سلام،
خواستم بدونم کسی از این شرکت سرور یا خدمات دیگری داره ؟
http://persianwhois.com
یا همون
اعضا - شرکت گذرگاه جهانی
-------------------------------------------------
از لحاظ پشتیبانی چگونه هستند ؟ چون هر دو ساعت پاسخ می دند !
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام،
خواستم بدونم کسی از این شرکت سرور یا خدمات دیگری داره ؟
http://persianwhois.com
یا همون
اعضا - شرکت گذرگاه جهانی
-------------------------------------------------
از لحاظ پشتیبانی چگونه هستند ؟ چون هر دو ساعت پاسخ می دند !
من یکبار با این شرکت کار کردم واصلا تجربه ی خوبی باهاشون ندارم
حالا اینچا مطرح میکنم تا دوستان اطلاع پیدا کنن
من حدود چندین ماه پیش از این شرکت برای سایتم ریسلر تهیه کرده بودم که بعد از گذشت 1ماه وقتی که یه روز سایت رو باز کردم دیدم که ارور 500 میداد بعد از اطلاع دادن بهشون سایت رو بالا آوردند که با مشکلاتی از قبیل ارور هایی در صفحه و بالا نیومدن برخی از قسمت های قالب مواجه بود که البته ساعت ها با تماس های تلفنی پی در پی جواب درستی از اونها دریافت نمیکردیم و جوری که بنده فهمیدم در اولین مکالمه ی با اونها مثل این که وب سرور رو از لایت اسپید به آپاچی تغییر داده بودند وجالب هستش که مسئولیت مشکلاتی که بوجود آورده بودند رو به هیچ وجه هم قبول نمیکردند
در هر صورت با این اوصاف تصمیم با خودتون هستش که با چه شرکتی کار کنید
راستش منم یکم ناخوشم، یعنی اول اینطوری راجع بهشون فکر نمیکردم، تا اینکه تیکت زدم و شروع کردم صحبت با همکارانشون، خوب نیست اینجا رسما بگم چی رد و بدل شده ولی خوب مشتاقم نظرات و تجربیات دیگران هم بشنوم ...
سلام
منم تجربه خوبی باهاشون نداشتم یه بازپرداخت وجه ازشون داشتیم حدود 3 هفته طول کشید..
سلام
به عنوان همکار توی نمایشگاه الکامپ دیدار داشتیم و با هم بودیم و از نظر اخلاق و رفتار تأیید مشیه و شرکت معتبر هست و تأیید میشه
در مورد سرویس دهی اطلاع ندارم و از کاربران بپرسید
سپاس
با سلام من از این شرکت یه سرور مجازی داشتم مشکلی نداشتم همه چیز خوب بود از نظر کیفیت و اپ تایم عالی بود و پشتیبانی شون هم خوب بود
سرور از هتزنر بود و لایسنس سی پنل هم خریده بودم پشتیبانی هم به خیلی از سوالات من پاسخ میداد و من راضی بودم از کارشون خیلی تیکیت میزدم و در مورد whm خیلی جاها به من کمک کردند
بعدش دامین سایت ما چیلتر شد و بازم اونا خودشون پیگیرش شدن اخر سر هم نه من و نه اونا نتونستن دامین را ازاد کنند
دوست عزیز شما خیلی برای خرید خیلی دی میزنی.اونشب هم داخل جی تالک با هم زیاد صحبت کردیم.
به نظر میاد شما تمایل به خرید نداری و فقط میخواهید فضا های سواستفاده رو فراهم کنید.این که اینجا بیایین نظر دیگران در مورد یه شرکت بپرسین و این شرکت رو زیر سوال ببرین هیچ سود دیگه نداره.چون اینجا بخش فروش هست نه نظرسنجی و انتقاد.
این که هم میگین برخورد خوبی ندارن حتما مثل من از اونا خواستین که عکسی یا کپی شناسنامه براتون ارسال کنن.در غیر این صورت چه خسومتی با شما باید داشته باشن!نقل قول:
خوب نیست اینجا رسما بگم چی رد و بدل شده ولی خوب مشتاقم نظرات و تجربیات دیگران هم بشنوم ...
---------- Post added at 11:33 AM ---------- Previous post was at 11:31 AM ----------
راننده های انجمن پست رو ببندین که جاش اینجا نیست
شرکت معتبری هستن . کیفیتشون هم خوبه . من سرور اختصاصی هم ازشون گرفتم خیلی خوب بوده همه چیز
ولی یه بار ریسلر گرفتم ازشون چشمت روز بد نبیه مجبور شدم فرار کنم از پشتیبانی بدشون
توضیحات را در فروم خودشون اون زمان دادم ==> پاسخ گویی به تیکت ها با تاخیر بسیار بسیار زیاد - انجمن های پرشین هویز
من سال 85 باهاشون کار کردم اون موقع خیلی کارشون عالی بود ولی الان دیگه اطلاع ندارم
با سلام
دوستان بله حق با شماست , طی این 2 - 3 ماه پیش شرکت گذرگاه جهانی از نظر بحران پشتیبانی واقعا وضعیتش خراب بود و این رو هم طی صحبت هایی که بنده با اونها داشتم منکرش نبودند و خودشون قبول داشتند .
