-
CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
با سلام خدمت دوستان عزیز
این CloudLinux که میگن منابع رو برای هر مشتری اختصاصی تقسیم میکنه؟آیا به نفع مشتری هست یا سرور و فروشنده؟
آیا با این کار میشه تا حدی از حملات دیداس یک مشتری جلوگیری کرد؟
آیا میشه جلوی فشار های بیش از حد روی سرور رو گرفت؟
یا این کار به نفع مشتریه؟
و منابع اختصاصی به مشتری میده؟
و مشتری میتونه از حداکثر توان سرور بهره بگیره؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
بیشتر به نفع سرویس دهنده هست که منابع را تقسیم میکنه برای کاربر تفاوتی نخواهد داشت
یکی از دلایلش همون جلوگیری از فشار های بیش از حد هست که هر سرویس محدود میشه که بازم برای مشتری تفاوتی نداره چون اگر cloudlinux هم نباشه منابع باید محدود باشه که به سرور فشار نیاد
منابع اختصاصی نمیده و فقط تایین میکنه که چقدر میتونی استفاده کنی
ار حداکثر توان هم میتونه استفاده کنه ولی در محدودیتی که به اون سرویس واگذار شده
تنها نفع این موضوع برای کاربر اینه که میتونه ببینه سرویسی که خرید کرده در چه بازه زمانی چقدر رم و چقدر cpu استفاده کرده و بیشتر مراقب فشار باشه
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
fبه نفع مشتری
چون اشتباه یک یوزر دیگه یا دی داس یا ... همه کاربرا رو در بر نمیگیره
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
php.source
fبه نفع مشتری
چون اشتباه یک یوزر دیگه یا دی داس یا ... همه کاربرا رو در بر نمیگیره
بله این موضوع هم هست فراموش کردم بگم که دوستمون ذکر کردن
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
بله درسته ممنونم از دو دوست عزیز
پس میشه گفت هم به نفع مشتری هست هم به نفع فروشنده؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
من قبلا یک هاست رو کلاد لینوکس داشتم . خیلی خوب بود . یعنی باید بگم عالی بود . 3 ماه آپتایمم 100 بود . البته ماه بعد با 18 ساعت قطعی رکورد گند زدن در آپتایم رو داشت که اونم فقط به خاطر مشکلات شبکه بود.
اگه تعداد سایت ها رو سرور کم باشه خودت هم میتونی دستی بررسی کنی . ولی وقتی زیاد میشه دیگه حوصله آدم سر میره . هی باید ببینی کی منابع سرور رو داره قورت میده.
در کل تخصیص سی پی یو و پهنای باند خوبه . ولی مشکل مهم اینه که چطوری تخصیص کنم ؟ منظورم اینه که مثلا رو یک سرور با یک عدد سی پی یو 2 هسته ای 3 گیگاهرتزی با 30 تا کاربر چطور تقسیم رو انجام بدیم ؟
6 گیگا رو تقسیم بر 30 کنیم و به هر کاربر 188 مگاهرتز سی پی یو بدیم یا اینکه به هر کاربر اجازه استفاده از 400 مگاهرتز سی پی یو بدیم ؟ سرعت پورت رو هم اینطوری تقسیم کنیم یا اونو هم مقداری بیشتر در نظر بگیریم ؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
مسلم هست که منابع اشتراکی در این ضمینه بیشتر جوابگو هست تا منابع اختصاصی و کم.
به همید دلیل میگن هاست اشتراکی
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
شنیدم میگن اگه سایت از اون مقدار مشخص بیشتر مصرف کنه سایتش دان میشه
بعد آیا قابل بازگشت هست؟ بعد از نصب
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
سایت داون نمیشه.
برای کاربر جدید باز نمیشه! مثلا اگه تعداد کانکشن های یک سایت از یه حدی بیشتر بشه برای بازدید کننده جدید سایت باز نمیشه.
البته در حالتی که سایت دیداس بشه اون سایت قطع میشه (تقریبا) وسرور کند میشه .
-----
تو سایتشون چیزی ندیدم
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
دوستان با تشکر از همه یه جمع بندی در این مورد میکنید؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
سلام ؛ وقتتون بخیر آقای کمانگر ؛
به نظر من به نفع مشتری هست :
- میزان منابعی که مصرف میکنه رو میبینه و میتونه اندازه گیری کنه ؛ ( نیاز خودشو میشناسه دیگه )
- دیگه مدیران هاستینگ به بهانه استفاده بیش از حد منابع سایت رو ساسپند نمی کنند.
