osticket کی باهاش کار کرده؟
حتما می دونین osticket یه سیستم تیکت هست
من یه مشکل دارم هر چقدر توی سایتش گشتم تا راهی پیدا کنم سیستم ایمیل html رو پشتیبانی کنه پیدا نکردم
یکی این یکی دیگه هم یه راهی که مثله لایو زیلا عکس آنلاین و آفلاین بودن اپراتور رو نشون میده با این چطوری میشه همچین کارهایی کرد؟
کسی می دونه؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
هیچ کسی کار نکرده باهاش ؟!
عجیبه
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
دوست من این جا معمولا با whmcs کار میکنند
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
خب osticket یه اسکریپت تیکت هست مثه لایوزیلا فکر می کنم کسایی که هاست میفروشند با این برنامه کار کرده باشند
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
آقا رضا ممنونم اما اینو من دیروز انجام داده بودم نمیشه تنها کاری که می کنه اینه که ایمیل و تمپلیتشو یونیکد می کنه
این برنامه یه قسمت واسه مدیریت تمپلیت ها داره که اون مثلا میخوام تگ های html بزارم اما نمیشه
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
اسکریپت نا امن و با امکانات کمی هست
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
از چه نظر نا امن هست؟
حداقل کدباز هست من ندیدم جایی نوشته باشند باگ داره نسخه ی جدیدش
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
بنظر من اگه از WHMCS یا Livezilla استفاده کنی بهتره
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vimax
آره هست!
WHMC همه این امکانات رو داره.
http://www.webhostingtalk.ir/f176/25447/
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
دوست عزیز من whmcs رو می شناسم
چرا حتما باید ازش استفاده کنم!
من دنبال یه اسکریپت دیگه هستم نیاز من رو برآورده کنه یه اسکریپت پیدا کردم اچ تی ام ال رو ساپورت می کنه به خوبی رایگان و کدباز هم هست اما نمی دونم امکان این رو داره که مشتری ایمیل زد مستقیم تو خود سیستم تیکت تعریف بشه
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
Osticket همه امكاناتي رو كه ميگيد داره ، در مورد html هم يك تغيير كوچيك توي اسكريپت ك لينكش رو دادم كارساز هست.
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
متوجه هستم من طبق راهنما قبل از اون لینک رو بدید انجام دادم اما نشد
حالا این قسمتی که آدم بدونه اینکه تیکت بزنه توی سیستم یه سایت مثلا به آدرس support@mysite.com یا هر چی ایمیل میزنه
این ایمیل مستقیم توی سیستم تیکت آورده میشه
چجوریه؟ چه جوری همچین کاری میشه کرد؟
الان از سی پنل میشه ایمیل برای جواب خودکار طراحی کرد و ذخیره کردش طوری که ایمیل طرف میزنه یه جواب اتوماتیک بده
همین کار رو چه طوری میشه طوری انجام داد که به یک ایمیلی کاربر ایمیل میزنه توی سیستم تیکت ثبت بشه خودکار؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
سلام
یکی از دوستام بهم پیشنهاد کرد از Trellis Desk استفاده کنم عالیه همه ابزارهاش اونطور که من دیدم اما یه مشکل به وجود اومده اونم اینه
این برنامه یه قسمتی داره واسه forward کردن ایمیل یعنی شما وارد سی پنل می شید و قسمت forward و گزینه adforward رو میزنید و بعد آدرس ایمیلی که می خوایید فوروارد بشه رو میزنید بعد که اون زدین گزینه ای هست به نام Pipe to a Program وقتی روش کلیک می کنیم توی فیلد می تونیم مسیر فایلی که کار فوروارد تو اسکریپت هست رو انجام میده اما مشکلی که وجود داره اینه ایمیل میزنم به جای اینکه تیکت ثبت بشه خطا میده
کد PHP:
Warning: require_once(Mail/mimeDecode.php): failed to open stream: No such file or directory in /path/to/trellisdesk/includes/class_mailparse.php on line 30
Fatal error: require_once: Failed opening required 'Mail/mimeDecode.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /path/to/trellisdesk/includes/class_mailparse.php on line 30
دوستم گفت به فایل mimeDecode.php دسترسی نداره class_mailparse.php در حالی که چنین فایلی توی اسکریپت وجود نداره!
روی سی پنل Mail_Mime و Mail_mimeDecode هر دو نصب هست
کمی سرچ کردم به این تاپیک رسیدم
In the distribution kit there are no files ACCORD5 Company Forums
که نوشته بود باید نصب باشه روی سرور
Mail_mimeDecode
اما نفهمیدم
اینو دانلود هم کردم فایل mimeDecode.php توش نبود
کسی می تونه کمکم کنه؟
---------- Post added at 04:21 AM ---------- Previous post was at 04:08 AM ----------
سلام
یکی از دوستام بهم پیشنهاد کرد از Trellis Desk استفاده کنم عالیه همه ابزارهاش اونطور که من دیدم اما یه مشکل به وجود اومده اونم اینه
این برنامه یه قسمتی داره واسه forward کردن ایمیل یعنی شما وارد سی پنل می شید و قسمت forward و گزینه adforward رو میزنید و بعد آدرس ایمیلی که می خوایید فوروارد بشه رو میزنید بعد که اون زدین گزینه ای هست به نام Pipe to a Program وقتی روش کلیک می کنیم توی فیلد می تونیم مسیر فایلی که کار فوروارد تو اسکریپت هست رو انجام میده اما مشکلی که وجود داره اینه ایمیل میزنم به جای اینکه تیکت ثبت بشه خطا میده
کد PHP:
Warning: require_once(Mail/mimeDecode.php): failed to open stream: No such file or directory in /path/to/trellisdesk/includes/class_mailparse.php on line 30
Fatal error: require_once: Failed opening required 'Mail/mimeDecode.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /path/to/trellisdesk/includes/class_mailparse.php on line 30
دوستم گفت به فایل mimeDecode.php دسترسی نداره class_mailparse.php در حالی که چنین فایلی توی اسکریپت وجود نداره!
روی سی پنل Mail_Mime و Mail_mimeDecode هر دو نصب هست
کمی سرچ کردم به این تاپیک رسیدم
In the distribution kit there are no files � ACCORD5 Company Forums
که نوشته بود باید نصب باشه روی سرور
Mail_mimeDecode
اما نفهمیدم
اینو دانلود هم کردم فایل mimeDecode.php توش نبود
کسی می تونه کمکم کنه؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
دوست عزیز علاوه بر اون مشکلات بالا باید فارسی سازی بشه ! جایی که whmcs هست چرا به طرف اون سیستم می رید؟!
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
من نمیخوام فارسی باشه برای کاری که میخوام انجام بدم انگلیسی کافیه
به فرض اینکه بخوام فارسی بشه فارسی کردن اسکریپت 24 ساعتم طول نمیکشه هم تمپلیت هم فایل زبانش
من همون مشکل رو دارم کسی می تونه کمکم کنه رفعش کنم تا ایمیل کسی زد تیکت خودش باز بشه ؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
چرا خوب نیست؟
میشه بگید؟ اگر منظور شما باگ اینا هست اونجوری که دوستم می گفت سایت سازندش هر بار رفعشون می کنه
پاسخ : osticket کی باهاش کار کرده؟
همچنان در انتظار کمک هستم
یعنی هیچ کسی با این برنامه کار نکرده!
دوستانی که می فرمایند whmcs بهتره سورسشو میشه دید؟!
این helpdesk خیلی هم اتفاقا حرفه ای هست.فقط توی این قسمتش یه مشکلی داره اگر حل بشه که عالی میشه