!
کلا به پرداخت شبیه شرکت نیست انگاری 3نفر دور هم جمع شدن تو یه جایی هر موقع حال بکنن کار میکنند هر موقع هم حسش نباشه به مشتری میگن آناناس و بی خیال کار! میرن پی کارشون!
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
همانطور هم که در سایت بانک گفته شده 48 ساعت بعد برگشت داده میشه نه 24 ساعت.
درصورتی که 48 ساعت بعد از خرید مبلغ برگشت داده نشد از طریق لینکی که arazit قرار دادن اقدام کنید مسئله حل میشه ایشاا..
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
itjavani
اگر به حسابتون برنگشته باید به فروشنده بگید که ستل کنه!
مشخصات رو نیز میتونید از به پرداخت بگیرید!
کلا به پرداخت شبیه شرکت نیست انگاری 3نفر دور هم جمع شدن تو یه جایی هر موقع حال بکنن کار میکنند هر موقع هم حسش نباشه به مشتری میگن آناناس و بی خیال کار! میرن پی کارشون!
ایشون گفتند :
کد:
در سایت فروشنده خطای 423 بانک ملت ظاهر شد و فروش نزد سایت فروشنده تکمیل نشد
یعنی مشخصات خرید و اطلاعات پرداخت از طرف بانک ثبت نشده پس ستل نمیتونن انجام بدن چون شماره رسیدی ثبت نشده ظاهرأ
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vps-baran.ir
نه اقا چرا راه دور رو میگید
شما لطف می کنید فردا با به پرداخت تماس می گیرید
و مشکلتون رو بهشون میگید
اونا از شما مشخصات کارت عابر بانک رو می خوان
بعد بهتون مشخصات پرداختی رو میدن و شما از طریق اون مشخصات به وسیله ستل کردن فروشنده
مبلغ رو به حساب فروشنده واریز می کنید
عزیز پیشنهاد این دوستمون درست میباشد زنگ بزن به پرداخت 02127312731 و بهشون شماره کارت با مبلغ و تاریخ رو بگی بهتون شماره پیگیری و شماره سفارش میدن و نیازی نیست به بانک برین چون بانک مشکل حل نمیکنه هیچ بیشتر میکنه ! بعد به فروشنده بگین که ستل کنه
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
چقدر حرص و جوش میزنید ....
درست میشه بابا ... از حسابت اگر کم شده باشه یه عکس بده خریدار تمومه دیگه ....
اگرم قبول نمیکنه وامکان بازگشت میده که صیر کن به پرداخت مودبانه با اقای نوری نوروزی یه همچین چیزی بود صحبت کن کارتو راه میندازه ادم درستیه
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
در مورد شرکت به پرداخت و بانک ملت تاپيک های زيادی باز شده.
کلا ديوانگی هستش آدم بخواد با اين شرکت کار کنه. کل اينترنت پر شده از کارای اينا.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
ملت سر من هم این بازی رو در اورد
35 تومن پولم رو همین جوری خورد.
الان می ترسم با ملت خرید کنم!
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
والا امروز یک پدیده جدید دیدم
یه مشتری در روز 18 خرداد یه فاکتور رو پرداخت کرد فاکتور رو سیستم زد تو پنل من پرداخت شده ولی فاکتور ایشون پرداخت نشده موند و پولی به حساب من نیومد
ایشون هم در تاریخ 19 خرداد بدون هماهنگی با ما دوباره فاکتور رو پرداخت کرد این بار فاکتور اکی شد تو پنل مدیریت هم همین طورو پول به حساب ما اومد
الان این دوستمون اومد و زنگ زد و گفت هنوز 13000 به حسابم برنگشته
الان که بررسی کردم دیدم تو مدیریت برای هر دو تراکنش یه کد ریفر آیدی و اردر آیدی داده
یعنی دوتا واریزی 13 تومنی بود هر دو با یه ریفر آیدی و اردر آیدی ولی یکیش به حساب من اومد ولی به حساب مشتری برگشت نخورد
پیدا کنید 13000 تومن دیگر را
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
samansystems
در مورد شرکت به پرداخت و بانک ملت تاپيک های زيادی باز شده.
