-
قطع ارتباط whmcs با DirectI
سلام
از چند ماه پیش ارتباط whmcs با directi قطع شده در حالیکه حدود یکسال درست کار می کرد. یه بنده خدایی گفت که ایراد از ماژولته و چون ماژول directi دیگه بروزرسانی نمیشه باید از ماژول resellerclub استفاده کنی. ولی بازم ارتباط قطعه و ارور
Registrar Error
An unknown fault occured - please contact support
میده.
باید کار خاصی رو انجام بدم یا برای همه همینطوره؟
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
ماژول رسیلرکلاب مشکلی ندارد و بدرستی کار می کند.
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
من چند ساعت پیش روی resellerclub تنظیم کردم. مدت زمانی طول میکشه تا ست بشه؟
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
اگر همه چیز درست تنظیم شده باشه ، سریع فعال میشه.
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
مشكل از تنظيمات كه نميتونه باشه چون 3 آيتم username و password و Parent id رو بيش از 20 بار چك كردم
تنها موردي كه ميمونه بحث Cron هستش كه بازم چون قبلا با directi درست كار مي كرد، اينم رد ميشه. احيانا ربطي به اين موضوع داره؟
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
مشکل شما ربطی به کرون نداره. سطح دسترسی فایل ها رو چک کنید و فایل های داخل پوشه ی resellerclub رو دوباره آپلود کنید.
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
5 گزینه و یک کرون مخصوص رسلر کلاب هست
ResellerID
Username
Password
ParentID
BrandedURL
تیک DemoMode را هم بردارید
کرون مخصوص رسیلرکلاب:
کد PHP:
php -q /home/username/public_html/whmcs/modules/registrars/resellerclub/resellerclubsync.php
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
امروز خودش فعال شد. يادمه براي directi هم يه مدت زماني طول كشيد تا فعال بشه
در ضمن براي من فقط 3 تا فيلد Username و Password و ParentID رو داره. احتمالا شما براي DirectI رو عرض مي كنيد
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
داخل whmcs دو تا ماژول هست ، یکی directi و یکی resellerclub .
شما کدوم رو فعال کردید ؟ این که دوستان راهنمایی کردن resellerclub بود !
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
من هم براي resellerclub ميگم كه 3 تا فيلد داره در صورتيكه ظاهرا براي دوستمون IFACO.Net پنج تا فيلد داره
يه موضوع ديگه اينكه الان چك كردم ديدم ماژول directi هم فعال شده :-w
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
مجددا از يك هفته پيش قطع شد! ماژول ريسلركلاب رو از نسخه 4.5 جايگزين كردم بازم نشد
كسي راه حلي به ذهنش ميرسه؟
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
اینا سیستمشان را عوض کردن چند وقت پیش! بنظرم از ساپورت راهنمائی بخواهید.
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
alvandi
مجددا از يك هفته پيش قطع شد! ماژول ريسلركلاب رو از نسخه 4.5 جايگزين كردم بازم نشد
كسي راه حلي به ذهنش ميرسه؟
ريسلر كلاپ api اش رو تغيير داده
آي پي سرور رو داخل ريسلر كلاپ بزاريد جز Alow ip تا مشكلي پيش نياد
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
- آي پي سرور به api اضافه شد
- ماژول ريسلر كلاب چند نسخه whmcs نصب و تست شد
- پرميشن پوشه ها و فايلها چك شد كه 755 و 644 بودند
- ResellerID چك شد
- Username چك شد
- Password چك شد
- ParentID چك شد
- BrandedURL چك شد
- تيك DemoMode برداشته شد
تازه يكسالم درست كار مي كرد. همه هم دارند بدون هيچ مشكلي از api استفاده مي كنند جز من! اين cron رو آخر من نفهميدم بايد چيكار كنم؟ چون احتمالا مشكل از اينه
http://img.7setare.com/images/iu18co...viic_thumb.gif
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
suPHP رو سرور شما فعاله؟ اگه فعاله و سایتون آپی اختصاصی داره باید آپی اختصاصی رو تو ریسلر کلاب تنظیم کنید
در صورتیکه آپی سایت شما آپی شیر سرور هست و suPHP فعاله همون آپی شیر رو وارد کنید
در صورتیکه PHP رو CLI هست (suPHP فعال نیست) آپی اصلی سرور رو تو ریسلرکلاب تنظیم کنید
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
suPHP فعاله و آي پي هم چند روز پيش ست شده
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
احتمالا ماله اونه. وقتی suPHP فعال باشه اسکریپ های PHP تحت سطح کاربری خود کاربر اجرا میشه. پس باید در ریسلرکلاب ، آپی اختصاصی رو ست کنید.
