سلام دوستان من در قسمت mailing در whmcs مشکل دارم وقتی سفارشی انجام میشه یا ticket فرستاده میشه برام میل نمیشه که متوجه بشم مشکل از چی میتونه باشه؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان من در قسمت mailing در whmcs مشکل دارم وقتی سفارشی انجام میشه یا ticket فرستاده میشه برام میل نمیشه که متوجه بشم مشکل از چی میتونه باشه؟
- http://www.webhostingtalk.ir/images/...avbit-home.png
- انجمن
- بخش آموزشی
- سرور اختصاصی
- سوالات و مشکلات
- مشکل در whmcs
عزیز دل چرا یکم دقت نمی کنید آخه؟فکر کنم این انجمن واسه خودش بخش whmcs داشته باشه
ببخشید.. حالا دوباره تاپیک نمیزنم تا مدیر جا به جا کنه..
نمیدونید مشکل از چی هست؟
درود
تيك مربوط به اين مورد را از قسمت مديريت فعال كرديد ؟
ببینید من کلا با میلینگ whmcs مشکل دارم :دی
از آموزش ها هم متوجه نشدم.. شما اگه ممکن هست از اول بگید چیکار کنم که داخل Spam هم نره میل های ارسال شده و زمانی که تیکت و invoice میاد 1 نسخه هم برای خودم بیاد اگر هم ممکن هست عکس بزارید باز هم ممنونم
سلام
از تنظیمات پشتیبانی اگر تیک ارسال میل رو زدید cron jobs رو هم چک کنید
ببینید کرون ها درست ست شده
کرون pipe رو هم چک کنید
اگه جایی شو بلد نیستی من free انجام میدم
درود
اگر فارسی هستید به این ادرس برید ببینید تیک پایین صفحه زده شده است یا خیر ؟
تنظیمات>ادمین ها>روی ادمین کلیک زده و پایین صفحه را چک کنید!
انگلیسی اگر بود:
Setup>Adminstrators
در صورتی که این مورد نبود.بفرمائید عدم ارسال فقط برای ادمین است یا یوزر هم به همین شکل است؟
تنظیمات میل رو روی smtp قرار دادید یا ... ؟
با سلام cron jobs اکی هست تیم هم خورده.. cron pipe هم اد کردم قبلا..
---------- Post added at 09:37 PM ---------- Previous post was at 09:36 PM ----------
مشکل هزینه نیست اما در آخر که باید یاد بگیرم..
---------- Post added at 09:39 PM ---------- Previous post was at 09:37 PM ----------
ممنون شما لطف دارید دوست عزیز بزارید با دوستان چک کنیم که خودم یاد بگیرم اگر نشد زحمت میدم بهتون حتما لطف کردید
---------- Post added at 09:42 PM ---------- Previous post was at 09:39 PM ----------
این گزینه تیک داره..
Support Tickets Notifications Tick this box to receive email notifications when new tickets are opened or responded to
ببینید کلا 1 عدد ادمین اصلی تعریف کردم با میل gmail و 2 دپارتمان با میل از دامین.. الان زمانی که تیکت میاد یا invoice میل به ادمین نمیاد اگر ممکن هست یه عکس از قسمت های مورد نیاز بگذارید ممنون
---------- Post added at 09:45 PM ---------- Previous post was at 09:42 PM ----------
2 میل داخلی ( دامین ) که ساخته شده smtp با پورت 25 هست
توی قسمت setup/general setting/mail میری
قسمت mail type دو تا گزینه هست php mail / smtp
اگه روی php mail باشه نیازی به تنظیمات نداره اما معمولا میل هایی که میفرسته به پوشه spam میره.
اگه روی smtp بزاری تو هاستت یه میل میسازی و تنظیماتش port smtp adress user pass رو وارد کنی.
میتونی به جای اینکه میل از هاستت رو بدی gmail هم بدی
smtp.gmail.com
Port for TLS/STARTTLS: 587
Port for SSL: 465