کلا ديوانگی هستش آدم بخواد با اين شرکت کار کنه. کل اينترنت پر شده از کارای اينا.
دوست من شما حاضری 1 میلیون تومن وصیقه بذاری بری پارسیان بخری؟
پس چرا حرص بی خودی می خوری فعلا که باید با مفتکی که بدون کارمزد هم هست بسازی دیگه
انگار بانک به شما یه چیزی هم بدهکاره؟
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
چرا ایقدر گش میدین یک راه حل ساده داره برای ستل پولتون
منم یکبار اینجور شدم در عرض 10 دقیقه پول برگشت 42000 تومان هم بود
اول زنگ بزنید به پرداخت در ساعت اداری
بعد یه شماره میده برای تراکنش های ناموفق
زنگ میزنید بعد شماره کارتتون میدید
دوتا شماره میده یکیش 4 رقمی هست
اون شماره ها رو میدین به فروشنده براتون ستل میکنه و میره به حساب فروشنده
همین.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iranistar
چرا ایقدر گش میدین یک راه حل ساده داره برای ستل پولتون
منم یکبار اینجور شدم در عرض 10 دقیقه پول برگشت 42000 تومان هم بود
اول زنگ بزنید به پرداخت در ساعت اداری
بعد یه شماره میده برای تراکنش های ناموفق
زنگ میزنید بعد شماره کارتتون میدید
دوتا شماره میده یکیش 4 رقمی هست
اون شماره ها رو میدین به فروشنده براتون ستل میکنه و میره به حساب فروشنده
همین.
خوب منم همون اول این رو گفتم
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
آقای نوری چند وقت هست که تماس میگیرید جواب نمیده، فکر میکنم سرش شلوغ شده.
با این شماره تماس بگیرید:
02127312040
مدیریت به پرداخت هست.
بگین با آقای نوری کار دارم وصل میکنه، جواب میده.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
AvalinHost
آقای نوری چند وقت هست که تماس میگیرید جواب نمیده، فکر میکنم سرش شلوغ شده.
آقای نوری و مدير ايشون آقای پنجه شاهی از با ادب ترين افراد اين شرکت هستند. زنگ بزنيد فحش های خوبی بلدن. :))
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
samansystems
آقای نوری و مدير ايشون آقای پنجه شاهی از با ادب ترين افراد اين شرکت هستند. زنگ بزنيد فحش های خوبی بلدن. :))
خوشبختانه کار ما تا الان به اونجا نکشیده. :d
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
البته باید بگم بخش وب این شکلیه ! پوز ملت گرفتم چندماهی میشه خیلی راضیم! چشم نکنیم یک مورد مشکل هم نخوردیم! مثل جت کار میکنه
تسویه هم آنی
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
این مشکلات همیشه پیش میاد بهتره یکم مهندسی تر به مسعله نگاه کنیم
به 1000 دلیل امکان داره این اتفاق بیوفته
بهتره برین بانک پیگیری کنید با تلفن هیچی حل نمیشه
اینجا ایران است تو امریکا که نیستی همینم خدارو شکر کن که هست
مسعله؟!!!!
یکم در مورد نوشتار صحیح این کلمه تحقیق کنید
در مورد نظرتون هم فکر می کنم مشکل مملکت ما امثال شما هستند که فکر می کنند ما لیاقتمون همینه و بابت همین هم باید گفت خدا رو شکر
نظر شما محترم اما بنده با سطح تحصیلات و نگرشم به زندگی لیاقت خودم و هموطنان اصیل ایرانی خودم رو بیشتر از خدماتی می دونم که به یک آمریکایی ارئه میشه و هیچ وقت بابت این خدمات افتضاح قانع نخواهم شد!!!!