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
آي پي سرور من 74.55.179.243 هستش ولي وقتي خواستم اسكريپت رو به بانك متصل كنم، بانك با اين آي پي ارتباط برقرار نكرد ولي با آي پي 74.55.179.242
ارتباط برقرار كرد.
جدا از اين موضوع من هر 2 تا آي پي رو به api اضافه كردم ولي اتصال برقرار نشد
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
معمولا نیم ساعت بعد از ست کردن آپی تو ریسلرکلاپ ارتباط برقرار میشه
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
الان 2 روزه در انتظارم. 2 تا آي پي رو با هم ست كردم
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
Configuring ResellerClub (v 4.5)
Login to the ResellerClub control panel (the url will be in the email you received when you signed up with them) and then go to Settings > Personal Information > Primary Profile - the value you need to note is the Reseller ID.
Still in the ResellerClub control panel, go to Settings -> API and enter the IP address of the server where WHMCS is installed to authorize it for API access
Now, login to your WHMCS Administration Area
Go to Setup > Domain Registrars
Choose "Resellerclub" in the registrar dropdown menu and enter the Reseller ID noted above and password you set when you signed up.
Then click Save Changes
And that's it, WHMCS will now be able to communicate with your ResellerClub account to automate domain registration & management for your customers.
ResellerClub - WHMCS Documentation
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
مراحل بالا رو با دقت انجام دادم به انضمام كارهاي زير ولي فايده اي نداشت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
alvandi
- آي پي سرور به api اضافه شد
- ماژول ريسلر كلاب چند نسخه whmcs نصب و تست شد
- پرميشن پوشه ها و فايلها چك شد كه 755 و 644 بودند
- ResellerID چك شد
- Username چك شد
- Password چك شد
- ParentID چك شد
- BrandedURL چك شد
- تيك DemoMode برداشته شد
تازه يكسالم درست كار مي كرد. همه هم دارند بدون هيچ مشكلي از api استفاده مي كنند جز من! اين cron رو آخر من نفهميدم بايد چيكار كنم؟ چون احتمالا مشكل از اينه
http://img.7setare.com/images/iu18co...viic_thumb.gif
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
سلام
شما به کدوم ورژن whmcs آپگرید کردید؟
آخرین ورژن استیبل 4.4.2 هست
اینطور که متوجه شدم شما فقط ماژول رو آپگرید کردید
پیشنهاد میکنم یکبار کل WHMCS رو به ورژن 4.4.2 آپگرید کنید و تمام مراحلی که دوستان گفتند رو دوباره چک کنید
اگر باز هم نشد، یک تیکت به پشتیبانی WHMCS بزنید و بهشون بگید که تمام این کارها رو انجام دادید ولی هنوز مشکل دارید، اونها دقیقا راهنماییتون خواهند کرد
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
بله من فقط ماژول رو آپگريد كردم. براي آپگريد اسكريپت، بايد لايسنس داشته باشي؟
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
مگه ندارید!؟
من درباره whmcs نال شده اطلاعی ندارم، هر چند نباید چنین مشکلی داشته باشه ولی به هر حال نال شده است دیگه!
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
من 3 سال پيش اين اسكريپتو براي تست نصب كردم ديدم همه چيزش درست كار مي كنه. ديگه دستش نزدم تا اينكه چند وقت پيش اين مشكل برام پيش اومد
مشكلي براي خريد لايسنس ندارم ولي فكر كنم بايد دوباره اسكريپتو نصب كرد كه در اينصورت كل اطلاعات كاربرها و تنظيمات ريست ميشه. درسته؟
-
پاسخ : قطع ارتباط whmcs با DirectI
خیر، هیچ اطلاعاتی قرار نیست از بین بره
کافیه دیتابیس رو متصل کنید به WHMCS لایسنس دار
فقط حواستون باشه فایل کانفیگ رو پاک نکنید و اگر اسم فولدر admin رو تغییر دادید در WHMCS جدید هم به همون نام تغییرش بدید
بهترین کار اینه که WHMCS قبلی رو به یک فولدر جدید منتقل کنید و بعد از اینکه از درست عمل کردن WHMCS جدید مطمئن شدید اونوقت نسخه قبلی رو پاک کنید