- اینطوری هم که در مورد Ready Cloud میگن 60% مصرف پهنای باند کاهش و 30% لود سرور رو افزایش میده !
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
پس به ضرر سرویس دهندست
هاست دی ال هم انگار کلود داره درسته؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
پس به ضرر سرویس دهندست
چرا به ضرر سرویس دهنده باشه ..!؟
اگه کاربر مصرفش زیاد بود دیگه خودش متوجه میشه و میره یه فکر دیگه میکنه .. درگیری سره ساسپند کردن سایت وجود نداره !
از اون طرف هم اعصاب سرویس دهنده خورد نمیشه .
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
هاست دی ال هم انگار کلود داره درسته؟
@-) هاست دی ال داره کم کم میشه یه بت تو هاستینگ ایران ؛ انگار یادتون رفت چطور زحمت های 2-3 سال سایت های موزیک رو یه شبه به باد داد بدون دادن بکاپ.
جدیدا هم اقدام به ارائه سرویس های کلود کردم شاید این تبلیغات برای اون باشه :d
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
سلام .
یه سوال روی دایرکت ادمین هم جواب میده ؟ پولیه ؟ :105: ؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
بله پولیه
فقط عزیز نصبش بدون نیاز به تغییر سیستم عامل هست؟
ولی اگه پشیمون بشید باید سیستم عامل رو ریست کنید درسته؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
danitfk
@-) هاست دی ال داره کم کم میشه یه بت تو هاستینگ ایران ؛ انگار یادتون رفت چطور زحمت های 2-3 سال سایت های موزیک رو یه شبه به باد داد بدون دادن بکاپ.
شما رو هم می بردن اونجایی که اونا رفتن همون کارو می کردی :105:
واسه سرویس دهنده عالیه واسه مشتری های معمولی فوق العاده.
مشکل فقط با کسایی هست که بازدید زیاد یا دی داس دارن و تو کتشون هم نمیره که بابا سایتت زیاد مصرف داره! هر جوری بخوایی این گزینه که شما داری فشار میاری بخاطر همین سایتت برا بعضیا باز نمیشه درک نمیکنه! :))
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
asrhosting
سلام .
یه سوال روی دایرکت ادمین هم جواب میده ؟ پولیه ؟ :105: ؟
جواب این بنده خدا رو هم یکی بده :دی !
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
asrhosting
سلام .
یه سوال روی دایرکت ادمین هم جواب میده ؟ پولیه ؟ :105: ؟
جواب میده! عالی هم جواب میده! قبل از نصب فقط یکبار کلا از سرور بک آپ بگیرید و سعی کنید سیستم عامل چدید باشه!
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
بله پولیه
فقط عزیز نصبش بدون نیاز به تغییر سیستم عامل هست؟
ولی اگه پشیمون بشید باید سیستم عامل رو ریست کنید درسته؟
وقتی نصب میکنید
از کرنل جدید بوت میشه سرور
اگر kvm داشته باشید یا با تغییرات گراب میتونید
از کرنل قبلی بوت کنید
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
زمانی که یک سرور پایدارتر است و مشکل یا یوزیج یک مشتری نمیتواند برای بقیه و سرور مشکل درست کند به نفع هم مشتریست هم سرویس دهنده
میتونید هر زمان نخواستید تمدیدش نکنید مشکلی هم برای سرور پیش نمیاد
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
itjavani
جواب میده! عالی هم جواب میده! قبل از نصب فقط یکبار کلا از سرور بک آپ بگیرید و سعی کنید سیستم عامل چدید باشه!
سلام .
ممنون ... مسعودی جان رایگانه دیگه ؟ :-s
همون centos بهینه شدس ؟ یعنی از نظر دستورات و ... ؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
asrhosting
سلام .
ممنون ... مسعودی جان رایگانه دیگه ؟ :-s
همون centos بهینه شدس ؟ یعنی از نظر دستورات و ... ؟
ماه اول رو میتونید هزینه کنید یا بصورت تریال نصب کنید بعد دیگه تمدید نکنید! اینطوری فقط اپدیت نمیشه! وگرنه هیچ مشکل دیگه ای برای سرور پیش نمیاد.
دستورات هم یکسان هست هیچ تغییری حاصل نمیشه! فقط کرنل لینوکستون عوض میشه!