شما هم بهتره یکم طرز فکرتون رو عوض کنید شاید مملکت اندکی پیشرفت کرد به لطف امثال شما دوستان!!!!!!!!!1
نقل قول:
اگر به حسابتون برنگشته باید به فروشنده بگید که ستل کنه!
مشخصات رو نیز میتونید از به پرداخت بگیرید!
کلا به پرداخت شبیه شرکت نیست انگاری 3نفر دور هم جمع شدن تو یه جایی هر موقع حال بکنن کار میکنند هر موقع هم حسش نباشه به مشتری میگن آناناس و بی خیال کار! میرن پی کارشون!
دقیقا این حرف شما ثابت شده هست
من سر گرفتن درگاه از به پرداخت برام جالب بود یک خانومی 2روز پیگیری کرد بعد به قول شما دیگه حوصله نداشت بیخیال شد و تلفن های ما رو هم جواب نداد بعد هم دیدم درگاه رو کلا حذف کردند :))
نقل قول:
همانطور هم که در سایت بانک گفته شده 48 ساعت بعد برگشت داده میشه نه 24 ساعت.
استارت تاپیک رو مطالعه فرمودید قبل از ارسال پست؟
بنده 4روز پیش 100هزار تومان از درگاه بانک ملت خرید کردم
فکر می کنم 4روز از 24ساعت و 48 ساعت فراتر باشه
نقل قول:
دوست من شما حاضری 1 میلیون تومن وصیقه بذاری بری پارسیان بخری؟
پس چرا حرص بی خودی می خوری فعلا که باید با مفتکی که بدون کارمزد هم هست بسازی دیگه
انگار بانک به شما یه چیزی هم بدهکاره؟
دوست عزیز بانک ها باید التماس امثال شما رو بکنند که رایگان و بدون کارمزد میزبان درگاه شما باشند
شما از نگاه خودت به جریان نگاه می کنی که بانک داره لطف می کنه مجانی درگاه میده
اما از نگاه مالی و حسابداری حتی اگر شما روزی 1000 تومن تراکنش داشته باشی و بانک ملت 1000 مشتری مثل شما روزانه 1000000 گردش وجه نقد میشه و طبق قانون تشویق بانک ها زمانی که گردش مالی بانکی از سقف تعیین شده عبور کنه چند صد میلیون پاداش دریافت می کنه پس باید خواهش کنند از ما تا ازشون درگاه مجای بگیریم بعد شما طرفداری بانک رو می کنید؟!!!! بابا مردم این روزها خیلی طرز فکر عجیبی دارند!!!
نقل قول:
آقای نوری و مدير ايشون آقای پنجه شاهی از با ادب ترين افراد اين شرکت هستند. زنگ بزنيد فحش های خوبی بلدن
دست کم به فحش های ایشون چشممون روشن می شد
صبح از بانک ملی حضوری پیگیر شدم که معاون شعبه شخصا به ماجرا علاقه مند شد و تماس گرفت با به پرداخت و تنها چیزی که شنیدیم بوق خالی بدون پاسخ عزیزان مسئول بود!!!
بعید نیست دیگه تو مملکتی که بودجه گم میشه اختلاس 3هزار میلیاردی میشه رمز کارت های عابر بانک لو میره
چرا 100 تومن من و امثال من خورده نشه؟!!!
کم لطفی می کنید ها بچه ها بزارید بخورن خوش باشن:)) :))
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
هنوز شما پولت رو نتوانستی تکلیفش رو معلوم کنی ؟
این مورد شما یه مسئله عادی شده :دی
من همین امروز یکی از مشتری هام همین مشکل رو داشت ستل کردیم تمام شد رفت :) خیلی هم کار ساده ای هست :
1- زنگ میزنی به پرداخت مشخصات میدی دوتا عدد بهت میدن شماره سفارش و شماره تراکنش
2- زنگ میزنی به فروشنده با این دوتا عدد ستل میکنه همان لحظه پول میاد تو حساب فروشنده
کلا کار 30 دقیقه هم نیست ! 25 دقیقه پشت خط تلفن به پرداخت می مونی 5 دقیقه هم حرف میزنی این دوتا عدد رو میگیری :)
نه اعصابت رو خورد کن نه بیخودی شعبه بانک و جاهای دیگه برو ...