اما الان با اضافه کردن 2 کارمند جدید واقعا وضعیت پشتیبانیشون بهبود پیدا کرده و اکثر تیکت ها زیر 6 ساعت پاسخ داده میشه , دوستان بنده نه بازاریاب این شرکتم و نه کارمند این شرکت ! مثل تک تک شما ها مشتری این شرکت بودم و هنوزم که هنوزه هستم , بهتر نیست گذشته ها رو ول کنیم و آینده رو بچسبیم ؟؟ بالاخره واسه هر شرکت ممکنه مشکلاتی پیش بیاد و در وضعیت بحرانی و اضطراری قرار بگیره !
با آرزوی موفقیت برای تمامی سایت ها و شرکت های هاستینگ ایران - گروه میزبانی ملت هاست
سلام
بر خلاف نظری که خیلی از دوستان داشتن من اولین بار اگر اشتباه نکنم حدود سه سال پیش یک سرور eq10 ازشون خرید که مسعود عزیز منو خوب راهنمایی کردن و ...
بعد از چندین ماه ما تصمیم گرفتیم دیگه با هتزنر کار نکردیم و سرور را به دلایل شخصی خودمون کنسل کردن
اما مجدد حدود 5 ماه هست که داریم درمورد سرورهای هتزنر با هم همکاری می کنیم و تا امروز کوچکترین مشکلی مشاهده نکردم
همانطور که در هر زمانی برای هرگروه یا شرکتی مشکلاتی ایجاد میشه (( حتی ما و خود شما )) شاید گذرگاه هم در بازه زمانی با کمبود نیرو مواجه شده بود که بعضی از کاربران به صورت منتقدانه برخورد می کنند
اما در حال حاضر و مدتی که مجدد ما داریم با دوستانمون در گذرگاه همکاری میکنیم خداروشکر هیچ مشکلی مشاهده نکردیم
امیدوارم که گذرگاه هم هر روز بهتر از روزهای قبل بشه و خداروشکر جزء شرکتهایی هست که بدون لغزش تا امروز تونسته با وجود مشکلات ارزی و ... سرورهای خود را از دیتاسنترهای هتزنر و گیگا تهیه کنه و تا حد امکان بهترین پشتیبانی را به کاربران خودش ارائه کنه
موفق باشید
با سلام
بنده سرورم از ساعت 10 صبح تا حالا قطعه یعنی 7 ساعت و لی هیچ کس جواب گو نیست در گذرگاه . این در دنیای پشتیبانی هاستینگ یعنی افتضاح!!!
بنده هم از این دوستان رسیلر گرفتم . حدود یک سالی هست
به جز یک بار که حسابی بیچارم کردن دیگه مشکلی نداشتم و در کل راضی بودم (هیچ وقت به خاطر یک اتفاق قضاوت کلی نکنید ... همونطور که برای خودمون گاهی مشکلاتی پیش میاد به دیگران هم حق بدیم که ممکنه دچار مشکلاتی بشونند ... شرکت خوب رو هم مدیریت خوب میسازه و هم مشتریان خوب)
من هم بیش از 2 سال مشتریشون بودم
کیفیت سرویس عالی داشتن ولی اواخر کیفیت پشتیبانیشون خیلی پایین اومه بود که من بعد از 28 ماه مجبورشدم سرویس های این شرکت رو ترک کنم
در کل شرکت معتبری هستند که تمامی درامدشون از هاستینگ نیست و کارهای جانبی هم دارند و این جزو محاسن و شاید هم معایب این شرکت هست
آقای یار محمدی فردی عالم و با اطلاعات هست که قبلا خیلی به مشتریان راهنمایی میداد ولی هم اکنون پشتیبانی رو به کارمندان سپرده که مثل ایشون با حوصلیه به تیکتها جواب نمی دن و از سرشون باز می کنند (رفع تکلیف)
هم اکنون وقتی یه تیکت فنی ارسال کنید 10 نفر این تیکت رو به هم پاس میدن و در اخر هم جواب کاملی نمی گیرید.
----
از مزایا هم ارتباط خوبی با شرکت های دیتا سنتر المانی دارن و سرویسهای دیتا سنتر های آلمان رو با کیفیت و ضمانت خوبی ارائه می کنن
همه جا گفتم بهترین تبلیغ رضایت مشتری هست
منم به عنوان مشتری پرشین هویز یا گذرگاه از بچه های فنی و پشتیبانی تشکر میکنم:67:
من از پست قبلی پشیمون هستم
سایتم rozhnd.ir به حساب خودشون ip اختصاصی داره dnc اختصاصی اون وقت خواهش میکنم بازش کنید 8-}
گفتن از دست ما خارج شده اخه این چه وضعی هست
حتما باید بیام تو کل انجمن های داخلی داد بیداد کنم چند بار زنگ بزنم
تا درست بشه
من نمیدونم باز کی باید خراب بشه منتظرم
الان درست شده
درسته ولی عنوان تایپک نوشته تجربه خوب منم تجربه گفتم