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
itjavani
ماه اول رو میتونید هزینه کنید یا بصورت تریال نصب کنید بعد دیگه تمدید نکنید! اینطوری فقط اپدیت نمیشه! وگرنه هیچ مشکل دیگه ای برای سرور پیش نمیاد.
دستورات هم یکسان هست هیچ تغییری حاصل نمیشه! فقط کرنل لینوکستون عوض میشه!
توی سرعت هم تآثیر می زاره ؟ سرعت لود ؟
توی منابع چه طور ؟ سی پی یو ؟ رم ؟
مثل سی پنل بک اپ میده بیرون ( هر روز یه بک آپ ! ) یا مثل دایرکت ادمین ؟ ( سالی یه بار ) :دی
میشه دورشون زد مثلا 4 ماه دیگه که یه آپدیت ازش اومد لایسنش یه ماهه اش رو خرید بعد اپدیت کرد بعد دوباره پول ماه بعد هاش رو نداد :دی ( فکرمون کجاس ! )
لایسنس یک ماهه اش چند دلارس ؟ با ایرانی ها مشکل دارن ؟
و در آخر لاید لایسنس دایرکت ادمین سیستم عامل یا بیتش عوض بشه ؟ یا همون centos هم باشه نصب میشه ؟
یــــا علیــــ
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
payam_shzbax
شما رو هم می بردن اونجایی که اونا رفتن همون کارو می کردی :105:
آره منم بودم پاک می کردم :d :">
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
asrhosting
توی سرعت هم تآثیر می زاره ؟ سرعت لود ؟
توی منابع چه طور ؟ سی پی یو ؟ رم ؟
مثل سی پنل بک اپ میده بیرون ( هر روز یه بک آپ ! ) یا مثل دایرکت ادمین ؟ ( سالی یه بار ) :دی
میشه دورشون زد مثلا 4 ماه دیگه که یه آپدیت ازش اومد لایسنش یه ماهه اش رو خرید بعد اپدیت کرد بعد دوباره پول ماه بعد هاش رو نداد :دی ( فکرمون کجاس ! )
لایسنس یک ماهه اش چند دلارس ؟ با ایرانی ها مشکل دارن ؟
و در آخر لاید لایسنس دایرکت ادمین سیستم عامل یا بیتش عوض بشه ؟ یا همون centos هم باشه نصب میشه ؟
یــــا علیــــ
:">
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
متاسفانه این تاپیک هم مانند تمامی تاپیک ها منحرف شد
چرا برخی یاد نمیگیرند که نباید در تاپیک دیگران سوال پرسند؟
از کجا به کجا رسیدیم
از کلود در سیپنل به کلود در دایرکت ادمین
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
میتونید هر زمان نخواستید تمدیدش نکنید مشکلی هم برای سرور پیش نمیاد
این مورد رو تست کردید؟
چون شنیدم کرنل رو کلا تغییر میده و باید سیستم عامل رو ریلود کرد و یا به قول کاربری در همین تاپیک کرنل قبلیرو بوت کرد (یعنی دردسر)
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
بچه ها کسی نیست جواب سوالات ما رو بده ؟
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
متاسفانه این تاپیک هم مانند تمامی تاپیک ها منحرف شد
چرا برخی یاد نمیگیرند که نباید در تاپیک دیگران سوال پرسند؟
از کجا به کجا رسیدیم
از کلود در سیپنل به کلود در دایرکت ادمین
اوه اشکان جان شرمنده ... اینجا فکر کنم انجمنه ...
ولی به هر حال اگه منحرف شده ازت عذر خواهی می کنم ... من دیگه شرکت نمی کنم تو این تاپیک :">
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
این مورد رو تست کردید؟
چون شنیدم کرنل رو کلا تغییر میده و باید سیستم عامل رو ریلود کرد و یا به قول کاربری در همین تاپیک کرنل قبلیرو بوت کرد (یعنی دردسر)
فقط نياز به يك بار ري استارت سرور هست،همين.
-
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
نقل قول:
فقط نياز به يك بار ري استارت سرور هست،همين.
پس حتما نصبش میکنم چون از مشتریهام نظرسنجی گرفتم و 100 درصد از کسانی که شرکتکردند گفتند دوست دارند کلود رو سرور نصب بشه
البته باز برای اطمینان رو سرور دیگری نصب میکنم