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
دوست من شما حاضری 1 میلیون تومن وصیقه بذاری بری پارسیان بخری؟
پس چرا حرص بی خودی می خوری فعلا که باید با مفتکی که بدون کارمزد هم هست بسازی دیگه
انگار بانک به شما یه چیزی هم بدهکاره؟
دقيقا سياست به پرداخت همينه.
درگاه ميده بدون درد سر حتی به سايت های فروشنده (و ی پ ی ا ن و س ا ک س) اگر دقت کنيد همه اين سايت ها پرداخت آنلاين ملت دارند.
بعد ازونور 2 3 درصد از تراکنش ها رو گم و گور ميکنه و هاپولی ميشن و اينطوری ميشه که به پرداخت اون دفتر دستک عظيم رو ميسازه برای خودش.
واقعيتش اينه تو اينترنت جستجو کنيد هر کسی به يک نحوی از خدمات به پرداخت ضربه خورده.
در مورد پوز هم همين مشکل هستش. اکثر فروشگاه های بزرگ رو اگر ببينيد پوز ملت دارند ولی اصلا ازش استفاده نميکنن. احتمالا فهميدن چه خبره.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
وضع این سیستم داغون هست
دیروز از یک سایت 500000 تومان خرید کردم پرداخت شد ولی به حساب طرف واریز نشد یعنی رفت به حساب بانک ملت
بعد تماس گرفتم میگه ستل نشده برگشت میخوره
مردم مگه مسخره شما هستند
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
آقایون مگه مجبورتون کردن از ملت درگاه بگیرین
تعطیل کنید برین از پارسیان یا پاسارگاد بگیرین !
اصلا برام خنده داره این دیگه چه نوع پرداخت آنلاینی هست که طرف برا هر تراکنشی که میشه باید بره حسابش رو چک کنه ببینه اومده تو حسابش یا نه !
پارسیان و پاسارگاد درگاه دارم ( از ملت هم درگاه دارم ) روی پارسیان و پاسارگاد بعد 9 ماه کوچک ترین اشتباهی پیش نیومده و دقیق دقیق تصویه می کنن .
ملت هم اوردم رو سرور های ایران بدون مشکل کار می کنه !
فعلا بانک می خوایین بانک های خصوصی !
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ali2k
هنوز شما پولت رو نتوانستی تکلیفش رو معلوم کنی ؟
این مورد شما یه مسئله عادی شده :دی
من همین امروز یکی از مشتری هام همین مشکل رو داشت ستل کردیم تمام شد رفت :) خیلی هم کار ساده ای هست :
1- زنگ میزنی به پرداخت مشخصات میدی دوتا عدد بهت میدن شماره سفارش و شماره تراکنش
2- زنگ میزنی به فروشنده با این دوتا عدد ستل میکنه همان لحظه پول میاد تو حساب فروشنده
کلا کار 30 دقیقه هم نیست ! 25 دقیقه پشت خط تلفن به پرداخت می مونی 5 دقیقه هم حرف میزنی این دوتا عدد رو میگیری :)
نه اعصابت رو خورد کن نه بیخودی شعبه بانک و جاهای دیگه برو ...
آخه این چه طور پرداخت آنلانی هست که روز یه بار برا تراکنش هاتون باید 30 دقیقه و قت و انرژی و هزینه کنید تا پول بیاد تو حسابتون ؟
اصلا برخی دوستان دقیقا نمی دونن وظیفه پرداخت انلاین و کلا انلاین بودن یعنی چی ...
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
روز 4شنبه هفته پیش درخواست درگاه دادم ، از طریق ایمیل فرم ارسال کردن برام ، فرم رو تکمیل کردم و ارسال کردم ، هنوز منتظرم دلشون به رحم بیاد یک جوابی به من بدن :76:
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
دوستان چرا اینجوری با این بانک ملت رفتارمیکنید ؟!
من هم خرید داشتم پرداخت نشد 72 ساعت بعد برگشت !
درگاه هم من با آقای نوری تماس گرقتم مدارک رو دادم 4 روز بعد زنگ زدن و فعال شد همین !
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
دقيقا سياست به پرداخت همينه.
درگاه ميده بدون درد سر حتی به سايت های فروشنده (و ی پ ی ا ن و س ا ک س) اگر دقت کنيد همه اين سايت ها پرداخت آنلاين ملت دارند.
بعد ازونور 2 3 درصد از تراکنش ها رو گم و گور ميکنه و هاپولی ميشن و اينطوری ميشه که به پرداخت اون دفتر دستک عظيم رو ميسازه برای خودش.
واقعيتش اينه تو اينترنت جستجو کنيد هر کسی به يک نحوی از خدمات به پرداخت ضربه خورده.
در مورد پوز هم همين مشکل هستش. اکثر فروشگاه های بزرگ رو اگر ببينيد پوز ملت دارند ولی اصلا ازش استفاده نميکنن. احتمالا فهميدن چه خبره.
اگر مشکل برنامه نویسی و موارد دیگه وجود نداشته باشه مشکلی نداره
درست تراکنش ها گاهی خطا میده ولی اگر اطلاعات تراکنش سیو بشه راحت میشه ستل کرد
من تعجبم شما میگید هاپولی بانک ملت بدون شک جز بهترین هاست
و به پرداخت واسطه خدمات الکترونیکی پوز و درگاه اینترنتی هست
با این حال بنده ما قبلا تراکنشی ستل نمیشد اطلاعات ستل را بهمون میدادن
و بعد هم که اسکریپت سایت را درست کردیم تا اطلاعات تراکنش را سیو کنه دیگه مشکلی نداریم
بهتره فقط از دید خودتون به قضیه نگاه نکنید !!!!!!!
نقل قول:
درگاه ميده بدون درد سر حتی به سايت های فروشنده (و ی پ ی ا ن و س ا ک س) اگر دقت کنيد
کسانی که وی .. اn میفروشن با یک سایت دیگه با یک فعالیت دیگه درگاه میگیرن و بعد که درگاه را گرفتن از سایت اصلی سفارش ها را منتقل میکنند
بیشتر هم سایتهای فروش شارژ میزنن
این مورد را نمیشه گفت مقصر به پرداخت هست
میتوانید گزارش کنید و نتیجه را ببنیید
همچنین بنده چندین مورد دیدم که با توجه به اینکه طرف سایت فروش شارژ زده و قصدش فروش v[ ن بوده فهمیدن و درگاه ندادن
و مورد آخر
همین مواردی که عرض کردم خیلی ها با زرین پال دارن انجام میدن یعنی ایجاد یک درگاه با اسمی دیگر و انتقال سافارشات به آن سایت
پس شما هم نمیتوانید همه را مانیتور و کنترل کنید ولی تا حدی که از دستتان بر آید انجام میدهید و اگر گزارشی دریافت کنید نسبت به آن اقدام میکنید
در ضمن من روز 5 شنبه یک تراکنش 10.000 تومانی از حسابم در یک درگاه کسر شد
و 5 دقیقه بعد به حسابم آمد
و مجدد بعد از ظهر 14000 کسر شد و شنبه به حسابم آمد
دلیل کسر موجودی هم پیگیر شدم - قطعی کم و بیش بانک سپه - یعنی کارت بنده بود
و دلیل دیگه شلوغی سیستم های بانکی برای واریز یارانه ها
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
pouria
روز 4شنبه هفته پیش درخواست درگاه دادم ، از طریق ایمیل فرم ارسال کردن برام ، فرم رو تکمیل کردم و ارسال کردم ، هنوز منتظرم دلشون به رحم بیاد یک جوابی به من بدن :76:
من 15 روز پیش ارسال کردم. فکر کنم یه 3-4 باری ارسال کرده باشم.
چند روزه زنگ میزنم کسی جواب نمیده. زنگ زدم مدیریت وصل کرد به مسول مربوطه. گفت ایمیل نرسیده باید فکس کنید.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iranian-portal
با سلام
دوستام دیگه جدی جدی به نظر میرسه باید بریم پلیس فتا یک شکایت جدی از بانک ملت بکنیم!!!
بنده 4روز پیش 100هزار تومان از درگاه بانک ملت خرید کردم
نوشت خرید تکمیل شد در حال انتقال به سایت فروشنده
در سایت فروشنده خطای 423 بانک ملت ظاهر شد و فروش نزد سایت فروشنده تکمیل نشد
تماس گرفتم با فروشنده گفت تا 24 ساعت برمیگرده!
برنگشت و در تماس مجدد گفتن با بانک ملت تماس بگیرم behpardakht
بانک ملت هم جواب نمیده نه ایمیل نه تلفن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا تکلیف ما این وسط چیه؟
فکر می کنم بانک ملت کلاه بردارترین بانک ایران باشه
دوستان چطور می تونم با این شرایط پیگیری کنم و پول رو پس بگیرم؟
در ضمن هیچ اطلاعات پیگیری ترانکش و ... در دست نیست(با خرید از بانک ملت آشنا هستید خودتون)
باسلام
یک پیشنهاد شما 1 روز دیگر صبر بفرمایید و اگر بازگشت نخورد، به سایت فروشنده بگید که زنگ بزنه به به پرداخت و به اختمال زیاد ستل نیاز هست انجام بشه تا پول به حساب فروشنده واریز شود.
خودشان راهنمایی می کنند
چون برای بنده هم پیشامده است
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
با سلام خدمت شما...
بیش از 15 ماه هست که از بانک ملت درگاه داریم و درگاه هم 48 ساعته راه اندازی شد. ماژول یانک هم از فراسو تهیه شد و به دلیل رابطه نزدیک و بدون مشکل فراسو با به پرداخت همه چیز خیلی سریع و خوب پیش رفت و تا الان هم چند مورد اختلال داشتیم که به لطف Settle خود ماژول فراسو مشکل حل شد.
مسئه اینه که بانک ملت خرید رو یک مرحله ای کرده بر خلاف تمام بانک های دیگه که 2 مرحله ای هست و مورد دوم هم اینه که به دلیل تصفیه لحظه ای احتمال اختلال زیاد هست.
همچنین عامل اصلی استفاده ار ماژول هایی هست که کد نویسی درستی ندارند.
بانک ملت نسبت با بانک ها دیگه راحت تر درگاه میده، به همین دلیل تمامی افرادی که می خوان شروع به کار کنن با این بانک شروع میکنن... پیرو همین قضیه پذیرنده میره یم کاژول کم هزینه تر رو خرید میکنه به خاطر نهایت 40 هزار تومن....
در صورتی که فراسو اگر 50 تومن میگیره به روز رسانی لایف تایم داره و شرکت معتبری هست ....همه این موارد فدای 40 هزار تومن پول میشه !!!
شما نباید از یان خرده بگیرید....50% کار هم دست سرویس دهنده و ماژول استفاده شده هست.
موفق باشید
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
در مورد نظرتون هم فکر می کنم مشکل مملکت ما امثال شما هستند که فکر می کنند ما لیاقتمون همینه و بابت همین هم باید گفت خدا رو شکر
نظر شما محترم اما بنده با سطح تحصیلات و نگرشم به زندگی لیاقت خودم و هموطنان اصیل ایرانی خودم رو بیشتر از خدماتی می دونم که به یک آمریکایی ارئه میشه و هیچ وقت بابت این خدمات افتضاح قانع نخواهم شد!!!!
شما هم بهتره یکم طرز فکرتون رو عوض کنید شاید مملکت اندکی پیشرفت کرد به لطف امثال شما دوستان!!!!!!!!!
اصلا اگه کاری با درگاه نداشته باشیم
با اینکه این هیچ ربطی به من نداره ولی میخوام نظرم را بگم
ببین امریکاییه اگه هم نخواد مجبوره مالیات بدهد و میدهد و در قبالش وایمیسته و خدمات میگیره
تو ایران یه نفر را پیدا کن با پا خودش بخواد بره راحت مالیات بده
اونایی هم که میدن اصلا عین خیالشون نیست که باید در قبالش خدمات دریافت کنن
حالا فقط مقصر ماییم ؟
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vatanmusic
من تعجبم شما میگید هاپولی بانک ملت بدون شک جز بهترین هاست
دقيقا من تاکيد ميکنم که هاپولی ميکنن.
در غير اينصورت تا الان مشکلشون رو حل ميکردند و اينهمه طول نميدادن.
يا به جای فحاشی از کاربراشون عذر خواهی ميکردند.
نمايندشون در سايت شاپکيپر هم نتونست پاسخ بده و در رفت. کلا اين شرکت يکجای کارش ميلنگه. 1 ساله ما داريم ميگيم. بازم ميگيم و خيلی جالبه که هر روز شاکیا بيشتر ميشن.
در مورد فروش موارد ممنوعه از اين درگاه هم اگر هدفشون جلوگيری بود نظارت بيشتری ميکردند.
کاری نداره براشون بخوان اين سايت ها رو پيدا کنن. احتمالا هدفشون اين هستش بزارن کار کنن حالا اگر کسی گزارش داد برای ضايع نشدن درگاه رو توقيف کنند.
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
در غير اينصورت تا الان مشکلشون رو حل ميکردند و اينهمه طول نميدادن.
يا به جای فحاشی از کاربراشون عذر خواهی ميکردند.
با سلام
من هرچی سرچ کردم دیدم شما هرجا حرفی از بانک ملت زده شده هستید و این حرف ها رو زدید اشتباه نکنم گفته بودید وکیل شرکت در حال پیگیری هست و کلی هم مدرک دارید که باز هم گفتید موجود هست من فقط این سوال رو دارم قصد جسارت هم ندارم میگید 1سال هست درگیرید یعنی با وکیل و اون همه مدارک باز هم نتونستید کاری بکنید؟؟
-
پاسخ : گویا دیگه باید از بانک ملت شکایت کنیم
نقل قول:
دقيقا من تاکيد ميکنم که هاپولی ميکنن.
در غير اينصورت تا الان مشکلشون رو حل ميکردند و اينهمه طول نميدادن.
يا به جای فحاشی از کاربراشون عذر خواهی ميکردند.
نمايندشون در سايت شاپکيپر هم نتونست پاسخ بده و در رفت. کلا اين شرکت يکجای کارش ميلنگه. 1 ساله ما داريم ميگيم. بازم ميگيم و خيلی جالبه که هر روز شاکیا بيشتر ميشن.
در مورد فروش موارد ممنوعه از اين درگاه هم اگر هدفشون جلوگيری بود نظارت بيشتری ميکردند.
کاری نداره براشون بخوان اين سايت ها رو پيدا کنن. احتمالا هدفشون اين هستش بزارن کار کنن حالا اگر کسی گزارش داد برای ضايع نشدن درگاه رو توقيف کنند.
به نظر من اگر مشکل برنامه نویسی در سایت وجود نداشته باشه این مشکلات حل شدنی است
هر ارگانی با یک بستر محدود فعالیت میکنه
بانک ملت و به ئرداخت هم با این روال ( کسی مجبور به استفاده نیست )!!!!!!!
در مورد گزارش و نظارت بیشتر من توصیه میکنم شما هم همین کار را برای سیستم زرین پال اعمال بفرمایید چون مقدار موارد نام برده برای فروش***** در زرین پال را بنده بیشتر از بانک ملت میبینم
چند نمونه خواستید بدون درج اسم سایت و با عکس تقدیمتون میکنم
چون دوست ندارم کسی با ریپورت بنده مشکلی براش پیش بیاد